Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2012, 17:57   #1
Haartjezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 7
Wie is beste HT bedrijf en welke bijwerkingen?

Ik draag nu ongeveer 10 jaar haarwerken en nu ik richting de 35 ga is het tijd voor een haartransplantatie geworden. De haarwerken waren prima maar ik wil nu meer vrijheid. Haarwerk dragers zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Wie is het beste bedrijf voor een fue. Ik lees veel op dit forum over esteworld en prohairclinic. Ik lees ook over jeuk en hoofdpijn na HT. Heb ik straks maanden jeuk, hoofdpijn of andere bijwerkingen? Ik ben behoorlijk kaal geworden en denk aan ca. 2500 tot 3500 grafts. Ik heb bij enkele bedrijven een consult gehad in verleden en denk dat 3500 grafts zeker haalbaar zijn. Niet bij de genoemde HT klinieken overigens. Mijn donorgebied is goed. Graag jullie advies ...
Haartjezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 18:20   #2
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Hier hebben we dus niks aan. Een foto? Wat is erg kaal? Hoeveel grafts heb je nodig? Hoeveel wil je ervoor uitgeven? Tja beste kliniek? Er zijn zoveel goede klinieken. Prohair bijvoorbeeld.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 19:14   #3
Haartjezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 7
Nw5. Ik heb geen fotos. Aan je reactie heb ik niks. Ik heb de grafts geschreven in mijn vraag.
Haartjezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 19:28   #4
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Kijk eens naar mijn fotos in mijn topic. Ik heb 2200 grafts gekregen, want had opzich nog veel haar staan, behalve op de inhammen en de brug.

Dan moet jouw situatie dus niet veel slechter zijn, maar ik denk dat je met nw5 al aardig wat meer grafts nodig hebt. Mijn kruin is ook nog niet uitgedund..
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 19:43   #5
Haartjezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 7
Bedankt maar ik denk dat het wel zal volstaan en in de offerte aanvragen krijg ik daar ook nog feedback op. Tussen 4 en 5 in overigens. Ik heb je hele discussie gelezen op het forum. Ik wil weten wie nu de beste is en of er bijwerkingen zijn zoals jeuk of hoofdpijn en hoe erg.
Haartjezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 20:21   #6
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjezzz Bekijk bericht
Bedankt maar ik denk dat het wel zal volstaan en in de offerte aanvragen krijg ik daar ook nog feedback op. Tussen 4 en 5 in overigens. Ik heb je hele discussie gelezen op het forum. Ik wil weten wie nu de beste is en of er bijwerkingen zijn zoals jeuk of hoofdpijn en hoe erg.
Bijwerkingen zoals hoofdpijn etc. Is te verwaarlozen.....zeker geen reden om het niet te doen. Ik heb nergens last van gehad. Gewoon doen, scheelt je gekut met haarwerken die je leven ook weer beinvloeden.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 21:09   #7
websenior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2012
Berichten: 78
PHC, De Reys of Feriduni. Jeuk, hoofdpijn of andere bijwerkingen zijn er niet. Behalve dan de (mogelijk) lang aanhoudende roodheid van het implantatiegebied, maar daar voel je uiteraard niets van.
websenior is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 21:34   #8
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
het is ook wel vaag natuurlijk.zonder foto is hier niemand wijzer

ga voo rhet maximum. als het kan ineens 5000 grafts voor een mooi resultaat
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 12:08   #9
Haartjezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 7
Ik heb al lang haarwerken. Deze worden vastgemaakt en ik heb alleen fotos met een volle bos. Ik zal ook voor het opvragen van offertes fotos maken bij mijn komende haarwerk wissel. Ik zal bij het opvragen van offertes ook meer advies vragen en mischien worden het wel meer grafts. Mijn vraag is echt gericht op bijwerkingen en waar ik het beste offertes kan gaan opvragen. Wie zijn de beste HT klinieken? Ik lees veel positiefs over esteworld en prohairclinic op dit forum. Ik heb in het verleden bij enkele klinieken een consult gehad maar was er toen schijnbaar nog niet klaar voor. Niet bij de gennoemde overigens. Op dit forum staat zo ontzettend veel informatie en zoveel niet relevante info bij discussies dat ik de vraag zelf stel. Wie is het beste en zijn er bijwerkingen zoals jeuk of hoofdpijn? En dat ik zonder mijn haarwerk en een HT tijdelijk heel weinig haar op mijn kop heb snap ik zelf ook wel. Voor het geval hier ook meer opmerkingen over gaan komen. Websenior en koekenbakker dank. Jij ook 69 voor de grafts opmerking.

