Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 oktober 2015, 23:36   #181
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Kevin. Als het goed is zit daar geen SLS (Sodium Laureth Sulfate) in.
Je kunt dit op een Nederlandse website waar het verkocht wordt eventueel navragen.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2015, 14:04   #182
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin.L Bekijk bericht
Zit er in Revita nu wel of geen SLS (Sodium Laureth Sulfate)?
Ik lees tegenstrijdige berichten op internet, op veel site's staat er SLS vrij, maar er wordt ook beweerd dat het er wel degelijk in zit.

Ik gebruik nu al een tijdje Regenepure, opzich wel tevreden, alleen wordt mijn haar er zo slap van. Het wordt ook sneller vet als eerst. Dus zit er weer aan te denken over te stappen op revita.
Revita bevat geen SLS, staat zo ook op de officiele websites.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2015, 22:38   #183
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
Oke bedankt, dan ga ik weer overstappen op Revita.
Dan kan ik nog eens vergelijken of ik die fijner vind.
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 14:20   #184
christiaann
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 104
Geslacht:
Hoi Kevin L. Ik ben erg benieuwd hoe jij je revita shampoo zal ervaren en of het ook echt verschil zal maken. Ik gebruik het nu zelf 2 weken en vind het een fijne shampoo, maar of het haaruitval tegen gaat en er haren terug groeien kan ik nu nog niet zeggen.
christiaann is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 19:44   #185
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
Ik ga er alvast niet van uit dat mijn haaruitval er minder door wordt, dat was de reden ook niet om die shampoo te gebruiken. Zo ja, dan is het mooi meegenomen.

De reden dat ik overgestapt ben is omdat mijn haar zo zacht en slap wordt van Regenepure. Gisteren weer met Revita gewassen, dus kan nog niet zoveel er over zeggen. Ik moet wel zeggen dat die geur van die shampoo lang blijft hangen, de dag erna rook ik het nog, terwijl ik maar een paar druppels gebruikt heb.
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2015, 08:50   #186
jonathan97
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 november 2014
Berichten: 15
Geslacht:
Gebruikt iemand de biotin conditionner van regenpure ? , en zo ja wat voegt het toe ?
__________________
- Biotin dagelijks - Minoxidil 5% S'avonds en s'ochtends , - Ketaconazole shampoo 3x per week. Overweeg Finasteride 5mg/8
jonathan97 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2016, 17:35   #187
FredVH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan97 Bekijk bericht
Gebruikt iemand de biotin conditionner van regenpure ? , en zo ja wat voegt het toe ?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Iemand?
FredVH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2016, 18:21   #188
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik heb ooit eens een conditioner van Regenepure gebruikt.

In verhouding tot gewone reguliere conditioners is deze een zeer goede en heerlijke conditioner, dat je haar onder de douch al snel uit de klitten haalt na het wassen met de shampoo.

Een conditioner is er als toevoeging om je haar zachter aan te laten voelen en deze makkelijker uit de klit haalt. Ik gebruikte altijd conditioner, maar het lukt mij net zo goed net olijvenolie. Door het gebruik van olijvenolie en SLS-vrije shampoo voelt mijn haar nu al zachter en beter/ natuurlijker aan
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 19:03   #189
Justin69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 140
Geslacht:
Ik gebruik de Biotin conditioner ook.

Haar voelt heerlijk zacht aan en tijdens het gebruik lijkt het wel alsof je de werkzaamheden 'voelt'. Er zitten belangrijke ingrediënten in... toen ik las dat er Biotine en Tee Trea Oil in zaten was ik al snel overtuigd.

Tee Trea Oil is echt een wondermiddel naar mijn mening.
__________________
Huidig:
17-09-2015 Regenepure DR Shampoo
17-09-2015 Regenepure Intense Biotin Conditioner
05-02-2015 Foligain.P5 Minoxidil 5%
01-01-2015 Regenepure Capules & Foligain Capsules [Om de dag]

Gestopt:
19-03-2015 - 31-12-2015 Finasteride 1,25mg
17-01-2014 - 26-03-2014 Minoxidil 2% Apotheek
26-03-2014 - 05-02-2015 Minoxidil 5% Spectral.UHP
27-03-2014 - 17-09-2015 Revita Shampoo
15-05-2014 - 17-09-2015 Revita.COR Conditioner
Justin69 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2016, 20:18   #190
HairCare4Lyfe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2016
Berichten: 5
Geslacht:
KeratinMD minoxidil 5% van Biovea 2 maal per dag
HairCare4Lyfe is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 03:04   #191
smur
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Ervaring met Revita shampoo. Zeer positief!

