Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 22 maart 2020, 20:39   #1
wtfisdit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2012
Berichten: 21
FUE 1500 grafts Prohair

Na 10 jaar wikken en wegen en grondig onderzoek heb ik afgelopen maand een HT ondergaan bij Prohairclinic. Mijn haarverlies heb ik gestabiliseerd met topische finasteride/minoxidil (geen bijwerkingen, die ik wel had met de orale versie finasteride 1mg).

Er zijn ongeveer 1500 grafts geplaatst in de inhammen, helaas weet ik de exacte aantallen niet omdat de kliniek korte tijd na mijn HT dichtging vanwege het coronavirus en Bart momenteel geen toegang heeft tot deze data.

Het gebied wat al erg dun was (transitiezone) is afgeschoren om ook hier grafts te plaatsen. Donorgebied is nog zeer goed en heb bewust voor een wat hogere haarlijn gekozen om in de toekomst nog genoeg te hebben voor de andere zones als dat nodig is.

De HT is mij erg meegevallen, het vervelendste was de zwelling op dag 4-5 waardoor ik bijna mijn ogen niet kon opendoen. Dit ondanks rechtop slapen, veel water drinken en medicijnen tegen zwelling.

De foto's staan in mijn fotoalbum, ik zal dit geregeld updaten zodat jullie het proces ook kunnen volgen.
wtfisdit is offline   Met citaat reageren
 

Labels
1500 grafts, belgie, haartransplantatie, prohairclinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.