Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2013, 15:44   #1
aaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2013
Berichten: 71
Inhammen opvullen

Hallo,

Ik ben nu mid 20 en wil graag mijn inhammen opvullen, ik heb mij goed verdiept maar wil nog een aantal antwoorden op de volgende vragen:

- Bij de inhammen is het haar dunner aan het worden, word dit met een transplantatie ook aangepakt ?

- Ik weet niet hoe het verdere verloop van mijn kaalheid zal zijn, kan zijn dat ik de inhammen opvul en de rest misschien later uitvalt? --> kan het dan weer behandeld worden ?

- Kan ik na het invullen van de inhammen bepaalde middelen gebruiken om het haarverlies definitief te stoppen (finasteride icm minoxodil?)

- wat is prijs opvulle inhammen ongeveer

Laatst gewijzigd door aaron; 3 december 2013 om 00:16
aaron is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 00:16   #2
aaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2013
Berichten: 71
up
aaron is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 10:17   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Als je het gebruik van medicijnen goed hebt overwogen is dat eigenlijk de eerste stap die je moet maken. Dat zorgt voor stabilisatie en misschien voor hergroei. Vanuit een stabiele situatie kun je dan een haartransplantatie ondergaan. De haren zijn dan ook sterker waardoor je wellicht ook een beter eindresultaat krijgt. Bovendien hoef je dan ook (bijna) geen zorgen meer te hebben over verdere achteruitgang NA de haartransplantatie. Ik zou wel een behoorlijke tijd dan aan de medicijnen gaan voor je de behandeling ondergaat, minimaal 1 jaar.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 14:52   #4
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
Hallo,

A - Bij de inhammen is het haar dunner aan het worden, word dit met een transplantatie ook aangepakt ?

B - Ik weet niet hoe het verdere verloop van mijn kaalheid zal zijn, kan zijn dat ik de inhammen opvul en de rest misschien later uitvalt? --> kan het dan weer behandeld worden ?

C - Kan ik na het invullen van de inhammen bepaalde middelen gebruiken om het haarverlies definitief te stoppen (finasteride icm minoxodil?)

D - wat is prijs opvulle inhammen ongeveer
A. indien je daar voor kiest wel ja
B. ja kan wel weer behandeld worden, mist je genoeg donorhaar hebt
C. meestal wordt het proces vertraagd
D. tussen de 1.000 en de 10.000 euro
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 17:26   #5
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
25 jaar is (veel) te jong voor een haartransplantatie.
Alleen de inhammen behandelen ga je veel spijt van krijgen.
Je zal de contouren duidelijk blijven zien, van het getransplanteerde haar en de kaalheid zal voorlopig nog voortschrijden.
Als je het al wil doen zou ik min. nog 8 jaar wachten!

Ook hebben de haren die vanachter vandaan komen hele andere eigenschappen...(dikker/stugger en donkerder.)
Dit betekent dat je in de nabije toekomst opnieuw behandelt zal moeten worden, om de opgevallen stukken te dichten.

Ik zou het hele verhaal daarom uit je hoofd zetten, want het wordt er lang niet altijd beter (lees mooier/natuurlijker) op!

Succes met je keuze.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 19:57   #6
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Bij het advies van Reet (originele nickname trouwens), kan ik mij helemaal aansluiten.
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 20:35   #7
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
25 jaar is (veel) te jong voor een haartransplantatie.
Alleen de inhammen behandelen ga je veel spijt van krijgen.
Je zal de contouren duidelijk blijven zien, van het getransplanteerde haar en de kaalheid zal voorlopig nog voortschrijden.
Als je het al wil doen zou ik min. nog 8 jaar wachten!

Ook hebben de haren die vanachter vandaan komen hele andere eigenschappen...(dikker/stugger en donkerder.)
Dit betekent dat je in de nabije toekomst opnieuw behandelt zal moeten worden, om de opgevallen stukken te dichten.

Ik zou het hele verhaal daarom uit je hoofd zetten, want het wordt er lang niet altijd beter (lees mooier/natuurlijker) op!

