Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 augustus 2018, 21:01   #1
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Haarwerk of HT advies gevraagd!?

Sinds mijn 27ste (ben nu 34 btw) begin ik langzaam kaal te worden op de kruin en de haarlijn. Ik gebruik al een paar jaar Toppik waarmee ik de kaalheid goed kan verbergen. De meeste mensen weten waarschijnlijk niet eens dat ik kalend bent.

Nu ben ik mijzelf al een poos aan het oriënteren op een 'definitieve' oplossing. Inmiddels ben ik al op consult geweest bij Esteworld en HWI. Daarnaast ik ben ook bij Tophaar geweest om mij te laten informeren over een haarwerk.

Nu zit ik al een tijdje te wikken en te wegen en ik kom maar niet tot een besluit word het een HT of een haarwerk.
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2018, 21:36   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kowala Bekijk bericht
Sinds mijn 27ste (ben nu 34 btw) begin ik langzaam kaal te worden op de kruin en de haarlijn. Ik gebruik al een paar jaar Toppik waarmee ik de kaalheid goed kan verbergen. De meeste mensen weten waarschijnlijk niet eens dat ik kalend bent.

Nu ben ik mijzelf al een poos aan het oriënteren op een 'definitieve' oplossing. Inmiddels ben ik al op consult geweest bij Esteworld en HWI. Daarnaast ik ben ook bij Tophaar geweest om mij te laten informeren over een haarwerk.

Nu zit ik al een tijdje te wikken en te wegen en ik kom maar niet tot een besluit word het een HT of een haarwerk.
het is lastig advies geven zo. waarom twijfel je zo, wat zijn je overwegingen? gebruik je medicatie? zo niet, wil je medicatie gaan gebruiken?
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2018, 22:04   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik neem aan dat je niks van medicijnen (hebt) gebruikt? Een HT kan hele mooie resultaten bieden, maar als het kalingsproces voortschrijdt dan heeft een HT weinig nut eerlijk gezegd. Eerst je haarstatus stabiliseren of helemaal laten uit kalen lijkt het beste, anders moet je meerdere HT's ondergaan om rare kapsels te voorkomen. Maar zoals Minten al zei kunnen we eigenlijk geen goed advies geven zonder meer informatie en wensen van jouw kant.

Laatst gewijzigd door Reet; 14 augustus 2018 om 22:21
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2018, 22:39   #4
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
het is lastig advies geven zo. waarom twijfel je zo, wat zijn je overwegingen? gebruik je medicatie? zo niet, wil je medicatie gaan gebruiken?
De laatste 10 maanden lijkt het kaalheidsproces wat in versnelling te zijn gekomen. Daarom twijfel ik ook over een HT als oplossing.

Zowel HWI als Esteworld gaven aan dat ik in de huidige situatie zo'n 3200 tot 3600 grafts zou moeten verplaatsen om weer een redelijke dichtheid te krijgen bovenop het hoofd. Medicijnen ga en wil ik niet gebruiken.
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2018, 20:23   #5
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Uiteindelijk besloten om toch maar voor een haarwerk te gaan!
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2019, 02:14   #6
sanders
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2018
Berichten: 2
Geslacht:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het haarwerk je bevalt? Tevreden over of toch nog aan het denken aan een HT?
sanders is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.