Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2017, 20:36   #76
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Nogal overdreven. Twee, hooguit drie discussies deze meegerekend. Bovendien gaat het mij niet over mijn ervaring in dit topic maar over het feit dat Haircoach verontwaardigd roept dat je dit niet moet goed praten. Selectieve verontwaardiging.

Maar goed, ik zal mijn posts over Veldhoven binnen mijn daarvoor aangemaakte topic beperken.
Het zijn twee verschillende situaties. Dit is gewoon een vrij matig resultaat en het is terecht dat dat benoemd wordt. In jouw situatie speelt er veel meer, want je claimt dat een kliniek jou moedwillig mishandeld zou hebben en bent een rechtszaak begonnen. Dat zijn geen zaken waar je als buitenstaander je in moet willen mengen en dat doen de meesten dan ook niet.

Neemt verder niet weg dat het een heftig verhaal is en dat Veldhoven waarschijnlijk niet vrijuiyt gaat We blijven het in jouw topic volgen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2017, 22:54   #77
Smetje
Haar_2016
 
Geregistreerd: 6 augustus 2016
Berichten: 44
Geslacht:
Update 13 maanden

Hierbij bezorg ik nog even een update vanop 13 maand.

- net van de kapper gedaan en met kort geschoren zijkanten (ik zal nog eens fotos posten wanneer de zijkanten langer zijn zodat men het verschil kan zien).

- Esteworld laat zijn klanten/patiënten niet in de steek en is wel effectief bereid om een oplossing aan te bieden.
- Hidde als contactpersoon is er de ganse periode altijd om vragen te beantwoorden en dit valt toch wel te appreciëren.

Voorlopig verder nog even zn gang laten gaan en kijken of er nog evolutie te zien is en beter hersteld. 100% zal het niet meer worden en zit er dus inderdaad mee.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Point Blur_Nov182017_214245.jpg‎ (89,3 KB, 353x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Nov182017_214113.jpg‎ (78,6 KB, 332x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Nov182017_214033.jpg‎ (82,7 KB, 335x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Nov182017_213947.jpg‎ (76,2 KB, 321x gelezen)
Bestandstype: jpg Point Blur_Nov182017_213907.jpg‎ (74,0 KB, 317x gelezen)
Smetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2017, 23:24   #78
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Hoi smetje, fijn dat je steun hebt van Esteworld, maar in welke vorm willen ze jou helpen/compenseren? De voorkant ziet er redelijk uit, maar de dichtheid bovenop is matig helaas. Hoe gaat het verder met je? Valt het erg op in je omgeving?

Gr Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2017, 12:00   #79
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Ik vind het een erg goed resultaat. Groot gebied behandeld.Je donor is balen dat het niet helemaal goed hersteld is. Ietsie langer laten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20171119-105351.jpg‎ (139,2 KB, 278x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20171119-105418.jpg‎ (126,7 KB, 298x gelezen)

Laatst gewijzigd door don1987; 19 november 2017 om 12:06
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2017, 18:44   #80
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Ik vind het een erg goed resultaat. Groot gebied behandeld.Je donor is balen dat het niet helemaal goed hersteld is. Ietsie langer laten.
indrukwekkend resultaat!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2017, 21:55   #81
Lindeman1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
indrukwekkend resultaat!
Misschien is het handig dat jij heel af en toe is complimenten geeft onder topics van andere klinieken, dan valt het allemaal iets minder op je gekozen naam blijf ik ook erg leuk vinden

#latenwehaarwebobjectiefhouden
Lindeman1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2018, 15:37   #82
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smetje Bekijk bericht
Hierbij bezorg ik nog even een update vanop 13 maand.

- net van de kapper gedaan en met kort geschoren zijkanten (ik zal nog eens fotos posten wanneer de zijkanten langer zijn zodat men het verschil kan zien).

- Esteworld laat zijn klanten/patiënten niet in de steek en is wel effectief bereid om een oplossing aan te bieden.
- Hidde als contactpersoon is er de ganse periode altijd om vragen te beantwoorden en dit valt toch wel te appreciëren.

Voorlopig verder nog even zn gang laten gaan en kijken of er nog evolutie te zien is en beter hersteld. 100% zal het niet meer worden en zit er dus inderdaad mee.

Heb je nog een update ?
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2018, 15:39   #83
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smetje Bekijk bericht
Hierbij bezorg ik nog even een update vanop 13 maand.

- net van de kapper gedaan en met kort geschoren zijkanten (ik zal nog eens fotos posten wanneer de zijkanten langer zijn zodat men het verschil kan zien).

- Esteworld laat zijn klanten/patiënten niet in de steek en is wel effectief bereid om een oplossing aan te bieden.
- Hidde als contactpersoon is er de ganse periode altijd om vragen te beantwoorden en dit valt toch wel te appreciëren.

Voorlopig verder nog even zn gang laten gaan en kijken of er nog evolutie te zien is en beter hersteld. 100% zal het niet meer worden en zit er dus inderdaad mee.
heb je nog een recente update/foto's , ik heb zelf ook acell gehad + 3300 fue bij Esteworld en ben benieuwd of je de afgelopen maanden verbeteringen hebt waargenomen aan je donor en bovenzijde ?
Alkh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2900 grafts, acell, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.