Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 augustus 2018, 01:47   #16
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kowala Bekijk bericht
Ik zou mijn geld liever steken in een goed haarwerk(en) als ik jou was.
Voor zo haarwerk betaal je 1500 euro per jaar. https://m.youtube.com/watch?v=lh_rrq7EyDk
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2018, 10:42   #17
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Je zou er ook voor kunnen kiezen om eerst eens een haarwerk te proberen. Als het goef bevalt dan kun je toch een mooie haarlijn laten transplanteren en er een kleiner haarwerk áchter plakken. Zijn er geen mensen die dat doen?

Dan zie je er juist helemaal niks van lijkt me? En dan hoef je niet per se zo'n dure dunne basis te nemen? (Ik ben een leek hierin, Maar goed bedoeld meegedacht)
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2018, 18:55   #18
Zaancity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Nogmaals bedankt allen. Ik laat jullie weten wat er uit de intake gekomen is.

Ik denk ook niet dat ik het ga doen! Heb geen zin in vlassig kuikenhaar wat aan elkaar plakt waardoor je mn hoofdhuid ziet. Nog erger dat ik dan ook niet meer kan scheren vanwege de littekens.
Zaancity is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2018, 19:29   #19
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Haartransplantatie, een kop met haar?

Je moet een haartransplantatie nooit vergelijken met je vroegere haar of met een haarwerk,
Haartransplantatie moet je vergelijken met kaal, met geen haar meer behalve het kransje. Dan kan het best een bevredigend resultaat geven. Als je alleen tevreden bent met een bos met haar zoals vroeger moet je geen haartransplantatie doen. Dan komt alleen een haarwerk of niets doen in aanmerking.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2018, 11:57   #20
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Je moet een haartransplantatie nooit vergelijken met je vroegere haar of met een haarwerk,
Haartransplantatie moet je vergelijken met kaal, met geen haar meer behalve het kransje. Dan kan het best een bevredigend resultaat geven. Als je alleen tevreden bent met een bos met haar zoals vroeger moet je geen haartransplantatie doen. Dan komt alleen een haarwerk of niets doen in aanmerking.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Een resultaat is afhankelijk van het beschikbare materiaal en de oppervlakte. Zolang het kalende oppervlakte lager is dan 80 cm2, is een dichtheid 55+ grafts per cm2 haalbaar. Dat geeft een prima resultaat. Wil je nog hoger, kun je eerst kiezen voor een lagere dichtheid van bijvoorbeeld 35 grafts per cm2 en dat later laten verdichten met 35. Dan zit je al heel dicht bij de natuurlijke dichtheid.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2018, 22:42   #21
Zaancity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Vandaag het intakegesprek bij HWI gehad. Volgens mij ben ik eerlijk en correct geadviseerd. Het was gelijk duidelijk dat zij klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan.

HWI liet gelijk weten dat de geofreerde aantallen grafts niet mogelijk is, omdat mijn donor gebied dun is. 2000 grafts max 3000 ipv 3000-3500. Dekkend gaan zij het niet krijgen. Het eindresultaat zal minder vol zijn als bij Lange Frans.
Het zou dan ook om de haarlijn, de voor- en bovenzijde gaan. De Kruin dus niet.

Soms krijgen de eigen haren en geïmplanteerde haren een boost waardoor ze dikker worden, maar dat hoeft niet. Ze vroegen ook of ik eventueel bereid ben om beschadigd donorgebied dmv MPT te camoufleren om meer grafts te kunnen oogsten. Hell NO! Dan kan ik het nooit meer scheren!

Volgens mij ben ik heel correct geadviseerd. Het sloot iig goed aan op de antwoorden die ik in deze topic heb ontvangen.

Zoals ik al eerder aangaf is haar voor mij geen must en kan ik het kaal zijn goed hebben. Mn partner is blij dat ik het niet ga doen en mn stoere geschoren kop met baard hou.

Voor mensen die HWI te duur vinden. Ga naar de intake ze geven dan een hele goede korting

Ik dank jullie allemaal voor de feedback en wens jullie heel veel suc6 met jullie haar.
Zaancity is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2018, 23:38   #22
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Nou, in ieder geval heb je voor nu goed advies gekregen van een behandelaar ook. Wij kunnen onze mening en advies geven op basis van foto's, maar nu heb je dus ook face tot face advies gekregen. Een HT kun je eventueel altijd nog laten uitvoeren, een HT terugdraaien niet meer. Voor nu heb ik begrepen dat je verder niets meer gaat ondernemen behalve de scheermes erover halen en dat is ook een mooie, makkelijkste en goedkoopste oplossing. Als je je er goed bij voelt en je partner is blij met je zoals je bent dan ben je alleen maar winnaar! Succes verder!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2018, 01:08   #23
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaancity Bekijk bericht
Vandaag het intakegesprek bij HWI gehad. Volgens mij ben ik eerlijk en correct geadviseerd. Het was gelijk duidelijk dat zij klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan.

HWI liet gelijk weten dat de geofreerde aantallen grafts niet mogelijk is, omdat mijn donor gebied dun is. 2000 grafts max 3000 ipv 3000-3500. Dekkend gaan zij het niet krijgen. Het eindresultaat zal minder vol zijn als bij Lange Frans.
Het zou dan ook om de haarlijn, de voor- en bovenzijde gaan. De Kruin dus niet.

Soms krijgen de eigen haren en geïmplanteerde haren een boost waardoor ze dikker worden, maar dat hoeft niet. Ze vroegen ook of ik eventueel bereid ben om beschadigd donorgebied dmv MPT te camoufleren om meer grafts te kunnen oogsten. Hell NO! Dan kan ik het nooit meer scheren!

Volgens mij ben ik heel correct geadviseerd. Het sloot iig goed aan op de antwoorden die ik in deze topic heb ontvangen.

Zoals ik al eerder aangaf is haar voor mij geen must en kan ik het kaal zijn goed hebben. Mn partner is blij dat ik het niet ga doen en mn stoere geschoren kop met baard hou.

Voor mensen die HWI te duur vinden. Ga naar de intake ze geven dan een hele goede korting

Ik dank jullie allemaal voor de feedback en wens jullie heel veel suc6 met jullie haar.
Wat bedoel je met de term 'MPT?'
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2018, 06:24   #24
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Ai, jammer om te horen Maar wel top dat ze bij anderen dus ook gewoon goed en duidelijk advies geven!

Je hebt nu in ieder geval duidelijkheid. Dat is ook goed om te hebben

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Wat bedoel je met de term 'MPT?'
MHP (Micro Hair Pigmentation) misschien?
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2018, 21:18   #25
Zaancity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2018
Berichten: 9
Geslacht:
MHP bedoelde ik idd. Dat adviseerden zij ook. MHP is uiteindelijk puntjes tatoeëren. Een zwarte tatoeage wordt uiteindelijk vaal. Voor mij is dat geen optie!
Zaancity is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.