Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 mei 2005, 15:47   #16
joeser
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 74
Bij mij begon het al op mijn 14e
__________________
24 jaar

proscar
Minoxidil 5%
joeser is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2005, 17:23   #17
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
17

bovendien denk ik dat vooral als je jonger bent je er iets aan wilt doen. Waardoor het nou lijkt of het bij iedereen gemiddeld zo vroeg begon.
Vertig is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2005, 18:04   #18
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
ik was 14/15 denk ik. maar heb het altijd maar afgedaan als gelul het gaat ook zo lekker langzaam(nog wel te snel ) dus zie je het niet als je elke dag in de spiegel kijkt... ik ben nu 20 en baal als een stekker succes
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2005, 18:27   #19
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Rond de 25e begon het langzaam maar op mijn 28e ging het sneller. Op mijn 30e met fina etc. begonnen en is nu stabiel en enige teruggroei.
__________________
Regime:
- finasteride (propecia) 1x per dag.
- Minoxidil (Kirkland) 2x per dag 0,75 ml.
- p5p: 1x per week.
- Rooscure 1x per 2 weken.
- Rozemarijn shampoo 2x per week.
- Groene thee 5x per week.
Colm is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2005, 15:46   #20
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Terugrtrekkende haargrens begon op mn 16e, en uitdunning boven op mijn hoofd begon op m'n 18e. Ben nu 20, dus al 4 jaar kalend. Maar het gaat heel traag, de buitenwereld kan er niets van zien.
Ga langzaam van een ross-haarlijn, naar een chandler-haarlijn.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2005, 15:37   #21
Serious
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 76
18
ross-haarlijn / chandler-haarlijn... was dat precies?
Serious is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2005, 21:28   #22
michael
HaarWeb lid
 
michael's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Berichten: 43
ross/chandler spelen in friends.

Bij mij begon het ook al op mijn 17. Volgens mij begint het hier bij iedereen redelijk vroeg. Best wel raar want als ik om mij heen kijk dan hebben maar weinig jongens er echt last van, maar ja die komen natuurlijk ook niet op het forum.
__________________
-Als je haar maar goed zit-
michael is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2005, 23:51   #23
hoi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2004
Berichten: 126
Op mijn 17de merkte ik echt al goed dat ik echt al inhammen kreeg.. maar denk rond mijn 15de dat extreme uitval al begon.
__________________
Intern:
25-09-08: 1mg fina p/d
hoi is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2005, 22:08   #24
Steve1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2005
Berichten: 25
Rond mijn 16de al zware haaruitval! Zeer grote inhammen + dunner wordend haar. Begonnen met Fina (bijna 2 mnd). Hoop op stabilisatie + mijn haar mag wat dikke worden. Behoud is voldoende!
Steve1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2005, 15:51   #25
Rein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 43
Ik denk dat het bij mij ook rond me 20ste begon, op me 24ste begon het echt zichtbaar te worden en kreeg ik teveel van die @#$-opmerkinen (je kent ze vast wel ) en voelde me er ook helemaal niet prettig meer bij. Werd zoonzeker als de pest en heb jaren niets anders dan petjes, mutjes en hoofddoekjes gedragen. In die tijd heb ik ook mensen leren kennen die mij nooit zonder die hoofddeksels gezien hadden. Op me 25ste haartyransplantatie, op me 26ste heb ik eigenlijk weer voor het eerst me pet afgezet. Mede door die haartransplantatie en Toppik lijkt het heel wat, sommige mensen die mij nooit zonder die pet hadden gezien zeggen zelfs, ik snap niet waarom jij destijds altijd een pet droeg. Nou, ik en sommige andere wel hoor . Maar goed inmiddels ben ik 27 en me haar bovenop wordt wel steeds dunner, is goed te camoufleren met allerlei door mij zelf ontwikkelde technieken, maar ik zit eigenlijk toch te denken aan een vast haarwerk voor op me kruin. Kaalheid, ik HAAT het gewoon!
Rein is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2005, 16:34   #26
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rein
Ik denk dat het bij mij ook rond me 20ste begon, op me 24ste begon het echt zichtbaar te worden en kreeg ik teveel van die @#$-opmerkinen (je kent ze vast wel ) en voelde me er ook helemaal niet prettig meer bij. Werd zoonzeker als de pest en heb jaren niets anders dan petjes, mutjes en hoofddoekjes gedragen. In die tijd heb ik ook mensen leren kennen die mij nooit zonder die hoofddeksels gezien hadden. Op me 25ste haartyransplantatie, op me 26ste heb ik eigenlijk weer voor het eerst me pet afgezet. Mede door die haartransplantatie en Toppik lijkt het heel wat, sommige mensen die mij nooit zonder die pet hadden gezien zeggen zelfs, ik snap niet waarom jij destijds altijd een pet droeg. Nou, ik en sommige andere wel hoor . Maar goed inmiddels ben ik 27 en me haar bovenop wordt wel steeds dunner, is goed te camoufleren met allerlei door mij zelf ontwikkelde technieken, maar ik zit eigenlijk toch te denken aan een vast haarwerk voor op me kruin. Kaalheid, ik HAAT het gewoon!
Is je haartransplantatie wel goed gelukt?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2005, 19:59   #27
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
finas

Maar rein, gebruik je ook middelen als fina, sp, minox? Want hiermee zou je toch redelijk resultaat kunnen boeken, ook op langer termijn!
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2005, 13:45   #28
Colinhos
Make Yourself
 
Colinhos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2004
Locatie: Holland
Berichten: 148
Bij mij merkte ik het pas anderhalf jaar geleden ofzo, dat ik meer haaruitval had dan normaal. Na enkele ingrijpende gebeurtenissen is het wat erger geweest en nu ik weer wat lekkerder in mijn vel zit let ik er minder op .
__________________
Extern:
- Weleda rozemarijn shampoo
- Denorex
- Rooscure

En uiteraard veel plezier maken en lol hebben in het leven!!
Colinhos is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2005, 15:57   #29
marx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Berichten: 3
Nou deze "oude lul" van 43 pas toen ik 37 werd, 6 jaar verder en mijn dikke bos wordt in rap tempo dunner en inhammen waar ik ook niet goed van wordt, vraag me af of duta of fina nog zin heeft.
Groene thee ben ik in ieder geval lekker gaan vinden en rooscure ruikt ook lekker aleen m'n haar is na 2 dagen weer vet, en 't is verrekte duur.
marx is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2005, 16:00   #30
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
rooscure is echt niet duur in verhouding. Je hebt er maar 1 theelepeltje van nodig per wasbeurt. Ik doe met zo'n flesje minstens 2 maanden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.