Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juli 2019, 23:29   #1
Frits M.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 4
Geslacht:
Question De referenties in HT klinieken in BE & NL?

Hey;

Ik ben al meer dan 10 jaar een voornamelijk af en toe meelezend lid. Ik heb vroeger een paar jaar Finasteride genomen (van 2007 tem 2010). Dan mee gestopt uit angst voor eventuele bijwerkingen en ook omdat het mij gewoon niet gezond leek dit lang te nemen. Dan overgeschakeld naar de Minoxidil lotion tot 2015. Dan vanaf 2015 tem nu af en toe Toppik gebruikt.

Eind van het dit jaar denk ik dat het moment gaat komen om mijn haar af te scheren wegens te dun. Ik ga een maandje zo rond lopen, maar 9 kansen op 10 ga ik niet blij worden van die look. Dan is er eigenlijk maar 1 optie en dat is natuurlijk een FUE haartransplantatie. Volgens mij staat de technologie/procedure nu ook wel meer op punt dan 10 jaar geleden. Ik heb er al veel over opgezocht; ik weet de procedure, richtprijzen, nasleep, herstelperiode, enz.

Maar de belangrijkste vraag is….waar ga ik naartoe? Sowieso ben ik niet van plan om naar Turkije te gaan en de kliniek moet dus in Nederland of Belgie zijn. Prijs maakt me niet echt uit en is iets waar ik gelukkig niet echt naar moet zien (vandaar ook dat het goedkopere Turkije niet echt relevant is voor mij). Kwaliteit is datgene wat ik zoek….maar die zoektocht is niet zo eenvoudig op het eerste zicht.

Wat zijn zo wat de referentie haartransplantatie plekken in Nederland en Belgie? Ik kwam zelf op Prohairclinic in Heist op den Berg regelmatig tegen als goede referentie en ook Kliniek Veldhoven….welke zijn er zo nog, dat leden hier zouden aanraden als zo wat de referentie’s in deze sector?

Dank;

Frits
Frits M. is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2019, 00:07   #2
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Ik begrijp je argumenten en keek er zelf ook ongeveer zo tegenaan. Ben drie weken terug in Veldhoven behandeld en kan de kliniek zeer aanbevelen. OK, ik heb de resultaten nog (lang) niet gezien, maar ik vertrouw 100% op hun expertise. Alles was perfect.

In mijn andere posts kun je alle details van mijn avontuur in Veldhoven lezen.

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 10 juli 2019 om 00:15
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2019, 16:03   #3
Frits M.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Ik begrijp je argumenten en keek er zelf ook ongeveer zo tegenaan. Ben drie weken terug in Veldhoven behandeld en kan de kliniek zeer aanbevelen. OK, ik heb de resultaten nog (lang) niet gezien, maar ik vertrouw 100% op hun expertise. Alles was perfect.

In mijn andere posts kun je alle details van mijn avontuur in Veldhoven lezen.
Dank voor de reply; ik ga uw post checken... By the way; de getransplanteerde haren zullen in de toekomst blijven, maar wat doe je tegen de andere plekken die met den tijd waarschijnlijk dunner worden? Neem jij iets van producten (Finasteride), supplementen? Ik wou na de HT wel terug minoxidil spuiten en speciale shampoo gebruiken, maar zeker geen Finasteride.
Frits M. is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2019, 18:38   #4
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frits M. Bekijk bericht
Dank voor de reply; ik ga uw post checken... By the way; de getransplanteerde haren zullen in de toekomst blijven, maar wat doe je tegen de andere plekken die met den tijd waarschijnlijk dunner worden? Neem jij iets van producten (Finasteride), supplementen? Ik wou na de HT wel terug minoxidil spuiten en speciale shampoo gebruiken, maar zeker geen Finasteride.
Ik gebruik verder niets, en ben waarschijnlijk te oud om me daar nog zorgen over te hoeven maken (57). Ze zeiden in Veldhoven dat mijn haaruitval waarschijnlijk al grotendeels gestabiliseerd is vanwege mijn leeftijd. Zo zie je maar, oud zijn heeft zo zijn voordelen. :-)
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.