Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 september 2017, 22:09   #16
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Ik zeg niet dat het over de grens altijd misgaat. Maar als het misgaat heb je wel een mega-probleem. Ik zou er ook nooit mijn ogen laten laseren.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2017, 18:02   #17
Limburgertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Er zijn hier altijd voor en tegenstanders van buitenlandse klinieken maar weinig tegenstanders van mensen die zich effectief laten behandelen hebben in het buitenland.
Procentueel gaat er evenveel mis hier als over de grens. In Turkse instellingen behandelen ze tien keer meer patiënten op jaarbasis, dan valt het uiteraard meer op als er eens iets misloopt. Het ligt ook vaak aan de patiënt die slecht reageert op de behandeling. Ik heb het budget om mij hier te laten behandelen maar ik geef niet graag onnodig meer geld uit als het niets opbrengt. Ik heb het er destijds op gewaagd en als ik een tweede zou laten doen ga ik terug de grens over. Diegene die hier veel kritiek hebben op de Turkse klinieken zie je zelden reageren wanneer er wel goede resultaten langskomen. Lees de topics van mensen die er effectief geweest zijn en maak op basis daarvan u beslissing. Wil je prijs/kwaliteit hier dan is Prohair volgens mij de beste keuze. Ik baseer mij dan wel op hetgeen ik hier lees en zie op het forum.
M. Hayden

Klopt, ik ben namelijk een jaartje of 10 geleden ook in België geweest voor een transplantatie. En het was voor mij ook allemaal Nieuwland destijds ook al is België kortbij je weet toch niets van de daar gelden wetten en regels af stel dat het gaat fout gaat…
En ik denk maar zo, als iemand je kop verknalt welk bedrag zou dit leed maar ook een beetje kunnen vergoeden…. ( voor mij persoonlijk geen bedrag op de wereld zou dit kunnen herstellen)
En daar heb je gelijk in overal kunnen dingen fout gaan. En het viel mij op en ook zie ik redelijk veel mensen naar Turkije gaan voor hun HT…
En ook ik zou zeer zeker 10 jaar geleden ook voor geen geld in de wereld naar Turkije zijn gegaan…
Maar zoals ik al zei, ik zie hier redelijk goede resultaten voorbijkomen dus vandaar dat ik mijzelf aan het oriënteren ben…
En ik moet eerlijk zeggen, ik zie eigenlijk niet echt veel post over dr.villnow voorbijkomen. Maar ik zal zeer zeker als eerste nog even naar Düsseldorf (dr.villnow) gaan voordat ik naar een andere kliniek zal gaan…
En ik hoef niet echt voor het geld te doen om naar Turkije te gaan, maar als ik zie dat ik gemiddeld voor 3000-4000 Grafts rond de 3500 euro kwijt ben in Turkije… En dat ik hier het dubbelen moet betalen zo rond de 6000 – 7000 euro ben ik er wel over aan het denken…

Groet,

Limburertje..
Limburgertje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2017, 18:04   #18
Limburgertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik zeg niet dat het over de grens altijd misgaat. Maar als het misgaat heb je wel een mega-probleem. Ik zou er ook nooit mijn ogen laten laseren.
Neen dat zou ik natuurlijk ook nooit laten doen... maar ik zou dit ook niet aandurven in Nederland...
Limburgertje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2017, 19:03   #19
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limburgertje Bekijk bericht
Neen dat zou ik natuurlijk ook nooit laten doen... maar ik zou dit ook niet aandurven in Nederland...
Ik heb het wel gedaan. Ben van alle markten thuis inmiddels...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2017, 19:45   #20
Limburgertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik heb het wel gedaan. Ben van alle markten thuis inmiddels...
Dus nog even aan de Botox en je bent weer 20 jaar jonger
Limburgertje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2017, 20:58   #21
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limburgertje Bekijk bericht
M. Hayden

Klopt, ik ben namelijk een jaartje of 10 geleden ook in België geweest voor een transplantatie. En het was voor mij ook allemaal Nieuwland destijds ook al is België kortbij je weet toch niets van de daar gelden wetten en regels af stel dat het gaat fout gaat…
En ik denk maar zo, als iemand je kop verknalt welk bedrag zou dit leed maar ook een beetje kunnen vergoeden…. ( voor mij persoonlijk geen bedrag op de wereld zou dit kunnen herstellen)
En daar heb je gelijk in overal kunnen dingen fout gaan. En het viel mij op en ook zie ik redelijk veel mensen naar Turkije gaan voor hun HT…
En ook ik zou zeer zeker 10 jaar geleden ook voor geen geld in de wereld naar Turkije zijn gegaan…
Maar zoals ik al zei, ik zie hier redelijk goede resultaten voorbijkomen dus vandaar dat ik mijzelf aan het oriënteren ben…
En ik moet eerlijk zeggen, ik zie eigenlijk niet echt veel post over dr.villnow voorbijkomen. Maar ik zal zeer zeker als eerste nog even naar Düsseldorf (dr.villnow) gaan voordat ik naar een andere kliniek zal gaan…
En ik hoef niet echt voor het geld te doen om naar Turkije te gaan, maar als ik zie dat ik gemiddeld voor 3000-4000 Grafts rond de 3500 euro kwijt ben in Turkije… En dat ik hier het dubbelen moet betalen zo rond de 6000 – 7000 euro ben ik er wel over aan het denken…

