Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2015, 23:28   #31
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
Nog geen bijwerkingen. Haar uitval wel aanwezig maar minimaal. Mogelijk gewoon een normale hoeveelheid. Ook met sport geen hinder tot dusver.

Zal binnenkort een foto bijvoegen voor een beeld erbij.
Sport doet niets, ik train al haast 15 jaar, nooit last ervaren door extra sporten. Integendeel, beweging zorgt er juist voor dat afvalstoffen het lichaam sneller verlaat. Indien je bv rookt, verminderd het als het ware de schade die het aanricht op haar.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2015, 07:23   #32
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Ik doelde meer op dat Fina mijn niet suf maakt. In kan aanzetten en ook met krachttraining kan ik tot het uiterste.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2015, 11:38   #33
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
Ik doelde meer op dat Fina mijn niet suf maakt. In kan aanzetten en ook met krachttraining kan ik tot het uiterste.
Wellicht wel klachten op lang termijn. Dat weet niemand, daar zijn de meeste vragen over..
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2015, 15:43   #34
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
Ik doelde meer op dat Fina mijn niet suf maakt. In kan aanzetten en ook met krachttraining kan ik tot het uiterste.
Ik snap het, ben benieuwd naar nieuwe foto's. Jij had met fina toch wel mooi suc6 geboekt, kale plekken waren goed opgevuld weer.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2015, 20:08   #35
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
08-09-2015

1 foto waar het haar droog is zonder iets erin. Als het haar nat is met een felle lamp ziet het er soms wat minder uit. We gaan gewoon door met het regime en zien wel hoe we er volgend jaar staan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 8-9-2015.png‎ (101,4 KB, 83x gelezen)
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2015, 20:20   #36
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Wellicht wel klachten op lang termijn. Dat weet niemand, daar zijn de meeste vragen over..
Maar de vraag is vooral waar komen de klachten door? is dat fina of is dat de frisdrank die je al 20 jaar drinkt. Misschien wel de kaas die je elke dag eet of de tandpasta die je elke dag gebruikt. In al die producten zit troep.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2015, 22:47   #37
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
1 foto waar het haar droog is zonder iets erin. Als het haar nat is met een felle lamp ziet het er soms wat minder uit. We gaan gewoon door met het regime en zien wel hoe we er volgend jaar staan.
Foto ziet er prachtig uit Tepelstreeltje, kale plekken zijn zo goed als verdwenen. Ik zei het toch, geduld is een schone zaak. Velen haken in het begin af en worden onnodig kaal. Je was zo dapper om door te zetten en het heeft zijn vruchten afgeworpen.

Lang leve de fina! Lang leven de Fina! Lang leven de Fina!
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2015, 23:07   #38
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Uik maak elke maand zulk soort foto's 2-3 foto's. Nu heb ik mijn haar langer dan normaal. Droog haar met gel erin (ik gebruik Taft maxx power. Deze is stevig en geeft geen wetlook). Dan zie ik ook geen kale plekken. Maar als het nat is is het weer anders. En ja als je met een felle lamp lijkt of op een foto die overbelicht is kun je een vertekend beeld krijgen. Want heb een periode gehad dat mijn haar stuk korter was. En nu langer. Je krijgt niet meer haren. Maar 1 haar bedekt als ie lang is wel meer.

Punt is; ik ben ook best te vreden met minox. Maar andere factoren als lengte, gel etc. speelt ook een rol. Ik was mijn haar tegenwoordig niet meer dagelijks of om de dag. Maar 1-2 x per week. Haar is veel energieker.

@tepelstreeltje. Je gebruikt toch nog maar kort fina. Dan kun je toch nog geen results hebben? Is dit niet door minox? Ik wil je ZEKER niet ontmoedigen hoor. Maar ik probeer altijd kritisch te blijven. Ik moet overigens zeggen dat je belichting ook niet altijd goed is van de foto's die je plaatst. Ze zijn over het algemeen donker. Je laatste foto lijkt je haar ook wel langer. Waardoor het dekkender is. Belangrijkste is dat jij jezelf er goed bij voelt. Dat is wat telt.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 8 september 2015 om 23:14
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2015, 23:18   #39
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
the men

Check de eerste foto van tepelstreeltje en de foto's die daarop geplaatst zijn, vooral na zijn shedding periode is er aanzienlijk verschil. Dat heeft niets te maken met lang of kort haar. Je ziet de volheid aan de foto's, ook zijn de haren van tepelstreeltje duidelijk dikker. Het ziet er weer mooi uit!Minox is wetenschappelijk bewezen, doet iets van 10% vooruitgang. Met 10% is er niet zo groot verschil te behalen.

Fina onderzoeken geven aan dat er bij 90% uitval stopt en bij 66% procent hergroei is. Allemaal wetenschappelijk bewezen.

Ik feliciteer Tepelstreeltje met zijn verbeterde look! hij kan weer vrolijk buiten lopen en zal ongetwijfeld ook beter bij de dames scoren met een leuk bos haar! Het kan alleen maar beter worden met fina, bij deze topic is dat weer eens bewezen. :-)
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 06:42   #40
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Hi themen,

Je hebt gelijk hoor. Ik gebruik Fina nu een paar maand. Minoxidil gebruik ik bijna een jaar. Althans nog een paar maanden. Ik ben altijd uit gegaan vaan een shedding door 1 van de 2. En nee het is nog niet 100% zoals het was voor io starten. Maar zoals je op sommige foto's wel goed kunt zien is dat er flinke plek dunner was geworden. Momenteel zijn deze plekjes veel kleiner.

