Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2005, 14:44   #1
bubbels
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2005
Berichten: 3
Smile Service kwaliteit en waar voor je geld.

Graag wil ik jullie hier melden dat er ook hele goede klinieken zijn. Mijn man is 1,5 jaar geleden behandeld bij Aesthetic-clinics. Hier begrijpen ze nog wat een klant wil. Mijn man kreeg 3200 transplantaten in 1 behandeling en ook nog 30% goedkoper dan b.v Laser Aesthetic en Transhair. 3 vrienden van ons hebben ook al een haartransplantatie ondergaan. 1 bij Laser en 1 bij Transhair, en verder kennen we ook iemand die bij laser aesthetic heeft gewerkt. Ons werd zelf door de oud medewerkster afgeraden om je daar te laten behandelen omdat het allemaal mooie verkoop praatjes zijn en een klant altijd zo behandeld wordt dat je minimaal 2 operaties moet ondergaan. Ze verkopen het namelijk mooi door te zeggen “u krijgt 1500+ transplantaten”, dus u betaald er 1500 er alles wat er meer uit gaat krijgt u gratis! Laat er nou toevallig bijna nooit meer dan 1500 TM 1750 bij Laser Aesthetic uit gaan. Dus ben je bijna verplicht om nog een behandeling te ondergaan, want je hebt voor een groot oppervlakte altijd minimaal 3000 Tm 4000 transplantaten nodig. Transhair lijkt goedkoper maar je krijgt daar meestal nog minder transplantaten geplaatst. Het ergste vonden wij dat de mensen die in hun folder staan veel vaker behandeld zijn of veel meer transplantaten hebben gehad dan dat er gezegd wordt. Dus het kan wel gemaakt worden wat ze laten zien maar dan moet je wel beschikken over veel geld! Wil je toch een haartransplantatie laten uitvoeren kijk dan ook eens op www.aestheticclinics.com want daar staat service, kwaliteit en een tevreden klant voorop, in plaats van commercieel belang.

Laatst gewijzigd door bubbels; 25 augustus 2005 om 15:16
bubbels is offline  
Oud 25 augustus 2005, 14:53   #2
lotsahair
HaarWeb lid
 
lotsahair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Berichten: 105
hoe lang werk je al voor dat bedrijf.....?
__________________
42 jaar

3 x STRIP haartransplantaties (2x Laser Aesthetic en 1x TransHair)
1 x FUE (Feriduni 2014)
lotsahair is offline  
Oud 25 augustus 2005, 15:06   #3
bubbels
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2005
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotsahair
hoe lang werk je al voor dat bedrijf.....?
Wat een snelle reactie. Wij willen alleen maar onze mening en kennis delen met lotgenoten. Iedereen is vrij om naar toe te gaan waar hij of zij wil. Ieder bedrijf zal wel zijn goede kanten hebben. Maar deze site is om van elkaar te leren en informatie uit te wisselen!!

Laatst gewijzigd door bubbels; 25 augustus 2005 om 15:18
bubbels is offline  
Oud 25 augustus 2005, 19:18   #4
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Jaja dus dat verhaal is gebaseerd een steekproef van 1 behandeling bij Transhair, 1 bij Laser Aesthtic en 1 bij Aesthetic Clinics.
Iedereen krijgt waar ie voor betaald en het spreekt voor zich dat als je 3200 grafts laat zetten dit dichter is dan als je er 1500 laat doen...
Kan ik ervan uitgaan dat je alle transplantaten bij deze mensen zelf hebt geteld ? En ook het aantal haartjes per graft ? U bent ook alle mensen in de foldertjes nagegaan om te kijken hoeveel behandelingen ze nu werkelijk hebben gedaan? En ooooh ja en het belangrijkste ben ik natuurlijk nog vergeten: in deze wereld waar tonnen/jaar worden verdiend door de chirurgen werken die van Aesthetic clinics op charitatieve basis? Ik krijg haast het idee dat je een belang in Aesthetic Clinics hebt. Daag !


(ok een beetje flauw hehe maar daar wordt dan ook om gevraagd )
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 25 augustus 2005 om 20:23
test123 is offline  
Oud 25 augustus 2005, 23:37   #5
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Je klinkt te salesman achtig dan dat je als een normaal persoon met een haar probleem verleden klinkt.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline  
Oud 26 augustus 2005, 03:33   #6
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bubbels
Wat een snelle reactie. Wij willen alleen maar onze mening en kennis delen met lotgenoten. Iedereen is vrij om naar toe te gaan waar hij of zij wil. Ieder bedrijf zal wel zijn goede kanten hebben. Maar deze site is om van elkaar te leren en informatie uit te wisselen!!

informatie jah dat was de insteek... alleen jammer dat mensen er niets mee kunnen als ze dr niets van kunnen geloven

tuurlijk is iedereen vrij om te gaan waar ze willen. en voor als het het zo is dat je gebonden bent aan een kliniek: probeer mensen hier dan ook niet in hun vrije keuze te beinvloeden

tuurlijk heeft ook elke kliniek zn goede kant net als ieder mens
helaas is dit soms slechts de porche van de baas

sorry voor mijn ongeloof maar je weet vast hoe het gaat op het ht forum
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked

Laatst gewijzigd door rizla; 26 augustus 2005 om 03:41
rizla is offline  
Oud 26 augustus 2005, 10:39   #7
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Cool Fux?

