Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2002, 10:37   #16
Haarstress22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2002
Berichten: 44
oilily, wat ben jij triest, hoeveel sprietjes heb je nog op je hoofd?Misschien kan je samen met Marloes een pruik kopen!
Haarstress22 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 11:54   #17
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
tschien tschien,

kijk eerst op welk forum ik zit.
asshole!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 12:21   #18
Haarstress22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2002
Berichten: 44
volgens mij heb ik niemand uitgescholden i.t.t. jij,oilily.Volgens moeten we jou maar verbannen. Je hebt me al

" looser"
"asshole"

genoemd. Erg jammer, zeker geen opvoeding en educatie gehad in Belgie
Haarstress22 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 14:04   #19
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

De manier van jou schrijven komt niet echt vriendelijk over en soms ronduit beledigend, en dan verwacht je ook nog antwoord!!??

Probeer het eens op een aardige manier en laat die kwetsende opmerkingen achterwege!!!!

Je hebt zelf een haarprobleem ga niet andere mensen aanvallen die net als jij ook een probleem hebben. Als je een vent bent bied je excuses aan!, want dit gaat werkelijk alle perken te buiten!


En over educatie gesproken: leer eerst eens FOUTLOOS Nederlands te schrijven voordat je een ander op de vingers tikt hierover, het barst werkelijk van de taalfouten in al die irritante mails van je!!!!

Laatst gewijzigd door Do; 7 augustus 2002 om 15:17
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 15:46   #20
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Klachtenprocedure.

Citaat:
Originally posted by Oilily
Beste Webmaster

Gooi die loser eruit... Zomaar iedereen beledigen is echt niet de bedoeling van dit forum...

groetjes
Beste Oilily (en alle anderen),

Als je een klacht over een bepaalde posting wilt melden aan mij, dan kun je dit doen via de link die onderaan elke post staat: 'Report this post to a moderator'. Deze functie is daar exact voor bedoeld, ik ben nl. niet in staat ELKE discussie bij te houden (nu niet en straks als HaarWeb verder groeit al helemáál niet...), dus wil je dat ik ergens actie op onderneem, dan zul je mij dit via die procedure moeten melden. Uiteraard mag je ook opmerkingen maken in de discussie zèlf (gráág zelfs!) en in discussie treden met de persoon waar je tegenaan loopt, maar meldt het daarnaast óók altijd persoonlijk aan mij. Via 'Report this post to a moderator' of via webmaster (at) haarweb.nl

Dankjewel.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 mei 2006 om 11:52
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 16:15   #21
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation 1e waarschuwing!

Haarstress22,

Graag wil ik je bij deze wijzen op de uitspraak van Marloes:

Citaat:
Originally posted by Marloes
Haarstress,

Volgens mij heb je teveel frustraties in je en wil je dat nu op dit forum afreageren! Ik denk alleen niet dat dit daar de juiste plek voor is, al wel eens over nagedacht dat er mensen zijn die dit probleem al heel lang hebben en misschien in al die jaren in informatie en ervaringen hebben opgedaan.
Ik vind het jammer dat er op deze manier gecommuniceerd moet worden, je bent hier toch om elkaar te helpen en als je dan al iemand wilt aanvallen doe dan eerste persoonlijk en doe pas uitspraken als je weet hoe het precies zit.

marloes
Met haar zijn er nog een aantal leden die zich storen aan jouw manier van communiceren op het HaarWeb Forum. Ik onderschrijf dan ook haar bovenstaande bericht.

Het is niet alleen 'jammer' dat er op deze manier gecommuniceerd moet worden: het is zelfs ONGEWENST.
Zoals Marloes terecht aangeeft: het HaarWeb Forum is bedoeld om elkaar te ONDERSTEUNEN.

Lotgenoten moeten zich THUIS kunnen voelen op HaarWeb:

- Jullie EIGEN verantwoordelijkheid op het HaarWeb Forum is, om op een correcte wijze met elkaar om te springen.
- Mijn taak als Webmaster is om te waarborgen dat dit ook gebeurd en in te springen als mensen zich niet aan deze richtlijnen (willen) houden.

