Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 oktober 2017, 18:59   #1
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
11 september 2017 3400 grafts Esteworld Etiler

Hallo, mijn naam is Angelo uit Belgie 49 jaar en wil mijn ervaring delen over mijn haarstransplantatie bij Esteworld.
Ben er nooit bij blijven stilstaan of heb nooit aan een HT gedacht maar toen ik een vriend zag die ik al lang niet meer gezien had schrok ik een ongeluk. Hij die vroeger kaal was had ineens terug zijn natuurlijke haar. Omdat ik al jaren stabiel ben qua haaruitval en er steeds mee geconfronteerd werd met mijn kale voorfront op foto’s ben ik opzoekingen gaan doen i.v.m. een HT. Na heel wat gelezen te hebben op forums, websites enz…kwam ik steeds terecht bij 1 ziekenhuis namelijk Esteworld. Nu alleen nog durven bellen voor een afspraak… Na mijn stoute schoenen aangetrokken te hebben nam ik de telefoon en belde. Ik kreeg onmiddellijk al iemand aan de lijn ( Hidde ) die supervriendelijk was en die mij al wat informatie gaf maar hij nodigde mij uit op een gesprek in Utrecht. Mijn vrouw en ik zijn daar geweest met een hele hoop vragen die hij allemaal ook heeft beantwoord. Hij wist er alles over omdat hij zelf ooit een HT heeft laten ondergaan. Na een lang gesprek en alleen maar voordelen heb ik dan maar een afspraak gemaakt die hij geregeld heeft in Turkije bij Esteworld. Geen enkele vraag was hem teveel . Nu zouden er nog 4 lange maanden moeten overgaan vooraleer het september was maar keek er echt naar uit. Ze boden mij het hele pakket aan met transfers,hotel, medicatie en noem maar op. Vandaag ben ik 6 weken verder en wil een update met foto's laten zien... Alles is prima verlopen zonder pijn,complicaties en ze hadden 2800 grafts beloofd en het zijn er uiteindelijk 3400 geworden! Nu hopen op een supermooie resultaat.Ze gaan allemaal in volgorde...Foto 1 voor HT, foto2 tijdens HT, foto3 vlak na HT, foto4 1 week na HT, foto5 14 dagen na HT
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg rsz_all_in.jpg‎ (126,0 KB, 2019x gelezen)
Bestandstype: jpg rsz_03.jpg‎ (144,8 KB, 1453x gelezen)
Bestandstype: jpg rsz_04.jpg‎ (147,8 KB, 1209x gelezen)
Bestandstype: jpg rsz_05.jpg‎ (145,4 KB, 1507x gelezen)
Bestandstype: jpg rsz_06.jpg‎ (144,3 KB, 1462x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 21:50   #2
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Hoi Vespaboy,

Dank voor de update, ik ga je volgen! Hopelijk post je zo nu en dan wat foto’s. Ik heb zelf binnenkort een afspraak met Hidde. Ik ben heel er benieuwd naar een foto van je donor op dit moment. Zou je die svp willen posten? Alvast bedank en succes deze periode van minder haar! Nog een paar maanden doorzetten. Groet mozart
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 22:10   #3
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
3 weken verder

