Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2007, 14:43   #1
janiek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 24
Laserkliniek Drachten Nij Smellinghe

Hallo,

Heeft iemand ervaring met een behandeling bij de Huid- en Laserkliniek van het ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten?
Als ik zo naar de prijslijst bekijk zijn de behandelingen wel erg duur, maar ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat laserbehandeling beter is voor mij aangezien ik snel groeiende dikke, donkere haren heb bij een lichte huid. Dan ben ik misschien uiteindelijk goedkoper uit doordat ik dan minder behandelingen nodig heb.
Het is tot nu toe de enigste laserkliniek in het Noorden die ik gevonden heb, behalve laseraesthetic in Groningen, wat mij niet zo betrouwbaar overkomt.
De website is trouwens: http://www.nijsmellinghe.nl/ns/view/539

Janiek
janiek is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2007, 12:42   #2
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janiek Bekijk bericht
Hallo,

Heeft iemand ervaring met een behandeling bij de Huid- en Laserkliniek van het ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten?
Als ik zo naar de prijslijst bekijk zijn de behandelingen wel erg duur, maar ik ben er wel steeds meer van overtuigd dat laserbehandeling beter is voor mij aangezien ik snel groeiende dikke, donkere haren heb bij een lichte huid. Dan ben ik misschien uiteindelijk goedkoper uit doordat ik dan minder behandelingen nodig heb.
Het is tot nu toe de enigste laserkliniek in het Noorden die ik gevonden heb, behalve laseraesthetic in Groningen, wat mij niet zo betrouwbaar overkomt.
De website is trouwens: http://www.nijsmellinghe.nl/ns/view/539

Janiek
Hoi Janiek,

Ik heb even gekeken voor je. Ik werk zelf in een laser kliniek en heb wel wat aanmerkingen.
1. Jeetje wat zijn ze duur! Persoonlijk vind ik sommige prijzen echt te hoog.
2. Ze zeggen dat je om de vier tot 8 weken terug moet komen. Dat is dus echt zonde van je geld. Haarcycli varieren van 10 tot 16 weken. Dus bijvoorbeeld bij je gezicht staat er na 10 weken een volledige lading haar (in de goede fase) en is het rendabel om dan de behandeling te doen. Als je het eerder doet staat er nog geen haar (bij een goede behandeling kan het haar 4 tot 6 weken wegblijven) en het haar dat er dan staat is niet gepakt bij de vorige behandeling.
3. Ze zeggen dat je 3 tot 5 behandelingen nodig hebt. Nou echt niet hoor. Ze beloven iets wat niet waar is en dat vind ik vervelend. Als je bedenkt dat er 4 cycli zijn, waarvan 1 cyclus effectief is bij de behandeling, dan kun je wel bedenken dat pas na 4 behandelingen alle cylci zijn verhandeld. Dan moet je nog bedenken dat je nooit in 1 behandeling al het 'actieve' haar kunt verwijderen omdat je er misschien te snel over heen gaat, je niet genoeg hebt geschoren of omdat de laser misschien te laag/hoog staat. Je ziet wel na 4 behandelingen echt al een heel verschil hoor.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Zelf was ik net als jij iemand die worstelde met overbeharing. Met behulp van dit forum heb ik de juiste laserkliniek gevonden. Nu werk ik er en wil ik mensen helpen zoals jij in hun zoektocht naar de beste methode met mijn opgedane kennis.

Als je nog vragen hebt, ik ben er voor je!

Groetjes Hanna

ps. ik kan je helaas niet vertellen waar ik werk omdat ik geen reclame wil maken. Ik wil iedereen onafhankelijk helpen en daar hoort reclame niet bij.
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2007, 13:12   #3
janiek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 24
Hallo Hanna,

Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik had niet eens gezien dat ze maar 3 tot 5 behandelingen verwachten, dat is inderdaad wel ongeloofwaardig zeg. Ik zal beter opletten in mijn zoektocht naar een goede laserkliniek.
Echt heel fijn dat jij je adviezen zo geeft, ik ben blij dat er nog zulke mensen zonder eigenbelang zijn.

Groetjes Janiek
janiek is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2007, 13:01   #4
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janiek Bekijk bericht
Hallo Hanna,

Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik had niet eens gezien dat ze maar 3 tot 5 behandelingen verwachten, dat is inderdaad wel ongeloofwaardig zeg. Ik zal beter opletten in mijn zoektocht naar een goede laserkliniek.
Echt heel fijn dat jij je adviezen zo geeft, ik ben blij dat er nog zulke mensen zonder eigenbelang zijn.

Groetjes Janiek
Graag gedaan Janiek.
Succes met je zoektocht.

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 01:15   #5
irenebrug
Rianne
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
3 tot 5 behandelingen

Hoi,

Dan heb ik zeker erg geluk gehad. :-)
Mijn onderbenen zijn maar 4 behandeld en het blijft al 2 jaar weg!

Remko.
irenebrug is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 12:27   #6
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irenebrug Bekijk bericht
Hoi,

Dan heb ik zeker erg geluk gehad. :-)
Mijn onderbenen zijn maar 4 behandeld en het blijft al 2 jaar weg!

Remko.
Hoi Remco,

Dan heb jij inderdaad geluk gehad. Er zijn altijd van die geluksvogels op de wereld, wat heerlijk voor je Remco, dat jij er zo eentje bent!
Je hebt altijd uitzonderingen op de regel. Ik had gisteren nog een vrouw voor haar bikinilijn. Na 3(!) behandelingen stond er bijna geen haar meer...Maar die laatste haartjes wilde ze ook weg hebben dus ik denk nog twee behandelingen en ze is er helemaal vanaf!
Ik vind dat je niet mag promoten als kliniek dat je maar 3 tot 5 behandelingen nodig hebt, als je dit niet kunt waar maken!
Maar nogmaals Remco, echt heerlijk voor je en geniet ervan!

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2008, 20:54   #7
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janiek Bekijk bericht
Hallo Hanna,

Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik had niet eens gezien dat ze maar 3 tot 5 behandelingen verwachten, dat is inderdaad wel ongeloofwaardig zeg. Ik zal beter opletten in mijn zoektocht naar een goede laserkliniek.
Echt heel fijn dat jij je adviezen zo geeft, ik ben blij dat er nog zulke mensen zonder eigenbelang zijn.

Groetjes Janiek
Hoi Janiek,

Ik vroeg me af hoe het met je is???

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met laserkliniek Twente ? CeeBee Hirsutisme - Behandelingen 0 28 december 2004 23:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.