Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 november 2004, 13:01   #1
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
even een positief geluid

Hoi!

Ik lees dat het bij veel mensen weer niet zo goed gaat. Om deze negatieve sfeer even te verbreken (niet rottig bedoeld) hier even een positief berichtje van mij.
Het gaat met mij privé niet zo heel erg goed. Al vanaf juli afgestudeerd en nogaltijd geen diplomagerelateerd werk gevonden. Wordt telkens afgewezen wegens 'geen ervaring'. Ja, zo kom ik daar natuurlijk nooit aan he!

Maar dat is niet echt positief he... Maar wat ik even wilde laten weten is dat ik, ondanks dat het dus niet helemaal hiephoi gaat, al een normale wimperrand heb aan mijn linkeroog en dat het rechts ook al heel goed terugkomt. Zo ook met de wenkbrauwen: links al behoorlijk redelijk, rechts een beetje mwah, maar het is beter dat het lange tijd is geweest.

Geen idee hoe het zo ineens komt, ik zou denken dat ik genoeg redenen heb om te gaan trekken, maar omdat ik me op dit moment drukker maak om het vinden van werk schiet het TTMen er een beetje bij in lijkt het wel.

Kortom: ik maak me enorme zorgen om de toekomst, maar met de TTM is alles redelijk goed onder controle!

Niet om nananananana te doen naar degenen die het nu moeilijk hebben, ik hoop van harte dat het bij jullie ook weer goed gaat komen (ongetwijfeld!), maar ik wilde eens even een positief geluidje laten horen hier!
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2004, 13:14   #2
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Goed zo. Dat hebben we idd nodig!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2004, 16:37   #3
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Leuk om te horen Fara, dat het goed gaat. Ik herinner me nog dat dat voor mij ook een goede periode was, zo tussen het afgestudeerd zijn en het vinden van werk.

Hopelijk vind je snel iets want die kul over 'geen ervaring' vind ik echt belachelijk. Geef een job 3 maanden max. en je bent ingewerkt.

Succes!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2004, 17:59   #4
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hm, da's dan ook weer voor iedereen anders, want die tijd van 'onzekerheid' heeft bij mij toen juist veel slechte dagen teweeggebracht. Ik kon er echt niet tegen dat ik niet wist wat er zou gaan gebeuren, waar ik zou gaan wonen, etc. Nu is dat allemaal stabiel voor de komende 2 jaar, maar vreemd genoeg vind ik nog geen rust!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2004, 18:01   #5
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
En inderdaad willen al die bedrijven 'ervaring'. Maar tegelijk zijn ze ook op zoek naar 'jong talent'. Ze zoeken kortom pas afgestudeerden met ervaring, en dat is compleet absurd!
Maar ineens kom je iemand tegen die in je gelooft, die jouw potentieel ziet, die je een kans wil geven. En dan komt het alsnog in orde!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2004, 18:21   #6
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
dank voor de bemoedigende woorden. Is inderdaad niet goed voor je ego/zelfwaardegevoel, maar het is zoals jullie zeggen, ze willen iemand die pas is afgestudeerd met t liefst 10 jaar ervaring en die 4 talen spreekt. Word er soms behoorlijk wanhopig van. Maar zoals ik al zei: de haren groeien wel terug, dus dan is er tenminste nog iets positiefs dat ik tegenover de frustraties kan stellen! Positief blijven denken!!! Er is vast wel iemand die ooit iets in mij ziet en me aanneemt
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2004, 16:30   #7
Heidio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2004
Berichten: 17
Het horen van een possitief bericht doet ons juist goed
Overigens heb ik je scriptie gelezen. Ik heb heel veel aantekeningen gemaakt. Ik ben heel veel wijzer geworden. Het was fijn om te lezen, en zo ontzettend herkenbaar (o.a. ik de persoonlijkheidseigenschappen). Beetje bij beetje kom ik steeds meer te weten over ttm. Het boek van Daniela was ook geweldig.

Ik wens je veel sterkte in het vinden v/e baan. Groetjes Heidi
Heidio is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Positief bericht Birgit Jansen Haarproblemen bij vrouwen 32 21 december 2004 23:21
positief bericht t-flav ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 1 21 januari 2004 22:17
Stoerste meid van Nederland Anjo AA - Algemeen 15 20 januari 2004 20:20
positief blijven veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 augustus 2003 16:15
positief denken Kaantje TTM - Algemeen 2 28 juni 2002 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.