Bij deze ben ik dan ook genoodzaakt je een eerste waarschuwing te geven, aangezien uitspraken als 'marloes,misschien moet je je mond maaara houden en een pruik aaanschaaffen!!je zit trouwns in het verkeerde forum' en 'oilily, wat ben jij triest, hoeveel sprietjes heb je nog op je hoofd?Misschien kan je samen met Marloes een pruik kopen!' ZEER kwetsend zijn voor onze leden. Je zult begrijpen dat wij een dergelijke manier van communiceren niet kunnen tolereren.

Voor de volledigheid wil ik je erop wijzen dat je toegang tot het HaarWeb Forum (en in de toekomst de website) volledig geblokkeerd zal worden, mochten er na dit bericht verdere waarschuwingen nodig zijn. Ik ga ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

Mocht je op dit bericht van mij willen reageren, dan geef ik je daar bij deze alle gelegenheid toe in deze thread.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 7 augustus 2002 om 16:34
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2002, 12:49   #22
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
haarstress

Ik heb allang een pruik voor jou informatie, en als je gegevens van iemand wilt hebben stuur je hem gewoon een mailtje.
Je bent een loser en je hebt geen vertrouwen in de mens ga op een ander forum kwallen.

Oliliy ik ben het helemaal met je eens
Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2002, 12:54   #23
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
ok ik had even verder moeten lezen voor ik ging reageren!
Webmaster bedankt!!!!

Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2002, 20:57   #24
Haarstress22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2002
Berichten: 44
'loser'
waarom worden deze mensen niet gestraft webmaster?

rocco, je hebt nog steeds niet gereageerd?
Haarstress22 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2002, 20:13   #25
Artur
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2002
Berichten: 51
HaHa.. Haarstress22... dat je last van stress hebt is me wel duidelijk geworden n.a.v. je nogal schreeuwerige stukje. Ik zou wat kalmer aan doen, dat kan ook je haren ten goede komen!

Kijk, je kan natuurlijk onmiddellijk zodra iemand positief over een website of iets dergelijks is, denken - en roepen - dat je dat verdacht vindt etc. Met zo'n instelling echter denk ik dat je weinig plezier op dit forum zult beleven.

Het is met name door de uitvoerige berichten van Rocco dat ik 3 maanden geleden met finastride ben begonnen. Op zijn advies bestelde ik het via internet. Dat bleek niet alleen betrouwbaar en snel geleverd, het was bovendien erg goedkoop. Het werd opgestuurd vanuit India, ik vermoed niet dat Rocco daar commerciële belangen heeft

Okee, het zal wel troep zijn, hoor ik je denken. Not!! Toen ik begon met finasteride had ik nog geen echt kale plekken, wel wat ruime inhammen en een haarlijn die 2 cm ofzo was teruggetrokken. Het resultaat na 3 maanden: op alle plekken waar mijn haar weg was of dunner was geworden, is inmiddels 'donzig' nieuw haar gekomen (ca.3mm lang)! Op deze manier heb ik over een half jaar ofzo mijn haar al terug, hopelijk!

Ik gebruik 5 mg per dag. De meeste mensen gebruiken geloof ik minder. Ik heb geen moment last gehad van enige bijwerking. De nonsense die jij verkondigt over huiveringwekkende bijwerkingen op lange duur deden mij in de lach schieten. Ik heb enige tijd geleden hier letterlijk gepost wat het Farmacotherapeutisch Kompas 2002 over finasteride (Proscar) zegt. Gegevens die gebaseerd zijn op uitvoerige ervaringen met talloze patiënten. Misschien interessant?

Maar goed, als jij liever in je eigen wereldje wil leven moet je dat vooral doen. Hou je dan ook aub verre van Haarweb want het is júist dit forum waar je nog zinnige, niet-commerciële informatie kan vinden; voor jouw doemscenario's zijn ongetwijfeld leuke science-fiction-forums te vinden die jouw verhalen kunnen waarderen.

Succes,
Artur is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.