Laatst gewijzigd door Haartjezzz; 15 oktober 2012 om 12:18
Haartjezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 13:48   #10
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ja ik zou ook zeggen prohair, dr reys of feriduni. Dat zijn eigenlijk de 3 die altijd langskomen. Ikzelf ga binnenkort wrs naar Feriduni voor een behandeling rond de 1200 grafts.

Deze 3 zullen je ook een goed advies kunnen geven. Het consult bij Feriduni vond ik zelf zeer prettig en professioneel (lees hier)

Bijwerkingen..Ja genezing gaat gepaard met jeuk, maar eigenlijk word dit nooit als bijwerking vermeld. Je kunt de eerste dagen last hebben van een zwelling rond je voorhoofd, die trekt na enkele dagen weg. De eerste dagen is slapen wat lastiger ivm de houding en je moet intensieve sport voorkomen (in principe voorkomen dat je bloeddruk veel stijgt). Je zult zeker de eerste 7 dagen wondjes hebben en roodheid. Na 14 dagen is de roodheid over het algemeen wat minder, maar het kan wel maanden duren voordat het helemaal weg is.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 16:33   #11
Haartjezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 7
Bedankt voor de duidelijke uitleg en advies. Ik ben ook eens bij hasci geweest en was ook niet overtuigd of klaar op dat moment.
Haartjezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 17:39   #12
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
ik heb bijna niets van bijwerkingen gehad. JA hoofd beetje rosig, maar dat ging ook weg in kwestie van weken.Na de behandeling een week of zo is het donorgebied wat gevoelig, maar dat ging ook weg in enkele dagen
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 19:17   #13
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjezzz Bekijk bericht
Nw5. Ik heb geen fotos. Aan je reactie heb ik niks. Ik heb de grafts geschreven in mijn vraag.
Aan mijn reactie heb je niks terwijl de rest ongeveer hetzelfde heeft gezegd. Zoals ik al zei zijn er meerdere goede klinieken. Ik heb dan als voorbeeld prohair genoemd. En met 2500 grafts zou ik niet veel verwachten met een NW5. Zelfs met 4 x zoveel grafts blijf je zien dat je kalend bent. Met 5000 grafts kan je het nog enigszins dekkend houden met een korte coupe. Nogmaals, zonder een foto kunnen wij jou geen optimaal advies geven. Op je vraag naar de beste klinieken weet je nu wel genoeg denk ik. Maar als je niks aan mijn advies hebt dan zal ik het gerust laten voor wat het is.

Over de jeuk, bijwerkingen etc kan je ik je geen antwoord geven aangezien ik zelf geen HT heb ondergaan. Daarvoor zullen mensen met ervaring je wijzer moeten maken. Maar ook dat is gebeurt zie ik.

Laatst gewijzigd door Memeber; 15 oktober 2012 om 19:24
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 19:20   #14
Haartjezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 7
Thanks memeber...
Haartjezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2012, 19:03   #15
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Haarwerken beu, dit heb ik al meer gehoord.

1) 35 is een mooie leeftijd voor een HT. Op die leeftijd kun je al een goed idee vormen hoe alles geëvolueerd is.

2)goede HT-Kliniek: ik zou je ook naar prohair, Dr de Reys, Dr Feriduni sturen en wil de lijst nog aanvullen met Dr Bisinga en het is misschien interessant om Domi80 en Soundbite te volgen. Zij gingen naar Medi-kliniek een nieuwe speler op de markt. Benieuwd naar hun resultaten. Ook esteworld is een onderzoekje waard.
Maar de eerste drie hebben hun strepen reeds verdiend.

3)hoeveel grafts. NW5 dus ik denk 3000 vooraan en 2000 kruin met lagere dichtheid.
5000 grafts in totaal, best veel als de donor het toelaat natuurlijk!

4)naweëen HT. Valt best mee, denk ik. Ikzelf moet mijn HT nog ondergaan, een zoektocht van 5 jaar afgerond met een fue-sessie in prohair.
Zeker twee weken is het zichtbaar, maar uit vele getuigenissen op internet is die periode toch wel langer dan twee weken, varieert van patient tot patient en de grootte van de HT.
Ook lees ik dat roken het herstel vertraagt en dat blauwe bessen het herstel versnelt.

Maar lees het hele forum eens door, staat vol met interessante weetjes.

Laat iets weten als je hebt beslist.

Bekijk ook de mogelijkheden van finasteride en minoxidil.
Belangrijk voor mijn keuze van kliniek was:
1)ervaring 2)reviews 3)manier van extractie 4)ligging 5)prijs
geted is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.