Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 oktober 2020, 01:05   #16
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suffering Bekijk bericht
OEI!!! ik lees nou net effe terug en kom tot de ontdekking dat ze heeft gewerkt bij Hasci . Dat is echt een 'NO GO' aangezien dat echt een oplichters bende is ... ik wil haar persoonlijk niet afbranden, maar +/- daar 8 jaar gewerkt te hebben en wetende dat de organisatie valse beloftes(donor hergroei) verkoopt is medeplichtigheid! hoe moet ik dit zien?
Jef 1971 wil je dit vragen in je consult met haar, hoe zij dit ziet mbt de oplichtingpraktijken bij haar vorige werkgever? ik ben zeer benieuwd naar haar visie daarop(oprecht)
Ik ben in augustus behandeld door Deborah (zie mijn topic). Wat hierboven staat kan ik enkel bevestigen, prettig consult en neemt goed de tijd voor al je vragen/zorgen. Deborah heeft ook bij Hasci gewerkt, heb het hier ook met haar over gehad. In mijn optiek weet ze juist hoe het niet moet? Haar werkwijze in haar eigen kliniek komt niet overeen met die van Hasci , gewoon Fue behandeling zoals elke andere kliniek. Tevens kon ze mij goede resultaten tonen zelf ook al blij met de behandeling en de nazorg. Het uiteindelijke resultaat moet nog blijken uiteraard, daar moet ik nog even op wachten
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2020, 17:18   #17
Jef1971
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Locatie: Drenthe
Berichten: 20
Geslacht:
Ik heb het consult gehad bij Deborah Smaal. Zij is deskundig, transparant, eerlijk, inlevend en gaat alleen voor kwaliteit. Volgens haar is een HT geslaagd als de cliënt tevreden is en een ander niet kan zien dat er een HT heeft plaatsgevonden. Ik vind dat een goed uitgangspunt. Ik heb 2 uur lang met haar gesproken over een HT van A t/m Z. Zij stelt je erg op je gemak, stelt goede vragen, vraagt door als het nodig is, laat de instrumenten zien waarmee zij werkt, laat de behandelkamer zien, onderzoekt of je geschikt bent voor een HT, bespreekt de mogelijkheden en onmogelijkheden van een HT, praat over haar werkervaring en vorige werkgevers en laat a.d.h.v. foto's voor en na zien wat het resultaat is geworden van cliënten uit haar eigen kliniek. De grootse valkuil bij een HT is onrealistische wensen van de cliënt en/of onrealistische verwachtingen die door de kliniek worden geschept. Deborah Smaal gaat alleen voor kwaliteit en als zij die kwaliteit niet kan geven (bv. omdat een cliënt onrealistische wensen heeft) dan zal zij geen HT uitvoeren. De prijs hangt af van het aantal grafts, Er wordt met staffels gewerkt. Globaal ligt dat tussen de 3000 - 6000. Het is dus niet zo hoe beter je onderhandelt hoe beter de prijs. Het is voor iedereen gelijk. Ze biedt wel een betalingsregeling aan. Dit consult heeft mij 100% overtuigd dat ik bij haar aan het juiste adres ben. Het eindelijke resultaat blijft natuurlijk afwachten en is spannend. Ik wacht nu op een datum voor de HT.
Jef1971 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
deborah smaal, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.