Ik schijf het toe aan Fina en minox. Zowel de shedding als het herstel dat gaande is. Ik durf niet te zeggen wat, wat doet of heeft gedaan.

Ik zal binnenkort foto's met meer licht uploaden. Voor mensen die een beter beeld willen.

Prettige dag!
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 10:27   #41
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Thumbs up

Uiteraard, top resultaat in dat geval.

Maar Kalekop28 weet zelf ook dat als je 4 maanden Fina gebruikt je nog geen flinke hergroei kan realiseren. Stabilisatie naar 4 maanden is al heel netjes. In deze situatie denk ik toch dat het met name toe te schrijven is aan minox.

We zullen het niet weten. Wellicht wordt het alleen maar beter.

Top. We keep in touch.

@Kalekop28; mocht ik in toekomst keuze maken fina weer te nemen hoor je van me


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tepelstreeltje Bekijk bericht
Hi themen,

Je hebt gelijk hoor. Ik gebruik Fina nu een paar maand. Minoxidil gebruik ik bijna een jaar. Althans nog een paar maanden. Ik ben altijd uit gegaan vaan een shedding door 1 van de 2. En nee het is nog niet 100% zoals het was voor io starten. Maar zoals je op sommige foto's wel goed kunt zien is dat er flinke plek dunner was geworden. Momenteel zijn deze plekjes veel kleiner.

Ik schijf het toe aan Fina en minox. Zowel de shedding als het herstel dat gaande is. Ik durf niet te zeggen wat, wat doet of heeft gedaan.

Ik zal binnenkort foto's met meer licht uploaden. Voor mensen die een beter beeld willen.

Prettige dag!
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 15:49   #42
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
the men

met die stelling van jou ben ik dus totaal oneens. Waarom? Het verschilt namelijk per persoon. Bij de een is er al binnen paar maanden voortreffelijk resultaat, terwijl de andere een jaar moet wachten. De shedding is na 2 maanden al getreden, dus waarom zou de hergroei dan niet zo snel kunnen gebeuren binnen paar maanden, logisch toch?

Voor de rest, de reden van mijn enthousiasme komt door het feit dat er laatste tijd op de forum helaas indianenverhalen, spookverhalen, nonsens, onzin, etc. op de forum heersend was. Daarom is juist het verhaal van tepelstreeltje een mooi voorbeeld, geen last van bijwerking en positief resultaat. Vergeet niet dat velen die er een betere look aanhouden niet meer het forum bezoeken, die gaan verder met hen leven. Waardoor het positieve kant van het verhaal niet naar voren komt. Tepelstreeltje verliet ons niet en blijft ons op de hoogte houden wat betreft ontwikkelingen omtrent zijn haarsituatie, vandaar de medaille. ;-)

Wat jij gaat doen, gaat niemand ons wat aan, dat was ook niet ter zake in de topic ;-)
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 16:19   #43
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Zie het niet als een aanval, want zo bedoel ik dat uiteraard niet.

Hoe meer goede resultaten des te beter. Internet is in het algemeen al een bron van wild-west verhalen. Desalniettemin moet je gewoon altijd op passen.

In de zin dat je van me hoort als ik besluit het te gaan gebruiken was niet sarcastisch of cynisch bedoelt. Dat was serieus

Feit dat hij ons op te hoogte breng van zijn goede resultaten is alleen maar waardevol. Ik ben opzich best bereid straks twee afbeeldingen toe te voegen. Foto van 2012 en sep 2015. mogen jullie oordelen. als tepelstreeltje er niets op tegen heeft. het is zijn topic. Ik kan het altijd verwijderen uiteraard.

Greets,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
the men

met die stelling van jou ben ik dus totaal oneens. Waarom? Het verschilt namelijk per persoon. Bij de een is er al binnen paar maanden voortreffelijk resultaat, terwijl de andere een jaar moet wachten. De shedding is na 2 maanden al getreden, dus waarom zou de hergroei dan niet zo snel kunnen gebeuren binnen paar maanden, logisch toch?

Voor de rest, de reden van mijn enthousiasme komt door het feit dat er laatste tijd op de forum helaas indianenverhalen, spookverhalen, nonsens, onzin, etc. op de forum heersend was. Daarom is juist het verhaal van tepelstreeltje een mooi voorbeeld, geen last van bijwerking en positief resultaat. Vergeet niet dat velen die er een betere look aanhouden niet meer het forum bezoeken, die gaan verder met hen leven. Waardoor het positieve kant van het verhaal niet naar voren komt. Tepelstreeltje verliet ons niet en blijft ons op de hoogte houden wat betreft ontwikkelingen omtrent zijn haarsituatie, vandaar de medaille. ;-)

Wat jij gaat doen, gaat niemand ons wat aan, dat was ook niet ter zake in de topic ;-)
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 9 september 2015 om 16:40
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 18:29   #44
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
foto 1 januari 2014
foto 2 september 2015

Zelfde ruimte. zelfde licht.

Minoxidil 2% en 5%

note: foto 2 is langer haar
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (14,9 KB, 103x gelezen)
Bestandstype: png 2.png‎ (104,7 KB, 104x gelezen)
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 21:37   #45
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
The men,

Je haar is dikker en sterker geworden, het ziet er stukken beter uit. Ik weet niet of het door de lengte van het haar komt, maar het lijkt alsof je kruin inmiddels dicht is gegroeid.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.