Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 augustus 2014, 14:03   #1
Bertram1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Question Beste Micro Haar Pigmentatie kliniek ? BE of NL

Hoi iedereen,



ik ben 20 en heb last van kale inhammen en een terugtrekkende haarlijn.
Heb m'n haar al gemilimeterd maar zou het graag wat meer densiteit geven en de inhammen camoufleren. MHP lijkt me ideaal.


Welke kliniek zou ik de beste resultaten bij bekomen ? Ik woon in Belgie maar naar NL komen is geen probleem.


Alvast heel erg bedankt !
Bertram1 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 14:18   #2
Bertram1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2014
Berichten: 4
Geslacht:
wil er nog even aan toevoegen dat het permanente pigmenten mogen zijn. Met tijdelijke pigmenten moeten er te regelmatig touch-ups gebeuren vind ik. Mag gerust 1 a 2 jaar niks aan gebeuren.
Bertram1 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2014, 21:09   #3
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo Bertram1,

Als je het liefst vaste pigmenten wil dan is volgens mij alleen BCN (Noordwijk) mogelijk.
Bij prohair gebruiken ze volgens mij alleen die tijdelijke pigmenten. Ik heb ze daar ook vragen over gesteld (zie elders) maar heb nog steeds geen antwoord gezien.


Het is inderdaad zo dat je bjj gebruik van de vaste pigmenten hooguit pas na anderhalf jaar misschien een keer moet laten bijwerken. Ik heb het zelf nu na ruim anderhalf jaar eenmaal laten doen en dat was eigenlijk nog niet eens echt nodig.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2014, 12:43   #4
Bertram1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Hey Pablo, bedankt voor je reactie !

heb ook deze kliniek gevonden, de pigmenten zouden 1 a 2 jaar blijven en kost 250 eur per zone,

http://www.dermatopigmentatie.be/exp...r-pigmentatie/


Wat denken jullie ?
Bertram1 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2014, 18:45   #5
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Ik ben bij beauty care geweest, meer daarover vind je in het micro haar tattoo topic.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2014, 13:38   #6
BelgiumHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2014
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Geslacht:
Hey Bertram,

Ik begrijp je helemaal. Ik had ook last van inhammen. Verschrikkelijk vond ik zelf!
Eerst probeerde ik een haarwerkje om alles te camoufleren. Maar dat bleek ook niet echt de oplossing te zijn.
Gezien ik zelf te Antwerpen woon ging ik langs bij Prohairclinic.
Zelf ben ik mega tevreden over de Mhp die ik daar liet uitvoeren.
Super mensen met een hart voor hun vak.
Kosten vallen ook heel goed mee bij hun, wat toch ook belangrijk is.
Ik kan hier veel goede dingen schrijven over hun, maar daar heb je uiteindelijk niet veel aan.
Indien interesse ben ik altijd bereid om via een privébericht wat foto's te sturen van het resultaat. Daar heb je vermoedelijk meer aan.
Laat maar iets weten.

Groetjes,
Gerry
BelgiumHG is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2014, 21:34   #7
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertram1 Bekijk bericht
Hey Pablo, bedankt voor je reactie !

heb ook deze kliniek gevonden, de pigmenten zouden 1 a 2 jaar blijven en kost 250 eur per zone,

http://www.dermatopigmentatie.be/exp...r-pigmentatie/


Wat denken jullie ?
Hey Bertram1,
Nee deze kliniek ken ik niet. Als ze aangeven dat het 1 tot 2 jaar blijft zitten dan zullen het waarschijnlijk de tijdelijke pigmenten zijn.
Voorzover ik heb begrepen gebruiken in ieder geval BCN (Noordwijk), His Hair Clinic (GB) en Artistry Concepts (USA) de vaste pigmenten. Velen anderen de tijdelijke pigmenten.

Ik heb het nu ruim anderhalf jaar en toen was er in NL alleen BCN te Noordwijk die hiermee ervaring hadden. Prohair hield zich daar toen ook nog niet mee bezig.

BCN gebruikt in NL volgens mij dus als enige de vaste pigmenten. Alleen als je het zelf specifiek vraagt gebruiken ze nog de tijdelijke pigmenten. Ik heb daar ook gevraagd waarom ze dat doen en dat had te maken met het feit dat die tijdelijke pigmenten in een aantal gevallen al na 4 maanden gingen vervagen. Ook dat is natuurlijk afhankelijk van je huidtype maar toch... Binnen 4 maanden al vervaging is natuurlijk wel heel erg snel. Die tijdelijke pigmenten zijn voor mij daarom ook geen optie.

Prohair gebruikt alleen die tijdelijke pigmenten. Waarom dat weet ik ook niet en op een vraag hierover gesteld in een ander topic, komt geen antwoord.

Het is natuurlijk zo zoals BelgiumHG zegt, je moet je bij zo'n instelling op je gemak voelen.
Wel moet je zeker weten dat er vakkennis aanwezig is want mhp vereist toch een speciale techniek.
Op de website van Beauty Care Noordwijk en op die van His Hair Clinic is erg veel info te vinden.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 21:04   #8
LeonMaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2014
Berichten: 35
Geslacht:
Laat nog even weten voor welke je gekozen hebt.
LeonMaas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 21:14   #9
Bertram1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2014
Berichten: 4
Geslacht:
erg bedankt iedereen !

ik ga langsgaan bij Dermatopigmentatie in Gent en Prohairclinic in Antwerpen voor een gesprek zodat ik kan vergelijken, en dan maak ik een keuze. ik hou jullie op de hoogte.
Bertram1 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2014, 18:37   #10
BelgiumHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2014
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Geslacht:
Succes !!!
BelgiumHG is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2015, 22:31   #11
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Voortgang?

Hallo Bertram, graag ha dik ook geweten wat het resultaat is geweest van je zoektocht naar Micro Haar Pigmentatiebij wellicht Dermatopigmentatie in Gent en Prohairclinic in Antwerpen, zoals je in je bericht vorig jaar schreef.. Maar ook overwoog je Beauty Care Noordwijk ivm toch graag permanente pigmentatie.

Je meldde aan einde dat je ons op de hoogte zou houden.. Graag, aangezien ik ook aan MHP denk als oplossing van mijn kaalheid is je ervaring een welkome hulp ..

Alvast bedankt.
Mvg
Haired
Haired is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.