Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2012, 09:43   #1
Ymke91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2012
Berichten: 1
Chi stijltang?

Hoi meiden,
Ik ben laatst bij de kapper geweest en daar is mijn haar gestijld met een chi tang.
Nou vond ik dat dit er veel beter uitzag als wanneer ik het zelf met mijn eigen (goedkope) tang doe..
Ligt dit echt aan de tang of is de kapper er gewoon 'beter' in?

Ik weet niet of het het waard is om er meer dan honderd euro aan uit te geven....
Ymke91 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 23:57   #2
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Hej! chi-tang <3 hahha oke even serieus. De kapper heeft miss idd een bepaalde soort handigheid in het stijlen van haar (met bijbehorende producten die het haar er nog beter uit doen laten komen), maar er is wel degelijk een verschil in stijltangen! Ik heb allerlei merken stijltangen gehad, maar de chi-tang vind ik toch wel het best.

Ik merkte dat mijn 'oude' stijltangen na ongeveer een jaar gebruik veel minder warm werden, waardoor ik steeds een nieuwe tang kon kopen. De chi-tang heb ik nu al een jaar of 5 en ben er erg tevreden over. Als ik mijn haar stijl maak net na het douchen, hoef ik het niet meer bij te stijlen zolang mijn haar niet nat wordt. Bij andere stijltangen moest ik wel even met de stijltang er iedere dag weer doorheen om het terug stijl te krijgen.

Het is idd een hoop geld, maar persoonlijk heb ik er tot op de dag van vandaag nog steeds geen spijt van gehad.

Ps biosilk in combinatie met de chi-tang werkt erg goed

Succes!
lenora is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2012, 12:04   #3
MirandaLoves
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2012
Berichten: 3
De CHI stijltangen worden inderdaad door veel kappers gebruikt. Ze hebben betere platen, waardoor het effect zichtbaar beter is. Ook de kwaliteit van deze tangen zijn zeer goed.

Als je voor een langdurig resultaat wilt gaan, raad ik het je zeker aan. Verder is het natuurlijk een keuze, je moet een juiste afweging maken. Kijk wat bij je past op verschillende fanwebsites. Met een zoekopdracht in Google vind je ze gelijk. Ze geven uitgebreid informatie over elke CHI tang zodat je exact weet wat bij je past.
MirandaLoves is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
chi, stijltang, tang


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.