Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 februari 2008, 11:01   #31
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Waw! Yes, yes, yes!!! xx
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2008, 12:11   #32
Kellietje
What's up!
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 41
Hey Bolleke,

Hele fijne vakantie! En wat je zegt, er komt altijd weer haar terug dus het is nooit te laat, voor niks Jammer dat je kapper er mee stopt. Misschien weet hij nog wel andere kappers?
Kellietje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 07:24   #33
Stefke
TTM'er

 
Stefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 304
Geslacht:
Ha Bolleke,

Je bent nog heerlijk aan het genieten van je vakantie, maar mijn vraag is of het boek wat je geschreven hebt nog steeds verkrijgbaar is?

Liefs,
Stef
__________________
Zeilen op een zee van haren
Stefke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2008, 22:45   #34
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hallo!

Ben terug van een heerlijk weekje skipret! Alles doet nog wel een beetje pijn (ben heel veel gevallen, absoluut geen natuur-ski-talent dus... maar de skileraar was superknap dus ja,... )...
Met de ttm alles oké, maar ik had ook niets anders verwacht. Deze week wordt dus gevaarlijk (ook dàt is realiteit)... maar we zijn verwittigd en kleven dus pleisters vooraleer het onheil geschiedt... voilà, en we hebben er alle vertrouwen in.

Ilse, ik ga morgen naar Brugge, maar met de trein (stop dus niet in Gent). Mijn eerstvolgende bezoek aan Gent is 8 maart.
Stefke, mijn boek is nog te koop, maar alleen voor mensen die het ècht nodig hebben (die dus zelf ttm hebben of die daar iemand mee willen helpen die het heel hard nodig heeft.)

Slaapzacht x
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2008, 09:37   #35
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
Bolleke,
8 maart kan ik enkel tijdens mijn middagpauze (van 13u30-14u). Als het voor jou niet past dan zal het voor een andere keer zijn vrees ik.

Hihi, geen skitalent in jou? Ach, je bent er tussenuit geweest en heb kunnen genieten van de mooie uitzichten (ook die van de skileraar lol)

Hier een paar goede dagen maar momenteel is het maar niets. De oorzaak ligt bij PMS. Ik kamp al een paar dagen met hevige hoofdpijnen en mijn humeur ligt ver onder het vriespunt (voor mijn man is het thuis een hel momenteel)
Ik vecht wel, maar het lukt niet zo goed. Maar eens de vrouwenkwalen voorbij zijn weet ik dat ik het terug aankan (en dat is al heel belangrijk)

Tot later,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2008, 09:22   #36
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Ilseke!

8 Maart heb ik een afspraak tot 12.30u. Meestal stap ik daarna te voet richting Dampoort. Komt dus perfect uit om tegen halftwee bij jou te zijn of iets af te spreken. Maar ik kan me voorstellen dat je dat halfuurtje misschien liever alleen op 't gemakske met uw bokes doorbrengt. Je zegt het maar, voor mij geen probleem...

Gaat het al wat beter met je? Die pms is echt wel een fameuze hinderpaal voor jou. Misschien daar eens werk van maken? Homeopathie, speciaal dieet, hormonen, weet ik veel... (als mannen daar last zouden van hebben, was er al lang een middel op de markt hé! ). Blijf niet bij de pakken zitten, zorg goed voor jezelf!
Liefs,
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2008, 09:44   #37
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
Bolleke, is geen probleem. Ik kan mijn bokes opeten om 12u30 hé? Ik moet enkel zorgen dat ik om 14u terug aan het werk ben. Maar ik spreek niet graag af op het werk. Zeg maar vanwaar je komt en we spreken onderweg iets af.

Die PMs is al een heel stuk beter nu ik terug aan de pil ben. Ik neem de pil niet zozeer als voorbehoedsmiddel (toch weinig kans om zwanger te geraken), maar vooral om de pijn te drukken. Ik zou het liefst van alles nooit meer ongesteld geraken, maar dat is nog wat te vroeg. Het blijft een struikelblok, maar ik kan het dagelijkse leven aan (dat was vroeger anders toen ik pilloos was) Ik heb endometriose + cyste, dus daar komt de pijn vandaan. Mijn gyn wil ook niet opereren zolang cyste niet groter wordt. Maar het is dus wel wat meer dan een gewoon maandelijks ongemak bij mij en dat zorgt er voor dat die periode lastiger is om TTM aan te kunnen.
Maar vandaag voel ik me al iets beter en ik ga er dus opnieuw voor.

Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2008, 20:31   #38
Patricia85
TTM-er
 
Geregistreerd: 17 september 2006
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilseke Bekijk bericht
Bolleke, is geen probleem. Ik kan mijn bokes opeten om 12u30 hé? Ik moet enkel zorgen dat ik om 14u terug aan het werk ben. Maar ik spreek niet graag af op het werk. Zeg maar vanwaar je komt en we spreken onderweg iets af.

Die PMs is al een heel stuk beter nu ik terug aan de pil ben. Ik neem de pil niet zozeer als voorbehoedsmiddel (toch weinig kans om zwanger te geraken), maar vooral om de pijn te drukken. Ik zou het liefst van alles nooit meer ongesteld geraken, maar dat is nog wat te vroeg. Het blijft een struikelblok, maar ik kan het dagelijkse leven aan (dat was vroeger anders toen ik pilloos was) Ik heb endometriose + cyste, dus daar komt de pijn vandaan. Mijn gyn wil ook niet opereren zolang cyste niet groter wordt. Maar het is dus wel wat meer dan een gewoon maandelijks ongemak bij mij en dat zorgt er voor dat die periode lastiger is om TTM aan te kunnen.
Maar vandaag voel ik me al iets beter en ik ga er dus opnieuw voor.

Liefs,
Ilse
Hee Ilse,

Ook ik heb endometriose en TTM. Las je berichtje net. Ik slik tegenwoordig Cerazette en die heeft 4 weken in 1 strip zitten en slik hem nu al 2,5 jaar. Ben dus al die tijd niet ongesteld geweest en eindelijk pijnloos!! Daarvoor was het drama elke maand. Ik hoop dat het beter gaat met je en dat je TTM blijft aankunnen!

Groetjes, Patricia.
Patricia85 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2008, 09:16   #39
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
@ patricia: bedankt voor je bericht. Ik moet binnenkort eens naar mijn gyn op controle en zal het hem eens vragen of dit geneesmiddel voor mij ook geen oplossing zou zijn.

Gisteren een goede dag gehad. Enkel 's avonds 5 haartjes getrokken, maar ik heb het kunnen stoppen. Was al bij al dus een geslaagde dag in mijn ogen

Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Komt haar weer terug na een paar jaar bij Alopecia Areata Stress kip AA - Algemeen 20 14 oktober 2010 15:36
Zijn er mensen die nog al jaren (> 5 jaar) Fina gebruiken? Pat Medicijnen/haargroeimiddelen 10 6 augustus 2007 21:01
Bijna 50 jaar haartransplantatie, het begin van ´t einde? hairobservator Chirurgische behandelingen 225 2 april 2007 08:55
Bijwerkingen na 4 jaar succes fina. Gedwongen om te stoppen. Hopefull Medicijnen/haargroeimiddelen 20 30 juni 2006 07:00
propecia na 3 jaar........... jornkielman Medicijnen/haargroeimiddelen 13 5 oktober 2004 20:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.