Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2014, 18:18   #16
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
@Arashi.

Jij ziet hem, omdat google onthoud op welke sites je geweest bent.
Probeer het eens vanaf een andere browser of computer?
Hetzelfde als ik google vanaf een andere pc met ander IP: hasci HST dan vindt ie m op de eerste of tweede pagina !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2014, 09:05   #17
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Als ik Hasci of Hairscience google komt er nog steeds niets.
Ook niet als ik hasci HST google.
Hij vindt wel Transhair maar die betalen daar voor....
Over een week nog maar eens proberen.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 1 september 2014 om 09:22
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2014, 19:48   #18
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Als ik Hasci of Hairscience google komt er nog steeds niets.
Ook niet als ik hasci HST google.
Hij vindt wel Transhair maar die betalen daar voor....
Over een week nog maar eens proberen.
Thx Kruger. Ik heb net wat zitten proberen en het lijkt er op dat het komt doordat je google.nl gebruikt, die vindt het inderdaad niet i.t.t. google.com. Veel Nederlandse gebruikers zullen google.nl gebruiken dus da's inderdaad niet handig. Ik zit er sowieso aan te denken om de site tweetalig te maken aangezien het merendeel van de potentiele clientele toch Nederlandstalig zal zijn. Ben wat druk met andere dingen de komende 2 weken maar dit staat wel op mn agenda en dan zal google.nl hem ook wel vinden neem ik aan.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 21:44   #19
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Hebben jullie "new beauty looks" al gezien op RTL? dat gaat voornamelijke over mensen die een ht hebben gedaan bij HASCI. (Ps: had alleen afl 4 gezien)

Is dit allemaal bedrog om het te promoten ofzo want hier lees ik er niks goeds over.

http://www.newbeautylooks.nl/
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2014, 16:35   #20
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaa17 Bekijk bericht
Is dit allemaal bedrog om het te promoten
Ik zie echt niet in hoe je het anders zou kunnen zien. Het bewijs op mijn site lijkt me duidelijk. Met name dit valt op geen enkele andere wijze uit te leggen dan dat HST niets anders dan gewoon een FUE is: http://www.hasci-exposed.com/partial.html en er geen hergroei KAN ontstaan. Immers, HASCI blijkt net als alle andere klinieken gewoon het hele follicle weg te nemen

Laatst gewijzigd door Arashi; 11 september 2014 om 16:41
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2014, 21:13   #21
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Ik snap niet hoe dit in Nederland kan gebeuren. Ik neem aan dat dit soort zaken bij het geven van vergunningen gecontroleerd worden door de ministerie van volksgezondheid.

Wel weet ik dat zover ik het weet Wesley Sneijder hier behandeld is en het ziet er bij hem wel goed eruit. Ook adviseerde mijn dermatoloog bij het ziekenhuis om mij te laten behandelen bij hen. Of ze creëren goede reclame of ze hebben een goede reputatie.
kemal is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2014, 16:20   #22
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kemal Bekijk bericht
Ik snap niet hoe dit in Nederland kan gebeuren. Ik neem aan dat dit soort zaken bij het geven van vergunningen gecontroleerd worden door de ministerie van volksgezondheid.

Wel weet ik dat zover ik het weet Wesley Sneijder hier behandeld is en het ziet er bij hem wel goed eruit. Ook adviseerde mijn dermatoloog bij het ziekenhuis om mij te laten behandelen bij hen. Of ze creëren goede reclame of ze hebben een goede reputatie.
Sneijder heeft, zover dat ik kan beoordelen, zijn haar altijd vol Toppik zitten. Ziet er overigens wel goed uit.

Ja ze hebben inderdaad een goede reputatie, en ze leveren ook geen slecht werk. Maar ze zijn wel ontzettend duur en maken niet waar wat ze beloven; en dat laatste is nu net het punt...
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2014, 17:20   #23
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Sneijder heeft inderdaad geen haar meer op zijn hoofd, maar alleen ''een masker van toppik''

Vooral bij die laatste interland zie je gewoon een glanzende peklaag op de bovenkant zitten...

En die Gho maar roepen...Sneijder heeft weer een volle haardos.....
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2014, 21:38   #24
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Toppik en zware sportprestatie leveren? Dan ga je toch juist zweten en die aangeplakte haartjes gaan dan toch door het zweten uitvallen? Of is Toppik water en zweet bestendig?
kemal is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2014, 11:50   #25
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Toppik is redelijk zweet en waterbestendig, maar als het echt nat wordt gaat het wel vies worden. Ik denk dit bij Sneijder ook wel eens te zien. In plaats van dat de toppik in zijn haar zit wordt het dan een soort donkere gloed op zijn hoofdhuid zelf.
Op zich is dit niet heel erg bij zo een kort haar (het verschil is klein).

Interessant zou zijn wanneer Sneijder met een bezwete kop een hand door 'zijn haar' haalt.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2017, 13:20   #26
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Beste Arashi,
Meerdere malen heb ik jouw bevindingen en website bezocht en op basis daarvan ook de nodige conclusies kunnen trekken. echter ontdek ik nu dat de site niet meer beschikbaar is. kun je aangeven wat daar de reden van is ?
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2017, 14:39   #27
kimsmons2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2016
Berichten: 20
Geslacht:
Haha, ik vermoed dat Arashi zelf exposed is en nu een rechtzaak aan zijn broek heeft
kimsmons2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2017, 20:44   #28
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Beste Arashi,
Meerdere malen heb ik jouw bevindingen en website bezocht en op basis daarvan ook de nodige conclusies kunnen trekken. echter ontdek ik nu dat de site niet meer beschikbaar is. kun je aangeven wat daar de reden van is ?
De site hosting kost me geloof ik 90 euro per jaar. Ik heb dat nu 3 jaar zelf betaald maar ik heb niet zo veel zin meer om dat te betalen, ze zoeken het maar uit. Als mensen nu nog voor HASCI kiezen dan zijn ze gewoon echt niet goed snik. Een website zal ze ook niet van dat idee afbrengen. Alle info staat gewoon op websites zoals deze maar ook op amerikaanse sites waar nu alle haartjes van 1 persoon zijn onderzocht en waaruit ook keihard bleek dat het allemaal oplichterij is, zie: https://www.baldtruthtalk.com/thread...photos-results (alhoewel de analyse helaas niet nauwkeurig genoeg was om met 100% zekerheid vast te stellen dat er NUL regrowth was, in het best case scenario zou er 18% regrowth zijn maar dat is beter te verklaren met genoemde onnauwkeurigheid. Hoe dan ook, het is dus WEL met 100% zekerheid vast te stellen dat de regrowth zeer zeker niet in de buurt komt van wat zij claimen (80%), best case scenario was het dus 18%, maar waarschijnlijk gewoon 0. Al was het alleen al omdat de petridish foto's lieten zien dat het gehele hairfollicle werd weggenomen, net als bij FUE, en er dus niks achterblijft om te regeneren zoals HASCI beweert)

Als mensen dat willen negeren moeten ze t zelf weten. Het is me in jaren lang bezoek op hairfora op gaan vallen dat er een aantal mensen zijn die liever in sprookjes geloven dan de waarheid willen zien, vooral op de amerikaanse fora. En dat is natuurlijk precies waarom er bedrijven als HASCI bestaan.

Laatst gewijzigd door Arashi; 28 september 2017 om 21:54
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.