Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 april 2016, 00:03   #1
PeterZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Rare haarlijn

Goedendag,

Ik hoop dat ik hier goed zit, lijkt me wel want het is een ''overige'' vraag. Ik kijk wel eens wat filmpjes op Youtube over haarstyling voor mannen, en dan zie je altijd dat ze een rechte haarlijn hebben. Ik heb een beetje een aparte haarlijn, d'r zitten 2 kruinen (denk ik)

Had een beetje rondgekeken op internet of je dit eventueel weg zou kunnen laten halen, toen vond ik een filmpje van ''Beautygloss'' die het ''recht'' ging maken, wat zij heeft is best vergelijkbaar met wat ik hen. Enige verschil is dat zij een vrouw is, en ik een man
filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=RdDaYKmD6MA

Maar ik ga niet zelf aan m'n kapsel zitten, meestal verpest ik het toch en dan loop je rond met de gevolgen... Maar zou je bij de kapper kunnen vragen of zij het wat rechter voor je maken? Mijn haar stylen is best lastig met zo'n vage haarlijn. Meestal wil ik het schuin naar achter doen, ene keer zit het wel en de andere keer is het compleet mislukt.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, kan het eigenlijk niet beter uitleggen

Bij voorbaat dank!
PeterZ

Laatst gewijzigd door PeterZ; 27 april 2016 om 00:05
PeterZ is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2016, 01:14   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Gezien

Echter is het zo dat sommige mannen kampen met inhammen. Als je, in mijn geval dan, de haarlijn recht scheert heb je gelijk een hele hoge voorhoofd! haha..

Enige hebben mannen die AGA hebben zoals ik wel de voorste haren, die zijn altijd erg sterk blijvend (het midden-voor gedeelte. Een man die inhammen heeft zoals ik zou dan eerst een inhammentransplantatie moeten doen (dit ga ik toekomstig sowieso doen), en daarna zou het voor mannen zoals ik misschien niet uitmaken om die voorste haren recht te maken aan de nieuwe haren bij de inhammen.

Voor nu is het nog eventjes niet zo'n goed idee voor mij doe mij vandaag maar alleen eerst haren erbij!
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2017, 02:52   #3
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterZ Bekijk bericht
Goedendag,

Ik hoop dat ik hier goed zit, lijkt me wel want het is een ''overige'' vraag. Ik kijk wel eens wat filmpjes op Youtube over haarstyling voor mannen, en dan zie je altijd dat ze een rechte haarlijn hebben. Ik heb een beetje een aparte haarlijn, d'r zitten 2 kruinen (denk ik)

Had een beetje rondgekeken op internet of je dit eventueel weg zou kunnen laten halen, toen vond ik een filmpje van ''Beautygloss'' die het ''recht'' ging maken, wat zij heeft is best vergelijkbaar met wat ik hen. Enige verschil is dat zij een vrouw is, en ik een man
filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=RdDaYKmD6MA

Maar ik ga niet zelf aan m'n kapsel zitten, meestal verpest ik het toch en dan loop je rond met de gevolgen... Maar zou je bij de kapper kunnen vragen of zij het wat rechter voor je maken? Mijn haar stylen is best lastig met zo'n vage haarlijn. Meestal wil ik het schuin naar achter doen, ene keer zit het wel en de andere keer is het compleet mislukt.
Bij het meisje in de video vind ik de onregelmatige haarlijn mooier, vlotter en natuurlijker staan, dan de recht gemaakte haarlijn. Je kunt met een goede kapper overleggen, welke haarstijl het meest geschikt is voor je.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.