Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 mei 2017, 19:27   #121
DHTs*x
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2016
Berichten: 39
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starter Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik wilde graag beginnen met het gebruik van Minoxodil. Nu lijkt deze link mij wel goed. Wat denken jullie?

Gr,
Lees mijn post , bvb de post boven jou post.
DHTs*x is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2017, 22:16   #122
DHTs*x
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2016
Berichten: 39
Geslacht:
Mijn laatste bestelling heeft ongeveer 3 weken geduurd.
Het paketje heeft bijna 2 weken bij de douane gelegen, ik kreeg een brief binnen en moest inklaringskosten betalen, dit was een bedrag van 20 euro.
Had dit Biovea laten weten en het bedrag was binnen 2 dagen terug gestort.
Biovea is zeker te vertrouwen en leveren een goede service.
DHTs*x is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2017, 20:46   #123
HairyB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Op marktplaats is ook best makkelijk te bestellen.

Laatst gewijzigd door Henk; 12 september 2017 om 10:31 Reden: Reclame verwijderd
HairyB is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2017, 22:56   #124
D. Droe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairyB Bekijk bericht
Op marktplaats is ook best makkelijk te bestellen.
Hoe werkt dat precies met de invoerrechten dan (ook via ebay)?
Moet je standaard zoveel% over je aankoop bedrag betalen ofzo?
En nog 21% BTW dan?

Hoor het graag even..
__________________
Regime:

(03-08-2016) Minox 5% foligan 2x 1.5ML per dag
(03-03-2017) RU 2x 30mg per dag
(06-09-2016) Saw Palmetto 1x 160mg per dag

Multivitamine topharm 1x per dag
Visolie Omega 3 1000 mg 1x per dag
Groene thee 1L per dag
3 handjes pompoenpitten per dag
2 keer in de week wassen met Regenepure DR

Laatst gewijzigd door Henk; 12 september 2017 om 10:30 Reden: Reclame quote verwijderd
D. Droe is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2017, 19:30   #125
drs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2017
Berichten: 35
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D. Droe Bekijk bericht
Hoe werkt dat precies met de invoerrechten dan (ook via ebay)?
Moet je standaard zoveel% over je aankoop bedrag betalen ofzo?
En nog 21% BTW dan?

Hoor het graag even..
Je kunt Rogaine goedkoper kopen op Amazon UK. Krijg je ook nog 5% a 15% korting als je een abonnement op het product neemt (bezorging elke 2-3-6, etc. maanden). Amazon UK verzend gewoon naar Nederland; betaal je een paar pond verzendkosten, maar verder geen douane kosten o.i.d.
drs is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2017, 22:16   #126
Neelis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D. Droe Bekijk bericht
Hoe werkt dat precies met de invoerrechten dan (ook via ebay)?
Moet je standaard zoveel% over je aankoop bedrag betalen ofzo?
En nog 21% BTW dan?

Hoor het graag even..
Invoerrechten gaat als volgt te werk: 21% btw betalen over de waarde van het product en €12,50 inklaringskosten (door PostNL). Dus stel je besteld voor €80 minoxidil, dan betaal je €16,80 btw en dus totaal met de inklaringskosten €29,30.

Laatst gewijzigd door Henk; 12 september 2017 om 10:28 Reden: Reclame verwijderd.
Neelis is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2017, 15:44   #127
Oh Oh Merica
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Talking Amerika

Als je toevallig in Amerika bent, ik koop het hier voor $40 (3 maanden). Ik woon sinds 4 jaar in Amerika en heb besloten om Rogaine te gaan gebruiken. Resultaten zijn bizar. Binnen 5 maanden had ik weer een volle bos. Heb over mijn ervaring een filmpje gemaakt: http://bit.ly/2jIqM30
Oh Oh Merica is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2017, 01:13   #128
majinchaos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Minoxidil in beslag genomen

Hi Haarweb leden,

In september heb ik 3 minoxidil flesjes besteld via ebay. (Ze moesten uit America komen)

Na lange tijd nog steeds niets ontvangen en opeens lag er een brief van PostNL op mijn deurmat.

Het volgende stond in de brief:

Geachte heer/mevrouw,

Bij een fysieke (inzage) controle op een voor u bestemde postzending van een onbekende bron uit verenigde staten van Amerika, zijn door de Douane goederen aangetroffen waarvoor bij invoer beperkende bepalingen gelden.

Bij verder onderzoek is gebleken dat deze goederen, zijnde 3 flesjes haargroeimiddel, worden aangemerkt als geneesmiddelen, die ingevolge het bepaalde in artikel 18 en 40 van de geneesmiddelenwet, niet mogen worden ingevoerd. Voornoemde goederen zijn door de Douane in beslag genomen en zullen, na daartoe verkregen opdracht van officier van justitie, onder ambtelijk toezicht worden vernietigd.

Vermoedelijk is in dit geval de vernietiging het enige gevolg van deze kwestie. U doet er verstandig aan om te trachten te voorkomen dat u dergelijke producten opnieuw bestelt dan wel worden toegestuurd.


Is het tegenwoordig verboden om minoxidil via ebay te bestellen? Of heeft PostNL een foutje gemaakt? Ze sturen ook niets terug en wordt per direct vernietigd. Kan ik hier nog iets aan doen? of is het een geval van pech gehad?
majinchaos is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2017, 03:17   #129
Ergenss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2013
Berichten: 45
Ik wil nu ook de knoop doorhakken en bestellen maar van al die verschillende informatie hier en wat ik lees ben ik helemaal in de war geraakt. De foam (schuim) versie zou beter zijn (in gebruik) maar ook duurder? En het heeft ook minder bijwerkingen (jeuk)?

