Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2019, 18:59   #16
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Dat hoeft ook niet zo’n probleem te zijn. Kun je nog enogzins mooi en natuurlijk kaal worden. Zeker bij een hoge norwood
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2019, 23:51   #17
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Vanaf wanneer spreek je eigenlijk van een ‘mega transplantatie’? Ik zat daar ook mee. Ik heb een NW 3 en een arts wilde 3500 grafts verplaatsen onder het mom van alles goed dichtzetten. Zelfs een goede gerenomeerde arts. Maar zelf heb ik dat niet besloten en ga voor minder. Dan later beter nogmaals voor verstrakking haarlijn en bepalen wat er over is van de donor na de eerste maal...
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2019, 14:48   #18
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
zo te zien heb je een hele hoge volle donor krans en zal dat ook de reden zijn waarom er zoveel grafts konden worden weg genomen. Dit zijn dus geen dht gevoelige haren.
Je had dit aantal grafst ook wel nodig als ik je kaalheid zie. Het ziet er heel goed uit, mooie verdeling van het aantal grafts.

Heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Succes!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 15:51   #19
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
. Ik blijf het wel bijzonder vinden dat je gewoon iets van 1000 grafts meer geplaatst hebben dan ingeschat zonder overleg daarover. Het zijn er ook niet maar een paar meer. Voor mijn kruin zijn er iets meer dan 1400 geplaatst om maar een voorbeeld te geven (dat is bijna de marge bij jou) maar mijn haarverlies was dan ook redelijk beperkt.
itt andere klinieken, gaat Esteworld voor het maximaal haalbare wat de tijd/donor toelaat. ik denk dat dat aantal daarom ook is doorgegeven aan het eind. Ik had ook wel gehoopt op een goed aantal grafts om het oppervlakte een beetje te dekken. Ik verwacht wel dat mijn donor goed zal herstellen maar dat zien we over een tijdje natuurlijk pas .
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2019, 15:52   #20
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
zo te zien heb je een hele hoge volle donor krans en zal dat ook de reden zijn waarom er zoveel grafts konden worden weg genomen. Dit zijn dus geen dht gevoelige haren.
Je had dit aantal grafst ook wel nodig als ik je kaalheid zie. Het ziet er heel goed uit, mooie verdeling van het aantal grafts.

Heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Succes!
Ik ben ook erg benieuwd! Hopelijk heb je gelijk
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 22:08   #21
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: 1 maand na operatie

Kleine update na een maand sinds de operatie.

Het herstel is vrij goed gegaan moet ik zeggen. van een gevoelige en jeukende donor tot uitvallen van de getransplanteerde haartjes. vooralsnog gaat alles volgens het proces. omdat ik al van velen hier de verhalen heb gelezen komt het meeste gelukkig niet als verrassing.

een maand verder sinds de operatie, een hoop haartjes zijn inmiddels uitgevallen. ik ben sinds deze week begonnen met minoxidil en gebruik nog steeds de procapil shampoo en spray van 5%. verder gebruik ik nog de biotine pilletjes en "huid haar en nagel".

Helemaal bovenop mijn hoofd heb ik nog steeds een verdoofd gevoel. dat is af en toe nog wel gek om te voelen als je shampoo of minox aanbrengt. maar dit komt nog wel terug?

de eerste foto's zijn binnen gemaakt met (TL) verlichting. de andere foto's met lichtinval van de zon. als ik in de spiegel kijk dan zie ik op mijn donorgebied bijna niets meer van de operatie, dit groeit dus al aardig snel weer dicht. in direct zonlicht zie je het natuurlijk nog wel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2400 (2).jpg‎ (133,0 KB, 587x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2398 (2).jpg‎ (131,7 KB, 595x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2426 (2).jpg‎ (142,4 KB, 525x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2425 (2).jpg‎ (143,4 KB, 702x gelezen)
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2019, 23:22   #22
Marais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2019
Berichten: 6
Geslacht:
Ziet er goed uit! Mijn haar vertoont dezelfde kaalheid als bij jou. De verwachting is dat er 3000 tot 3500 grafts eruit te kunnen halen. Ik hoop uiteraard op meer.
Ik ga je updates volgen.
Marais is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2019, 11:31   #23
Thijmen87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Je donor gebied ziet er al weer goed uit
Thijmen87 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2019, 13:57   #24
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marais Bekijk bericht
Ziet er goed uit! Mijn haar vertoont dezelfde kaalheid als bij jou. De verwachting is dat er 3000 tot 3500 grafts eruit te kunnen halen. Ik hoop uiteraard op meer.
Ik ga je updates volgen.
Dankjewel! alvast succes zodra je de stap gaat maken . bij mij werd er ook op 3200/3500 geschat, uiteindelijk dus iets meer geworden.
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2019, 13:59   #25
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijmen87 Bekijk bericht
Je donor gebied ziet er al weer goed uit
Dankjewel! als ik het iets laat groeien zie je er heel weinig meer van. maar omdat ik het nu kort probeer te houden omdat het anders een raar contrast is met bovenop. zie je het nog wel als je goed kijkt. ik zit pas op maand 2 dus komt vast wel goed
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2019, 14:20   #26
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: maand 2

2 maanden na de transplantatie.

Ik gebruik netjes elke dag Minox, en slik de biotine pilletjes 1 per dag.
Verder gebruik ik nog de Procapil spray van CureGen 1 maal daags op advies van Esteworld (zij geven 2x per dag aan. maar icm met Minox lijkt me 1x daags voldoende).

Over het transplantatiegebied heb ik weinig klachten, hier en daar wat jeuk maar niet vervelend. verder zijn er wel een aantal haren in de (nieuwe) haarlijn blijven staan en zijn de ingevulde inhammen ook ook deels bedenkt gebleven met enkele haartjes die niet zijn uitgevallen. over het algemeen is het meeste haar dat weer is gegroeid het haar dat er nog zat van voor de transplantatie. nog 1-2 maanden geduld hebben in het beste geval tot alles gaat groeien .

De gevoelloosheid in het transplantatiegebied lijkt al wel wat minder te worden maar is nog steeds aanwezig. heb hier eigenlijk verder geen last van.

Het donorgebied is minder gevoelig geworden. maar heb er nog wel vaak jeuk. er zitten ook best vaak puistjes/bultjes die zeer kunnen doen en opengaan wanneer je per ongeluk te hard krabt. gelukkig zie je daar weinig van door de nog steeds goede bedekking van het donorgebied.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2804 (2).jpg‎ (111,7 KB, 424x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2805 (2).jpg‎ (138,2 KB, 481x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2806 (2).jpg‎ (139,6 KB, 398x gelezen)

Laatst gewijzigd door Koops; 31 juli 2019 om 09:27 Reden: Typo
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2019, 09:44   #27
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Bij het verdwijnen van de blaadjes aan de bomen, zul jij nieuwe haartjes zien opkomen

Nog even geduld!

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2019, 11:19   #28
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Bij het verdwijnen van de blaadjes aan de bomen, zul jij nieuwe haartjes zien opkomen

Nog even geduld!

Groet,
Nicolaas.

Ik hoop het wel, dan zit ik straks met een goede nieuwe haarlijn aan het kerstdiner .
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2019, 18:06   #29
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
herstel gaat goed hoor, roodheid trekt weg. Nu wachten op de nieuwe takjes met blaadjes:-)
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 22:30   #30
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Hoe heb jij de weken ervaren na de operatie met een "kaal" hoofd ?
Ik zie daar het meest tegen op en neig dus naar de haarbesparende methode om niet met een kaal hoofd op het werk te hoeven komen
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4200, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.