Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 juni 2004, 19:04   #1
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Exclamation Commerciële aankondiging van Transhair verwijderd.

Ik zie dat de mailing over de open dag verwijderd is door de webmaster. Is het zo erg om een aankondiging te doen dat mensen kunnen komen kijken naar een LIVE haartransplantatie??

Ik hang er wel een andere vraag aan. Is er inmiddels al iemand van het forum behandeld bij GHO?

Wij zijn ook van plan om straks eventueel naast de FUT de FUE aan te bieden. FUE alleen is niet de bedoeling daar de FUT methode in gewoon een uitstekende manier is, mits vakkundig uitgevoerd!

Ik hou jullie op de hoogte.

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys

Laatst gewijzigd door Webmaster; 9 juni 2004 om 11:58
jornkielman is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:07   #2
Richard33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2004
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
Ik zie dat de mailing over de open dag verwijderd is door de webmaster. Is het zo erg om een aankondiging te doen dat mensen kunnen komen kijken naar een LIVE haartransplantatie??

Ik hang er wel een andere vraag aan. Is er inmiddels al iemand van het forum behandeld bij GHO?

Wij zijn ook van plan om straks eventueel naast de FUT de FUE aan te bieden. FUE alleen is niet de bedoeling daar de FUT methode in gewoon een uitstekende manier is, mits vakkundig uitgevoerd!

Ik hou jullie op de hoogte.

Jorn

BIj vragen over de open dag kunnen jullie me mailen op jornkielman@hotmail.com
Ja , je maak alleen maar reclame voor het bedrijf waar je werkt
Vreemd dat jullie ook nu ineens FUE behandelingen gaan doen
eerst was de behandeling van FUT beter ........
ik weet het niet meer bij jou, minder klanten omdat je mensen van het haarweb naar jullie kliniek aan het lokken ben?
Richard33 is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:19   #3
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
De meeste mensen op dit forum zijn toch al tegen HT's. Jorn, misschien kun je beter op onwetende zieltjes jagen, is een stuk makkelijker.
Robert18 is offline  
Oud 8 juni 2004, 22:11   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
......

Ik klanten lokken? Wat een onzin. Er is zondag de gelegenheid om met eigen ogen te zien hoe een ht in zijn werk gaat. Ook zie je modellen rondlopen. Lijkt mij interessant, maar nogmaals...het hoeft niet. Dat er een aantal niet in ht's geloven moeten zij weten. Ik vind het de grootste onzin!Er zijn er zat hier die het misschien wel interessant vinden.

Verder gaan wij eventueel de FUE naast de FUT aanbieden, maar dat zal nog moeten blijken. Ik denk het wel. Je zou beide technieken naast elkaar kunnen aanbieden. Alleen FUE geloof ik niet.


Groeten Jorn


PS:
Ik hoef echt geen klanten te lokken via een forum. Mond-tot-mond van tevreden klanten gaat veel makkelijker
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline  
Oud 8 juni 2004, 22:25   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
PS:
Ik hoef echt geen klanten te lokken via een forum. Mond-tot-mond van tevreden klanten gaat veel makkelijker
Raar dat wij hier zo weinig tevreden klanten tegenkomen.
Henk is offline  
Oud 8 juni 2004, 22:39   #6
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
...

Ik vind het niet raar dat er bij transhair zoveel tevreden klanten zijn.

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline  
Oud 8 juni 2004, 23:05   #7
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Deze discussie over Transhair vs. andere klinieken is vaak genoeg langsgekomen op HaarWeb. Dus dat hoeft hier zeker niet weer.

Wat betreft je oproep cq. bekendmaking. Dit wordt door HaarWeb beschouwt als verkapte klantenwerving door een belanghebbende en heeft dus een commerciele intentie, derhalve is dit niet acceptabel om dit zomaar te plaatsen HaarWeb. Voor vragen kun je altijd terecht via PM bij de moderators en webmaster.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.

Laatst gewijzigd door Mailman; 8 juni 2004 om 23:15
Mailman is offline  
Oud 9 juni 2004, 11:56   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Verzoek om onze richtlijnen te volgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
Ik zie dat de mailing over de open dag verwijderd is door de webmaster. Is het zo erg om een aankondiging te doen dat mensen kunnen komen kijken naar een LIVE haartransplantatie??

Ik hang er wel een andere vraag aan. Is er inmiddels al iemand van het forum behandeld bij GHO?

Wij zijn ook van plan om straks eventueel naast de FUT de FUE aan te bieden. FUE alleen is niet de bedoeling daar de FUT methode in gewoon een uitstekende manier is, mits vakkundig uitgevoerd!

Ik hou jullie op de hoogte.

Jorn
Jorn,

De uitleg van onze Moderator Smorlez is al kristal-helder m.b.t. je actie en daarnaast:

Zoals jou reeds uitvoerig kenbaar is gemaakt in http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=751, is het plaatsen van aankondigingen door commerciële bedrijven op HaarWeb zonder passende vergoeding VERBODEN.

Ondanks deze eerdere mededelingen richting jou/jouw bedrijf acht je het noodzakelijk de richtlijnen van HaarWeb te negeren. Ik vind dit opmerkelijk. 'Een andere vraag eraan hangen' om alsnog hetgeen te bereiken wat je voor ogen hebt wordt door ons en onze leden niet gewaardeerd, wat -zoals je ziet- duidelijk blijkt uit de reactie's n.a.v. je herhaalde oproep.

Graag wil ik je alsnog vriendelijk verzoeken je aan onze richtlijnen te houden, anders worden dergelijke postings per direct verwijderd. Voor aanvullende informatie omtrent onze richtlijnen kun je contact opnemen met mij via mail of PM.

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. De thread heb ik bij deze gesloten.

Vriendelijke groeten,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 9 juni 2004 om 12:03
Webmaster is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn dit normale transhair resultaten?? melvinpoorter Chirurgische behandelingen 68 23 augustus 2004 13:05
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.