En dan de merk.. Iedereen die haargroei heeft dankzij het middel prijst zijn eigen merk aan. Maar volgens mij werken ze allemaal, als ze werken. Maar wat is nou echt echt kwaliteit? Als je over kwaliteit kunt spreken?

Rogaine foam is belachelijk duur vind ik. Kirkland lijkt getto spul maar veel mensen op internet spreken goed.

En wat ik me ook echt afvraag is of ik na het aanbrengen in de ochtend ook gelijk wax kan gebruiken. Wax op nat/vochtig haar gaat moeilijk bij mij. En is het waar dat als je minoxodil in combinatie met een derma roller gebruikt dat je veel sneller haargroei krijgt ?

Laatst gewijzigd door Ergenss; 13 oktober 2017 om 03:20
Ergenss is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2017, 03:40   #130
Ergenss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2013
Berichten: 45
^^ iemand nog merk tips??
Ergenss is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 20:32   #131
3000grafts
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2013
Berichten: 103
Ik heb 7 maanden Lipogaine gebruikt waar oa Minox inzit. Ik merkte verbetering maar te weinig om er zoveel geld voor te betalen, Lipogaine is nogal duur namelijk. Ik irriteerde me ook wat hierboven aan genoemd wordt het is een vloeistof en het droogt langzaam, je kunt dus nooit direct na aanbrengen je haar goed stylen, althans in mijn praktijkervaring.

Nu ben ik benieuwd of er hier iemand is die goede ervaringen met een Minoxidil product heeft die je kunt ”sprayen” als een soort deoderant, als het uberhaupt bestaat?
__________________
Haartransplantatie 22 juni 2013 bij Esteworld in Istanbul.
(2400 grafts)
3000grafts is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2017, 07:09   #132
Pipoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3000grafts Bekijk bericht
Ik heb 7 maanden Lipogaine gebruikt waar oa Minox inzit. Ik merkte verbetering maar te weinig om er zoveel geld voor te betalen, Lipogaine is nogal duur namelijk. Ik irriteerde me ook wat hierboven aan genoemd wordt het is een vloeistof en het droogt langzaam, je kunt dus nooit direct na aanbrengen je haar goed stylen, althans in mijn praktijkervaring.

Nu ben ik benieuwd of er hier iemand is die goede ervaringen met een Minoxidil product heeft die je kunt ”sprayen” als een soort deoderant, als het uberhaupt bestaat?
Ik gebruik ook Lipogaine met daarin RU. Maar gewoon even Fohnen en het is kurkdroog en weg. Hoe beter je fohn (ja er zijn grote verschillen) hoe sneller je klaar bent.

Gebruik zowel Lipogaine met 8% RU poeder als Nanoxidil allemaal tegelijk in de inhammen. Haar wordt er beetje vetter van, maar gewoon om de dag wassen met Shampoo. Ik gebruik Regenepure. Nee, het is geen goede ontvetter, maar ja je haar went na een paar weken. Er zijn plenty mensen die hun haar hebben aangeleerd zonder Shampoo te wassen. Duurt wel lang maar kan. Ook voor Regenpure geldt: blijven gebruiken, niet afwisselen met iets anders, ook niet op vakantie en je haar went echt. Conditioners zijn dan echt niet nodig.
Pipoli is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2017, 16:06   #133
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Onlangs nog een 6 maanden verpakking van kirkland foam binnen gekregen via ebay uit de US. geen gedoe met douane.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2017, 19:00   #134
D. Droe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pipoli Bekijk bericht
Ik gebruik ook Lipogaine met daarin RU. Maar gewoon even Fohnen en het is kurkdroog en weg. Hoe beter je fohn (ja er zijn grote verschillen) hoe sneller je klaar bent.

Gebruik zowel Lipogaine met 8% RU poeder als Nanoxidil allemaal tegelijk in de inhammen. Haar wordt er beetje vetter van, maar gewoon om de dag wassen met Shampoo. Ik gebruik Regenepure. Nee, het is geen goede ontvetter, maar ja je haar went na een paar weken. Er zijn plenty mensen die hun haar hebben aangeleerd zonder Shampoo te wassen. Duurt wel lang maar kan. Ook voor Regenpure geldt: blijven gebruiken, niet afwisselen met iets anders, ook niet op vakantie en je haar went echt. Conditioners zijn dan echt niet nodig.
Maar als je het föhnt verdampt het dan niet gewoon?
het lijkt me dat de werking van de minox en ru dan minder wordt..
__________________
Regime:

(03-08-2016) Minox 5% foligan 2x 1.5ML per dag
(03-03-2017) RU 2x 30mg per dag
(06-09-2016) Saw Palmetto 1x 160mg per dag

Multivitamine topharm 1x per dag
Visolie Omega 3 1000 mg 1x per dag
Groene thee 1L per dag
3 handjes pompoenpitten per dag
2 keer in de week wassen met Regenepure DR
D. Droe is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2018, 18:11   #135
citroentje98
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2018
Berichten: 1
Geslacht:
https://www.minoxidil-bestellen.com

Zijn er mensen die ervaring hebben met https://www.minoxidil-bestellen.com?

Ik overweeg foam te bestellen, maar ben bang dat het niet aankomt. Dan vind ik 99euro nog al veel..
citroentje98 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
minoxidil, minoxidil kopen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.