Succes met je keuze.
Alles wat hierboven gezegd is KAN gebeuren. Ikzelf heb dezelfde behandeling ondergaan in 2001, dus 12 jaar geleden. En NIEMAND heeft ooit iets gemerkt! Geen familielid of wie ik ook regelmatig zag/zie en niemand die ik minder vaak zag/zie. Geen contouren, geen verschil in haarstructuur/dikte of wat dan ook! Ben er nu nog blij mee en nooit spijt ervan gehad! Wel zat ik toen al aan de medicijnen dus echt achteruitgang heb ik daarna ook nooit gehad. Eigenlijk kun je ook nooit vantevoren zeggen hoe uiteindelijk het resultaat uitpakt. Door de juiste stappen in de juiste volgorde te volgen kun je wel je kansen vergroten op een mooi resultaat. Helaas is 'doen' erachter komen!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 21:35   #8
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
yeah right....bagatelliseer het maar weer.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 21:45   #9
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
yeah right....bagatelliseer het maar weer.
Suuuuuuperblij dat ik het ooit gedaan heb!

En wat betreft jouw constante nagatieve opmerkingen en adviezen:

Heb altijd respect voor iedereen maar bij jou moet ik toch behoorlijk wat moeite doen om die op te brengen! Constant dat negatieve over haartransplantaties! En dat alleen omdat je ooit van 1 persoon hebt gehoord dat t niet geslaagd was? Ik weet niet hoor, maar op mij komt het een beetje over als dat jijzelf die 'ene' bent. Dat je een niet geslaagde transplantatie hebt ondergaan of dat je gewoon te grote verwachtingen had ervan. Onmogelijk dat iemand zó verbittert reageert als jij doet op iets wat je zelf niet zou hebben meegemaakt. En dan je geloof nog haast opdringen. Sorry maar zelfs ik neem je dan niet meer serieus hoor!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2013, 23:34   #10
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Als je het gebruik van medicijnen goed hebt overwogen is dat eigenlijk de eerste stap die je moet maken. Dat zorgt voor stabilisatie en misschien voor hergroei. Vanuit een stabiele situatie kun je dan een haartransplantatie ondergaan. De haren zijn dan ook sterker waardoor je wellicht ook een beter eindresultaat krijgt. Bovendien hoef je dan ook (bijna) geen zorgen meer te hebben over verdere achteruitgang NA de haartransplantatie. Ik zou wel een behoorlijke tijd dan aan de medicijnen gaan voor je de behandeling ondergaat, minimaal 1 jaar.
Mooi gezegd!
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2013, 00:50   #11
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Sluit ik me bij aan!!
Prima als iemand er geen voorstander van is en dat mag best een keer geventileerd worden, maar irritanter dan deze manier bestaat er niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
Mooi gezegd!
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2013, 20:50   #12
simon123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben nu mid 20 en wil graag mijn inhammen opvullen, ik heb mij goed verdiept maar wil nog een aantal antwoorden op de volgende vragen:

- Bij de inhammen is het haar dunner aan het worden, word dit met een transplantatie ook aangepakt ?

- Ik weet niet hoe het verdere verloop van mijn kaalheid zal zijn, kan zijn dat ik de inhammen opvul en de rest misschien later uitvalt? --> kan het dan weer behandeld worden ?

- Kan ik na het invullen van de inhammen bepaalde middelen gebruiken om het haarverlies definitief te stoppen (finasteride icm minoxodil?)

- wat is prijs opvulle inhammen ongeveer


ikzelf had dankzij een vroegtijdig begin met Finasteride nog een aardig gevuld hoofd. Helaas werkt Finasteride niet op de inhammen, hierdoor werden mijn inhammen wel steeds dieper. Hoewel ik dikwijls lees dat het af te raden is om enkel de inhammmen aan te pakken met een HT heb ik dit toch gedaan. ik ben erg blij met het voorlopige resultaat ( na 4 maand).

In principe wordt bij een HT wat geanticipeerd op bijkomende kaalheid en wordt de HT ingewerkt in bestaand haar. De overgand is hierdoor ook minder( niet) zichtbaar.

uiteraard is een bijkomende HT steeds mogelijk zolang je voldoende donor hebt.
simon123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.