Groet,

Limburertje..
Ik heb begin dit jaar een (3e) HT overwogen bij Esteworld, maar ben afgewezen omdat men te weinig ruimte zag om grafts te plaatsen. Later dit jaar heb ik bij Veldhoven ca. 1300 grafts laten verplaatsen.

Momenteel ben ik blij dat het zo gelopen is. Zelfs bij de betere Turkse klinieken zoals Esteworld zie je regelmatig mislukte HT's langskomen hier op haarweb waarbij gewoon amateuristische fouten gemaakt worden, zoals veel te leeg getrokken donorgebieden. Niet dat iedere Nederlandse of Belgische kliniek nou topkwaliteit levert maar in mijn ogen ligt de ondergrens wel een stuk hoger.

Om geheel eerlijk te blijven, uiteraard komen er ook resultaten van Turkse klinieken voorbij die meer dan prima zijn, maar in mijn ogen is het risico vele malen groter daar. En voordat iemand daarover begint, ook hier kan er van alles misgaan maar ik he de indruk dat je hier veel meer verzekerd bent van tenminste een redelijk resultaat terwijl Turkije veel meer "rolling the dice" is.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2017, 23:34   #22
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Ik heb begin dit jaar een (3e) HT overwogen bij Esteworld, maar ben afgewezen omdat men te weinig ruimte zag om grafts te plaatsen. Later dit jaar heb ik bij Veldhoven ca. 1300 grafts laten verplaatsen.

Momenteel ben ik blij dat het zo gelopen is. Zelfs bij de betere Turkse klinieken zoals Esteworld zie je regelmatig mislukte HT's langskomen hier op haarweb waarbij gewoon amateuristische fouten gemaakt worden, zoals veel te leeg getrokken donorgebieden. Niet dat iedere Nederlandse of Belgische kliniek nou topkwaliteit levert maar in mijn ogen ligt de ondergrens wel een stuk hoger.

Om geheel eerlijk te blijven, uiteraard komen er ook resultaten van Turkse klinieken voorbij die meer dan prima zijn, maar in mijn ogen is het risico vele malen groter daar. En voordat iemand daarover begint, ook hier kan er van alles misgaan maar ik he de indruk dat je hier veel meer verzekerd bent van tenminste een redelijk resultaat terwijl Turkije veel meer "rolling the dice" is.
Dit is totaal niet onderbouwd.. als je het hebt over "rolling the dice" dan doe je een zeer extreme uitspraak die ook in dezelfde mate onderbouwd dient te worden..
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2017, 10:06   #23
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Dit is totaal niet onderbouwd.. als je het hebt over "rolling the dice" dan doe je een zeer extreme uitspraak die ook in dezelfde mate onderbouwd dient te worden..
Nee hoor, ik deel mede wat mijn persoonlijke indruk is, gebaseerd op met name de resultaten die op haarweb voorbij komen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2017, 22:17   #24
Dodge1977
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Beste ,


Denk goed na eer je naar Turkije gaat .
Ben zelf ook geweest 2 maanden geleden.
Donor in Nl klinieken en Belgische klinieken worden veel beter behandeld naar mijn mening.
Op 2 a 3 uur tijd roven ze een 2800 grafts weg , en het is heel goed zichtbaar .
Bij de lotgenoten wat bv prohiar zijn geweest zijn de donors veel beter.

Gr
Dodge1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2017, 11:15   #25
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge1977 Bekijk bericht
Beste ,


Denk goed na eer je naar Turkije gaat .
Ben zelf ook geweest 2 maanden geleden.
Donor in Nl klinieken en Belgische klinieken worden veel beter behandeld naar mijn mening.
Op 2 a 3 uur tijd roven ze een 2800 grafts weg , en het is heel goed zichtbaar .
Bij de lotgenoten wat bv prohiar zijn geweest zijn de donors veel beter.