Jajaja alle medewerkers(commercieel/OP-team) van AC zijn toch opgeleid bij LA of niet soms en die arts op de website heeft naast LA vroeger ook al eens onder dr. Villnow's leiding bij Transhair Hamburg behandeld??? Ik geloof dat dr. AC in belgium iets heeft afgekeken bij dr. AC uit Haarlem.. Maar waarheen moet ik dan gaan als ik überhaupt naar AC wil? www.aestheticclinics.com of www.aestheticclinics.nl ??? Verder praten ex-medewerkers vaak niet meer zo positief over hun vorige werkgever(!) zeker als er commerciele "eigen" belangen op het spel staan, verder groet ik mijn oud-collega's bij deze - jongens veel succes..

Dr. med. HAIR

Laatst gewijzigd door hairobservator; 26 augustus 2005 om 10:48
hairobservator is offline  
Oud 26 augustus 2005, 16:53   #8
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Nou ja zeg, plagiaat!!!

Nou naar aanleiding van de post van Dr. med Hair hierboven ben ik eens op de site http://www.aestheticclinics.nl gaan kijken. EN WAT ZIE IK DAAR???
Rechts in het menu staat de link "speciale aandachtspunten". Als je deze aanklikt krijg je een EXACTE VERTALING van wat je bij http://www.hassonandwong.com vindt als je daar in het rechter menu klikt op "special topics". Hoezo plagiaat??? Erg triest zeg . En laat me eens raden: de site van Hasson & Wong is het orgineel.... Nou mevrouw -die deze thread gestart heeft- u ziet het al: uw man had net zo goed naar Hasson & Wong kunnen gaan daar hebben ze exact hetzelfde en bovendien is Vancouver veel mooier dan Veldhoven haha .

Uit nadere analyse blijkt overigens dat de site van aesthetic clinics op véél meer plaatsen dan alleen de bovengenoemde een rechtstreekse kopie is van die van Hasson & Wong.... (zie bijv "the procedure" bij H&W en "de behandeling" bij AC). Maar omdat ik mevrouw er dus van verdenk bij Aesthetic Clinics te werken zal e.e.a. nu wel snel worden opgelost met een eigen tekstmag ik aannemen? AC is nu natuurlijk redelijk door de mand gevallen dus dit kan niet zonder gevolgen blijven . Of zal ik Hasson & Wong eerst zelf even mailen om ze op de hoogte te brengen van dit compliment m.b.t. hun site ? Zullen ze vast op prijs stellen en kunnen H&W en AC bij het eerstvolgende congres even gezellig bijbeppen over hun sites
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 26 augustus 2005 om 18:44
test123 is offline  
Oud 26 augustus 2005, 17:03   #9
lotsahair
HaarWeb lid
 
lotsahair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
Nou naar aanleiding van de post van Dr. med Hair hierboven ben ik eens op de site http://www.aestheticclinics.nl gaan kijken. EN WAT ZIE IK DAAR???
Rechts in het menu staat de link "speciale aandachtspunten". Als je deze aanklikt krijg je een EXACTE VERTALING van wat je bij http://www.hassonandwong.com vindt als je daar in het rechter menu klikt op "special topics". Hoezo plagiaat??? Erg triest zeg . En laat me eens raden: de site van Hasson & Wong is het orgineel.... Nou mevrouw -die deze thread gestart heeft- u ziet het al: uw man had net zo goed naar Hasson & Wong kunnen gaan daar hebben ze exact hetzelfde en bovendien is Vancouver veel mooier dan Veldhoven haha .

Uit nadere analyse blijkt overigens dat de site van aesthetic clinics op véél meer plaatsen dan alleen de bovengenoemde een rechtstreekse kopie is van die van Hasson & Wong.... Maar omdat ik mevrouw ervan verdenk bij CA te werken zal e.e.a. nu wel snel worden opgelost met een eigen epistel? Of zal ik Hasson & Wong en zelf even mailen ?
idd , erg triest....
__________________
42 jaar

3 x STRIP haartransplantaties (2x Laser Aesthetic en 1x TransHair)
1 x FUE (Feriduni 2014)
lotsahair is offline  
Oud 26 augustus 2005, 22:27   #10
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 220
Geslacht:
Slotje? Haarweb wordt populairder en je ziet meteen de gevolgen daarvan.
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)

Mark82 is offline  
Oud 27 augustus 2005, 08:49   #11
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Goed opgemerkt heren, deze gaat dus inderdaad op slot.
Bubbels, voor reclameboodschappen kun je contact opnemen met de Webmaster.
Henk is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kwaliteit haar bovenop Haarmannetje AGA - Algemeen 9 18 maart 2004 13:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.