Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2020, 10:22   #16
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Mag ik vragen, welke kliniek dit is in Valencia?

Ik heb een aantal dagen geleden met het kliniek van Dr.Bisanga BHR kliniek, in Brussel en Spanje.

Leuk gesprek gehad, zij hebben ook fantastische resultaten en op verschillende fora is er alleen maar lof voor hun.

Alleen zijn de prijzen simpelweg absurd.. volgens hun zou ik ongeveer 2000 grafts nodig hebben om het perfect te krijgen, door de corona maatregelen zullen de graft prijzen van 4 euro per stuk zakken naar 3,5 euro per stuk. Dus 7000 euro in totaal. Wel dichtbij huis, in Brussel dus.

Hij raadde mij dan ook weer finasteride aan.

In Turkije raden zij finasteride juist af. Kliniek van Dr Cinik vroeg 2500 euro, all in pakket. Alleen twijfel ik, puur omdat zoals Dr.Bisanga zelf zei, haartransplantaties in Turkije word 9/10 keer uitgevoerd door assistenten, en eerlijk de resultaten zijn soms tegenvallend, ik merk vaak dat zij de dichtheid niet kunnen krijgen die men wel verwacht.

Ik zit dus met een dilemma.. 7000 euro is een hoop geld maar ik ben nog jong en wil echt nog genieten van mijn haren. Na de corona maatregelen ga ik ook finasteride nemen, ik zoek alleen nog naar het juiste kliniek. Voor 2000 grafts wil ik max denk 4000 euro uitgeven.. maar waar vind ik die?
Daarbij is een keuze voor een Turkse kliniek niet toekomstbestendig, puur mbt het aantal grafts.
Er worden 4000 grafts ingezet op een gebied waar bijv Prohair er 2000 zou gebruiken, met (maximaal) ‘hetzelfde’ eindresultaat.
Dit betekent dus dat je donor 4000 grafts verliest terwijl het niet het esthetische effect behaald en dus minder over zal blijven voor een toekomstige tweede ingreep.
Zoals we weten zijn donorgebieden zijn ongelimiteerd, dus ga er slim mee om.

Ps. geen idee of deze kliniek hierboven werd bedoeld, maar Dr Juan Couto (Fuexpert Clinic) is een zeer bekende Spaanse kliniek. Van wat ik heb gelezen wel prijzig en lange wachttijden.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2020, 15:36   #17
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Mag ik vragen, welke kliniek dit is in Valencia?

Ik heb een aantal dagen geleden met het kliniek van Dr.Bisanga BHR kliniek, in Brussel en Spanje.

Leuk gesprek gehad, zij hebben ook fantastische resultaten en op verschillende fora is er alleen maar lof voor hun.

Alleen zijn de prijzen simpelweg absurd.. volgens hun zou ik ongeveer 2000 grafts nodig hebben om het perfect te krijgen, door de corona maatregelen zullen de graft prijzen van 4 euro per stuk zakken naar 3,5 euro per stuk. Dus 7000 euro in totaal. Wel dichtbij huis, in Brussel dus.

Hij raadde mij dan ook weer finasteride aan.

In Turkije raden zij finasteride juist af. Kliniek van Dr Cinik vroeg 2500 euro, all in pakket. Alleen twijfel ik, puur omdat zoals Dr.Bisanga zelf zei, haartransplantaties in Turkije word 9/10 keer uitgevoerd door assistenten, en eerlijk de resultaten zijn soms tegenvallend, ik merk vaak dat zij de dichtheid niet kunnen krijgen die men wel verwacht.

Ik zit dus met een dilemma.. 7000 euro is een hoop geld maar ik ben nog jong en wil echt nog genieten van mijn haren. Na de corona maatregelen ga ik ook finasteride nemen, ik zoek alleen nog naar het juiste kliniek. Voor 2000 grafts wil ik max denk 4000 euro uitgeven.. maar waar vind ik die?
De kliniek die ik van mijn kapper doorgekregen heb is Medical Hair Valencia en deze hebben ook nog andere klinieken in Spanje o.a in Benidorm.Zoals ik reeds zei en dit volgens mijn Spaanse kapper kent hij personen die er een HT hebben ondergaan en 1 persoon zou dit 3000 euro gekost hebben voor 3000 grafts.Ik ga zeker deze kliniek bezoeken 1: omdat ze op 25km van mijn woonst is 2: omdat ik de prijs indien dit daadwerkelijk zo is voor mij zeer laag is ( ik moet geen vliegtickets of hotel reserveren )3: mocht er iets verkeerd gaan bvb infectie of dergelijke ik direkt naar hun toe kan gaan.Indien deze kliniek goede HT resultaten geeft is het mijn inziens misschien ook interesant voor personen uit NL en Belgie .Reden : vluchten van en naar Valencia zijn niet duur en ook vind je hier vele hotels voor 70 euro en minder ( met ontbijt).Bij Dr Cauto betaalde je in 2017 voor 3300 grafts 11.500 euro ,in NL betaalde ik in 2019 7750 euro voor hetzelfde aantal dus een verschil van 3800 euro wat toch ook al iets betkend niet! Kijk eens even op internet op Best hair Clinics daar heb je een overzicht van 250 HT klinieken in Europ en ook staat bij de meeste de prijs vermeld.Succes zou ik zeggen
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.