Gr
Je bent pas twee maanden ver, de haren die je door de shock loss verloren bent moeten nog terug groeien. Nog een beetje afwachten zou ik zeggen.
Het klopt dat ze zoveel mogelijk grafts roven in één sessie als mogelijk is.
Als je bang bent dat ze u donor kaal gaan roven waarom vraag je dan niet om minder grafts? Je wordt niet gedwongen om 3000 grafts per sessie te laten verplaatsen. Maar iedereen wil natuurlijk het maximum eruit halen. Als ik voor een tweede ht zou gaan laat ik niet nog eens 3000 grafts roven want dan vraag ik om problemen ook al heb ik nog een goede donor.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2017, 12:52   #26
Dodge1977
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Beste ,


Ik ben idd 2,5 maanden ver , ik heb niet gevraagd om er 2800 uit te halen.
Dit hadden ze aangeraden bij prohair een jaar geleden.
Ik heb doorgegeven aan de Nederlandse tolk om donor gebied niet te fel toe te takelen omdat ik dit hier toch meermaals heb gelezen .
Maar daar wordt toch niet naar geluisterd.
Ik hoop dat ik binnen een paar maanden er positief over kan zijn.

Gr
Dodge1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2017, 15:09   #27
Limburgertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge1977 Bekijk bericht
Beste ,


Denk goed na eer je naar Turkije gaat .
Ben zelf ook geweest 2 maanden geleden.
Donor in Nl klinieken en Belgische klinieken worden veel beter behandeld naar mijn mening.
Op 2 a 3 uur tijd roven ze een 2800 grafts weg , en het is heel goed zichtbaar .
Bij de lotgenoten wat bv prohiar zijn geweest zijn de donors veel beter.

Gr
beste Dodge1977,

IDD persoonlijk vindt ik niet dat je na 2 maanden kun oordelen of iets goed is gegaan of niet... En jij kunt toch zelf aangeven hoeveel Grafts jij wilt hebben geplanteerd men gaat echt geen 1500 Grafts gratis inplanten toch
Men zegt niet voor niets dat het volledige resultaat pas naar 12 maanden kan worden beoordeeld... En welke kliniek ben je geweest als ik vragen mag ?

Gr.

Limburgertje
Limburgertje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2017, 21:42   #28
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge1977 Bekijk bericht
Beste ,


Ik ben idd 2,5 maanden ver , ik heb niet gevraagd om er 2800 uit te halen.
Dit hadden ze aangeraden bij prohair een jaar geleden.
Ik heb doorgegeven aan de Nederlandse tolk om donor gebied niet te fel toe te takelen omdat ik dit hier toch meermaals heb gelezen .
Maar daar wordt toch niet naar geluisterd.
Ik hoop dat ik binnen een paar maanden er positief over kan zijn.

Gr
Het is eigenlijk al van de zotte dat een klant aan moet geven dat het donor-gebied niet te zwaar toegetakeld moet worden. Een goede kliniek gaat daar vanuit zichzelf al op de juiste manier mee om.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2017, 22:49   #29
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Het is eigenlijk al van de zotte dat een klant aan moet geven dat het donor-gebied niet te zwaar toegetakeld moet worden. Een goede kliniek gaat daar vanuit zichzelf al op de juiste manier mee om.
Precies dit. Het is vaak niet eens de aantallen die ze uitnemen die dit veroorzaken, in het geval van dodge 2800 grafts, maar ze nemen de grafts op een te klein oppervlak uit. Dit veroorzaakt shockloss wat gewoon niet nodig is.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2017, 09:46   #30
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ben ik het echt niet mee eens. Ik zie precies dezelfde uitname vlakken als bij andere klinieken zoals prohair en veldhoven.

Bij nederlandse klinieken worden vaak veel minder haarzakjesverplaatst. Dat betekend vaak een minder resultaat. Vandaar dat je veel mooie resultaten vanuit Turkije ziet van mensen met een grote kaalheid. In nederland moet dit in 2 of 3 keer behandeld worden.

De kans op schockloss wordt met hoe groter de behandeling is ook groter. Dat is gewoon iets wat bij een haartransplantatie kan voorkomen. Dit zie je overal voorkomen ook in topics van de grotere behandelingen bij Veldhoven, Prohair of bij mensen met een gevoelige huid of zwak donor gebied.

Het gebeurt zeker niet bij iedereen, maar de kans dat het bij een percentage gebeurt, van de grotere behandelingen wordt groter. Dit is gewoon basis kennis haartransplantatie. Daar tegen over staat dus weer de betere resultaten.

Deze man is pas 2 maanden onderweg dat kan prima allemaal nog herstellen net als bij 99% van de andere resultaten hier op het forum.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.