Beste lotgenoten. De laatste paar jaren heb ik ontzettend veel gelezen hier op het haarweb en veel kennis opgedaan. Ik heb hier nooit iets geschreven, maar vond het nu fair om mijn eigen ervaring met jullie te delen.
Ik ben een gezonde man 37 jaar. Sport doordeweeks elke dag en soms in het weekend. In de leeftijd tussen de 25 en 28 heb ik veel last gehad van haaruitval. Ik begreep niet en begrijp het nog steeds niet waarom ik in een paar jaar tijd de helft van al mijn haren verloren had. Ik keek naar mijn gel-gebruik, shampoos, haarspray, eetgewoontes etc etc, en heel veel uitgeprobeerd maar niets hielp om het te doen stoppen. Na mijn 28e is het godzijdank vanzelf stukken minder geworden met haaruitval. Heb sindsdien ook geen echte haaruitval meer gehad. In die tijd dat mijn haren begonnen uit te vallen heb ik een jaar lang fina gebruikt. Dat was de grootste fout van mijn leven. Ik had ernstige bijwerkingen. Zo heb ik een lichte vorm van gyno gekregen. Destijds wist ik niet waardoor het kwam, maar achteraf, na wat onderzoek, heb ik ontdekt dat het van de fina kwam. Stom misschien, maar ik wist het toen niet beter. Ik moet wel zeggen dat ik in die tijd dat ik fina gebruikt heb, bijna geen haaruitval meer had, maar naast de ernstige bijwerking als gyno was mijn libido ook nog eens ook aangetast. Iets te laat zal ik maar zeggen, maar nadat ik de bijwerkingen ontdekt had ben ik direct gestopt met fina. Wat mijn libido betreft, het had meer als een jaar nodig om volledig te herstellen. Fina had mijn hormoonhuishouding dus behoorlijk in de war geschopt. Voor mij nooit meer fina! Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en sommigen zullen misschien wel positieve resultaten hebben gehaald en misschien ook wel zonder bijwerkingen, maar wees voorzichtig!
Toen ik de leeftijd van 29 bereikt had en niets meer gebruikte had ik al behoorlijk wat haaruitval gehad. Ten opzichte van mijn leeftijd van voor 25 had ik meer dan de helft van mijn haren al verloren. In 2014 hield ik mijn haren constant gemillimeterd. Dat zag er beter uit dan een doorschijnend hoofdhuid. Om het wat mooier te doen lijken heb ik een MHP behandeling laten doen. Het zag er super uit. MHP icm je eigen haren was het net alsof ik nooit haaruitval had gehad. Het zag er erg mooi uit! Dat was al een grote opluchting voor mij.
Sinds 1,5 jaar gebruik ik bijna elke dag Revita shampoo icm de multimen pilletjes van Body en Fitshop, waar alle nodige vitamientjes in zitten. (Had ik Revita maar ontdekt voor mijn 25e!) Maarja. Vanaf het begin dat ik Revita ging gebruiken merkte ik dat mijn haren gezonder, steviger en dikker werden. Sinds een maand of 5 merk ik zelfs dat ik hier en daar wat nieuwe haartjes krijg en dat die meer en meer opvallen. Dit weet ik zeker omdat ik mijn haren zeer nauwkeurig controleer. Ik laat het nu zelfs lang groeien omdat het steeds beter eruit gaat zien. Ik ben ontzettend content met wat ik nu heb. Met betrekking tot andere middelen en shampoos of ht heb ik geen ervaring mee en kan er daarom niets over zeggen.
Dit is zo'n beetje mijn ervaring mbt mijn haren. Hopelijk hebben jullie er wat aan. Als er vragen zijn dan stel ze gerust.
Vriendelijke groeten.

Laatst gewijzigd door smur; 4 februari 2016 om 03:22
smur is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2017, 16:34   #192
Fritsel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Beste leden!
Even een kort vraagje, zijn er mensen die ook revita shampoo gebruiken en daar jeuk door krijgen?
Heb nooit last gehad van jeuk op me hoofd maar sinds ik deze shampoo gebruik wel.
Zit te twijfelen op regenpure shampoo te bestellen met de con. Nou vind ik het dik makende effect van revita shampoo echt heerlijk! En lees veel over dat de regenpure het haar juist slap maakt? Nou vroeg ik me af of de conditinor van regenpure een dik makend effect heeft?
Fritsel is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2017, 17:18   #193
Marcus01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Revita bevat geen SLS, staat zo ook op de officiele websites.
Hmm, ik gebruik Revita en op de fles staat bij de ingredienten weldegelijk SLS ?!
Marcus01 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2017, 22:50   #194
Fritsel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Ik lees zojuist op de pagina van haargroeispeciaalist dat er een nieuwe formule is van de revita shampoo.
In deze nieuwe formule zit geen ketoconazol meer. Weet iemand misschien wat de reden hier van kan zijn?
Zie wel dat er meer in zit 205ml ipv 180ml en uiteraard een nieuwe verpakking.
Fritsel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2017, 18:17   #195
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcus01 Bekijk bericht
Hmm, ik gebruik Revita en op de fles staat bij de ingredienten weldegelijk SLS ?!
Zit geen SLS(Sodium Lauryl Sulfate) in wel Sodium Lauryl Sulfoacetate(SLSA) dat is duurdere en veilige(re) vervanging voor SLS.
Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.