Hey Mozart, dank u voor de reactie en mij te volgen... Ik hoop dat ik een voorbeeld mag wezen voor u en vele anderen. Voor mij heeft het moed en de stap doen zetten door vele anderen die ik gevolgd heb en de meeste hebben heel mooie resultaten....Op moment ben ik bijna 7 weken ver na mijn HT op 2 daagjes na... Heb nergens last van en mijn donorgebied is al heel goed genezen. Af en toe jeuk en er lekker in wrijven doet heel goed Hidde volgt mij nog steeds op en heb hem verschillende keer om raad gevraagd en niets was hem teveel, zelfs op zondag ! Hij update mij regelmatig op de site van Esteworld. Mij haartjes zijn voor 75% uitgevallen maar een groot deel heeft onmiddellijk gepakt en groeit netjes mee. Men ziet geen gladde kale plek meer maar een mooie kleur met een haarlijn. Dit zal hopelijk binnen enkele maanden vol zijn. Hie dan een update van fotos. foto1 is exact na 1 maand. foto 2 is op bijna 7 weken. Ik blijf up to date !
Gr. Angelo
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 01.jpg‎ (139,8 KB, 740x gelezen)
Bestandstype: jpg rsz_02.jpg‎ (147,9 KB, 814x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2017, 00:25   #4
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Hoi Angelo, dank voor de foto’s. Mooi dat niet alles is uitgevallen.komt dat door de Accel denk je? Vind je het lastig om nu over straat te gaan of valt het je mee? Ben erg benieuwd naar het resultaat. Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Succes! Groet
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2017, 12:04   #5
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Hey Mozart,
Nee, ben er ook blij mee dat een groot deel is blijven staan en zelfs meegroeit.... Maar de A-cell behandeling heb ik niet gedaan.Wel de PRP.
Vind de A-cell te duur en echte bewijzen vind je er niet van. Morgen ben ik exact 7 weken na de HT. Over straat lopen geeft mij een beter gevoel dan vroeger omdat ik nu wat kleur, een haarlijn en haartjes op mijn kale voorfront heb. Heb mij vanaf de eerste week al comfortabeler gevoeld dan ervoor..... Goh, wat als de rest er al moest staan Ben zelf erg benieuwd naar het resultaat net als jullie. Ik voel mij op schema en heb nog wat maanden te gaan maar heb een goed gevoel...Hoofdhuid ziet er perfect uit. Hier foto's van in de tuin vandaag...Tot de volgende update.....
Angelo gr.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg rsz_exact_7_weken.jpg‎ (147,6 KB, 934x gelezen)
Bestandstype: jpg rsz_exact_7_weken_2.jpg‎ (147,2 KB, 827x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2017, 20:47   #6
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ik heb er natuurlijk niet heel veel verstand van, maar ik vind dat je donor er bijzonder goed uitziet. Dank voor de uitleg vwb accel en prp. Lijkt mij een heerlijk gevoel, ... haren op plekken waar niets zat 😉👍🏻. Succes en tot de volgende update! Groet mozart
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2017, 09:46   #7
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Het donor is zeker al goed hersteld.
Leuk om te lezen hoe positief je nu al bent al moet de meeste groei nog gaan beginnen.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2017, 16:51   #8
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Ja dejong, het donor is echt al heel mooi hersteld. Want ben zelfs al naar de kapper geweest en ze zijn opgeschoren en toch zie je er niets van. Ben gewoon blij die stap genomen te hebben. voel mij nu al beter dan ervoren al moeten de haartjes nog uitkomen. Ik hoop op een superresultaat maar het gaat zeker al beter zijn dan vroeger ! :p
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2017, 21:30   #9
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Het verschil tussen 4 en 7.5 weken Me happy !
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_06443.jpg‎ (144,4 KB, 1138x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2017, 23:09   #10
ronald26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Gaat de goeie kant op!
ronald26 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2017, 21:32   #11
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Zit er erg goed uit
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2017, 22:34   #12
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Vindt al die gigantische aantallen volstrekt onverantwoord en met 1 behandeling, wordt het complete donorgebied uitgeroeid.

Daarmee wordt het 'probleem' eigenlijk verplaatst en dus niet opgelost.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2017, 02:38   #13
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Jouw visie en mening zijn volstrekt irrelevant als je zonder onderbouwing of bewijsvoering ongefundeerde uitspraken doet.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2017, 12:16   #14
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Update op juist 11 weken

Ben nu vandaag 11 weken ver en ze zijn al stilletjes beginnen te groeien. Dus zeker de goeie kant op. Van mijn donor heb ik nergens meer last van. Is ook al mooi toe. Men ziet er niets meer van. Zelfs bij de coiffeur zag hij de gaatjes niet meer. Hier dan even een foto.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg rsz_dsc_0711.jpg‎ (143,8 KB, 716x gelezen)

Laatst gewijzigd door vespaboy; 27 november 2017 om 12:20
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2017, 12:26   #15
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
hier het verschil
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_0670.jpg‎ (137,1 KB, 1031x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3400 grafts, esteworld, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.