Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 februari 2002, 00:18   #1
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
Voor de duidelijkheid

Hallo,

Met interesse heb ik dit forum door zitten lezen.
Ik ben, zoals veel mensen hier, op zoek naar dé methode om haarverlies en kaalheid tegen te gaan. Ik ben 22 en voorp mijn hoofd wordt het haar dunner en verschijnen er inhammen. Een beginnende vorm van kaalheid dus.
Wat is nou op dit moment dé beste methode? Zijn er echt werkende en betaalbare middelen?
Of is contact opnemen met een dermatoloog / huisarts het allerbeste?
En wat voor middelen zitten er aan te komen en in welke termijn moet ik denken voordat er echt een goed middel dat echt een oplossing is?? Ik lees dat er hard aan allerlei onderzoeken gewerkt wordt.. maar enig idee op welke termijn en wat voor producten het zijn??

Ben benieuwd naar jullie mening.
The Rock is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2002, 17:38   #2
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
He Rocky, Nou ik heb goed nieuws met het middel finasteride, behoud je je haren die je nu bezit, je kunt dit in verschillende vormen bestellen, nl: zelf proscar halen bij de apotheek en dan dit in 4 splitten, via internet capsules bestellen, of wat ik ook doe pro-hair bij dermataloog Boersma halen, dit is wel duur maar je bent in goede handen en hier word teven om het half jaar gecontroleerd of het goed bij JOU werkt.
Verder kun je ookj div. haargroeimiddelen halen, de bekendste en bewezen producten zijn Minoxidel(regaine) en aminexil(kerastase), maar dat is ieder voor zich wat je gebruikt.
In maart wordt het zgn middel dustaride op de markt verwacht, dat als alles goed is een heel goed middel is en dat er daadwerkelijk haren terug groeien in tegenstelling tot finas dat je heren (alleen) doet houden.
Nou succes en ik hoor van je .
Big up Cees
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2002, 23:57   #3
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
Een mooi compleet antwoord zeg!
Maar wat zou je aanraden?? Via de dermatoloog of de huisarts of kan ik zo naar de apotheek? Misschien wachten op het nieuwe middel in maart of toch naar dhr Boersma?
The Rock is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2002, 00:00   #4
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
en nog een vraagje... die dokter Boersma,,, wie is dat, waar werk ie en hoe kom je met hem in contact etc.. En wat is duur?
The Rock is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2002, 18:06   #5
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
He rocky, nou wat ik je aanraad is om contact op te nemen met dermataloog Boersma, het telefoonnummer staat hier wel ergens op deze forum (kan het niet zo snel vinden). Dr. Boersma gaat dan eerst met je kijken of je daadwerkelijk in aanmerking komt voor finas. d.m.v. bloedtest, vervolgens heb je met hem een gesprek en kan hij dit voorschrijven, tevens geeft hij je nog meer advies over andere producten zoals minoxidel, aminexil en natuurlijk dutasteride.
Wat ik doe is ik gebruik elke dag finas en om de dag aminexil het hele jaar door.
Verder kun je door gel en wax of petjes e.d. niet kaal worden wat ik juist eerst wel dacht.
Nou succes en ik hoor van je.
Cees
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2002, 18:58   #6
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Hoi, inderdaad ik zou als ik jou was een afsrpaak met Boersma regelen. Hij stelt vast of je aan de mannelijke vorm van kaalheid lijdt. Als hij je proscar voorschrijft of Prohair. Moet je eerst vragen hoeveel dit gaat kosten. Gaat dit je veel geld kosten, dan zou ik eerst proberen een afspraak te maken met je huisarts. Overtuig je huisarts ervan dat Finasteride kaalheid afremt met veel argumenten. Als hij je dan proscar voorschrijft, wordt dit vergoed door je zorgverzekeraar, wat je heel veel centjes bespaart.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2002, 18:22   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Alonso

" Overtuig je huisarts ervan dat Finasteride kaalheid afremt met veel argumenten. Als hij je dan proscar voorschrijft, wordt dit vergoed door je zorgverzekeraar, wat je heel veel centjes bespaart. "


>> Dit is onbegonnen werk Alonso. Dit zal niet lukken.Maar Rock wacht het niet af bestel gelijk Fiansteride van het net. Elke dag dat je wacht, verlies je haren die je misschien nooit meer terug zult hebben ( misschien wel met Duta, maar dat is nog een eind weg ). Boersma zal je ongetwijfeld Finasteride voorschrijven. Neem 5 mg per dag ipv 1 mg. 1mg helpt nauwelijks bij de inhammen.

