Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 oktober 2012, 00:08   #1
diegodevries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2012
Berichten: 3
Statisch haar

Beste haarwebbers,

Ik heb best wel dik haar en er vallen weinig haren uit, maar ik merk toch wel iets anders opmerkelijks. Als ik heb gedoucht dan kam ik mijn haar in een strakke zijscheiding. Als mijn haar is opgedroogd dan verschijnen er bij die zijscheiding altijd statische haartjes die daar omhoog kan staan. Die "enkele" haartjes die dan omhoog gaan staan, hiermee bedoel ik dus haartjes die individueel omhoog staan en dus niet in een bosje haar zitten, die kan ik er best makkelijk uittrekken. Vaak zijn ze even lang, maar soms zijn ze ook iets 2 cm korter. Overigens zitten er wel meestal een wit bolletje aan. Bij de rest van mijn haar, dus niet bij de scheiding kan ik mijn haar er helemaal niet makkelijk uitrekken en het zijn dus eigenlijk alleen die haartjes die omhoog gaan staan. Mijn vraag is dus vooral of het normaal is dat je statisch haar dat omhoog gaat staan bij een zijscheiding er relatief makkelijker uit kan trekken dan "normaal haar" om het zo maar te zeggen. En of het vreemd is dat sommige haartjes 2cm korter zijn dan andere. Mijn haar is ong 7 a 8 cm lang. Overigens heb ik erg droog haar en dit kan ook de reden zijn waarom het een beetje kan pluizen.

Ik hoor van jullie!
diegodevries is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.