Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 november 2011, 22:45   #31
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Als we alles klakkeloos moeten aannemen, is minoxidil 5% ook alleen maar voor mannen.
Wat een rot maatschappij is het toch
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2011, 18:32   #32
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Ik ben met plezier menselijk proefkonijn. Minox wordt wel vaker als groeistimulans voor baardgroei gebruikt, check die fora die over snorren en baarden gaan.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2011, 20:56   #33
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Hier enkele foto's van mijn huidige baardgroei, na een aantal dagen. Erg weinig en vele kale plekken; op de kaken zelf en onder de jukbeenderen zelf niks. Ik geef minox een paar maanden de kans. Ik ga een flesje Kirkland 5% kopen en tweemaals daags aanbrengen; ik breng hier verslag uit.

Enige vraag die ik nog had: Aangezien minox in het bloed terecht komt, is er dan geen kans dat ik een shedding (op mijn hoofd krijg) door het aan te brengen op mijn gezicht?

Ondanks ik nog maar 20 jaar ben, wil ik dit toch graag nu uittesten en niet nog wachten tot mijn 25e en ik misschien vanzelf een sterkere baardgroei krijg. Nu is namelijk de periode in mijn leven dat ik graag eens wil experimenteren met een baardje of andere gezichtsbeharing. Zie ik me niet meer doen eenmaal ik 40 ben.







(Hier zie je duidelijke kale plekken, langs de ene kant is er 'veel meer' baardgroei dan aan de andere kant.)
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2011, 00:34   #34
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ga je minox op je gezicht smeren??

Ik krijg bij voorzichtig aanbrengen op de schedel, op lage dosis, al last van droge, soms lichtjes opgezwolle ogen.
Mn lippen willen ook nog wel eens wat voller aanvoelen.

Ik moet er niet aan denken om dit op mn gezicht te smeren :|
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2011, 08:02   #35
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Kijk maar uit Dzinee over volle lippen...straks gaan er hier nog mensen minox op hun lippen smeren voor volle lippen. Maargoed ik zag idd forums waar men met minox werkte voor een volle baard. Maar ik las ook ergens dat het wanneer het icm minox op het hoofd zelf de werking hiervan wat omlaag zou brengen. Ik heb toch liever bovenop meer haar.
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2012, 13:53   #36
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Ik heb ondertussen een flesje minox Kirkland in huis, maar ben nog niet met het 'experiment' begonnen. Ik hoorde namelijk dat één van de mogelijke bijwerkingen vermoeidheid is en dat kan ik missen als kiespijn in deze stressvolle examenperiode.

Ik dacht wel nog aan enkele dingen:

Wat afroindo zegt, ik las die reacties ook van sommigen. Ik gebruik echter (nog) geen minox voor m'n haren. Ik begrijp gewoon niet echt hoe minox als stimulans voor baardgroei de hoofdharen negatief zou kunnen beïnvloeden. Wat ik wel kan begrijpen is dat minox in de bloedbaan komt en dat er zo een lichte 'shedding' van de haren op het hoofd plaatsvindt. Wat gebeurt er dan als je stopt met minox voor de baardgroei na - pakweg - 2 maanden? Of zelfde vraag, anders gesteld: stel dat je minox gebruikt, je maakt een shedding door en dan stop je midden deze shedding? Eindig je dan gewoon met minder haren dan voorheen of komen die terug, ook zonder minox?

Ik las op deze zelfde fora dat sommigen last krijgen van een erg droge huid, zoals dZinee ook al opmerkte. Sommigen spreken zelfs bij langdurig gebruik van vroegtijdige rimpelvorming. Als ik minox aanbreng op de huid, hoe lang zou ik dan moeten wachten voor ik de huid mag afspoelen met water en een hydraterende crème mag aanbrengen? Hoe lang heeft minox m.a.w. nodig om in de huid te dringen? De mogelijkheid van een beetje extra baardgroei is me namelijk geen volledig gerimpeld gezicht waard

Onder andere omwille van deze 2 opmerkingen zou ik het experiment maximum een maand of twee laten doorgaan en zou ik sowieso bij (hevige) neveneffecten het gebruik staken. Als ik in die twee maanden geen énkel verschil merk, stop ik ermee en laat ik het zijn gang gaan.

Bedankt mensen!
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2012, 21:57   #37
hangmat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2012
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Hier enkele foto's van mijn huidige baardgroei, na een aantal dagen. Erg weinig en vele kale plekken; op de kaken zelf en onder de jukbeenderen zelf niks. Ik geef minox een paar maanden de kans. Ik ga een flesje Kirkland 5% kopen en tweemaals daags aanbrengen; ik breng hier verslag uit.

Enige vraag die ik nog had: Aangezien minox in het bloed terecht komt, is er dan geen kans dat ik een shedding (op mijn hoofd krijg) door het aan te brengen op mijn gezicht?

Ondanks ik nog maar 20 jaar ben, wil ik dit toch graag nu uittesten en niet nog wachten tot mijn 25e en ik misschien vanzelf een sterkere baardgroei krijg. Nu is namelijk de periode in mijn leven dat ik graag eens wil experimenteren met een baardje of andere gezichtsbeharing. Zie ik me niet meer doen eenmaal ik 40 ben.







(Hier zie je duidelijke kale plekken, langs de ene kant is er 'veel meer' baardgroei dan aan de andere kant.)
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde als jou, heeft je moeder mischien rood haar? Daar ligt het aan bij die vriend van mij, zijn vader had al in dienst een volle baard maar van zijn moeders kant heeft niemand baardgroei. Vroeger was het dus ook al zo, heeft niks met dat mannen tegenwoordig vrouwelijkere hormonen in zich hebben te maken ofzo.

Je baardgroei gaat van 14 t/m 25 jaar, dus er kan nog een volle baard komen.
hangmat is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
baard, baardgroei, trimmen glad scheren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.