Tip : http://www.dru-online.com


Groetjes en veel sterkte
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2002, 19:01   #8
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Waarom is dit onbegonnen werk Rocco? Immers er zijn huisartsen in Nederland die de patient Proscar voorschrijven bij kaalheid. Ik kan alleen uit voorzorg geen namen noemen. Dus je kunt het altijd proberen en ik raad ook de mensen aan om dit te doen. Ook omdat dit eventuele onwetendheid bij de artsen kan wegnemen.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2002, 23:59   #9
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Hoi,

Ik heb ook last van kaalheid bij ons zit het in de familie al m'n ooms zijn kaal.
Ik ben pas 21 jaar. Ik ben al es bij een dokter geweest maar die zei me dat er niet veel aan te doen is.
Waar op internet kan ik amnexial en Finasteride.
Heeft dit product ook bijwerkingen?
Ik heb er heel veel voor over om m'n haren te behouden en misschien wel wat haren terugkrijg.


Groetjes
Viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2002, 15:29   #10
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
He Dodge Viper


Het enige wat echt voor je zal helpen is Finasteride.Gewoon bestellen en slikken. Niet treuzelen, anders gaan je haren met vakantie, enkele reis dan wel he .


http://www.dru-online.com/

Hier kun je heel goedkoop Fina bestellen. Binnen 10 dagen in huis en het is gewoon Fina, dat ook in de proscar en propecia tabletten zit.

Tip: neem 5 mg dagelijks tot Duta er is .1mg nauwelijks effectief.


Succes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2002, 15:36   #11
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
begin anders eerst met 1mg, want het is ook daadwerkelijk bewezen dat ook 1mg heel goed werkt over de hele scalp tegen kaalheid en pas als je niet tevreden bent dan kun je altijd nog 5 mg gebruiken.
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2002, 23:20   #12
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
Hallo mensen

Veel reacties die me nieuwsgierig maken...
Ik ben gaan kijken op de site http://www.dru-online.com

Jullie zeiden dat het verstandig is om Finasteride te bestellen op internet en meteen te beginnen met dat middel...
Maarrrrr hoeveel heb ik nodig? Hoe lang moet ik het nemen (of je hele leven?)
Op de site kan je kiezen tussen 10x5, 30x5 en 60x 5mg...
Kortom hebben jullie antwoorden?
The Rock is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2002, 23:25   #13
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
En nog een klein vraagje...
kan bestellen alleem met credit card?
Enne... waarom zou ik naar een dermatoloog als Boersma gaan alsik Fina ook op internet kan kopen... Dat ik las heb van erfelijke kaalheid is wel duidelijk, gezien mijn familie en hun kaalheid
Wat een vragen he....
The Rock is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2002, 10:35   #14
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Cees

Het zal nog even duren voordat duta er is. Best voor je zou zijn om voor een maand of 4 ofzo Fina bestellen dus 2 pakketten van 60 stuks. Helaas, dit gaat alleen met Creditcard. Maar het is goed beveiligd, ze schrijven alleen af wat je bestelt.

Boersma is alleen nodig als je graag 2 of 300 gulden wilt uitgeven.Hij zegt"zoon je hebt mannelijke kaalheid, gebruik Fina en daar bij de balie kun je afrekenen "

Boersma is nergens voor nodig. Gewoon je Fina bestellen via het net , dru-online.com.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2002, 23:43   #15
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
Luitjes,

Ik lees ontzettend veel over ene dokter Boersma hier op het forum.... Wie kan wat meer over hem vertellen? E-mailt ie ook? Moet ie gebeld worden? Kan ik naar iedere andere dermatoloog?
Tell me!
The Rock is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.