Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2014, 10:09   #16
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
haha dat was een flink pleidooi Wesley.

Maar jij hebt dus EN een HT gedaan, EN gebruikt nog steeds een heleboel anti-haaruitval middelen; en hebt dan ook nog een MHT?

Waarom het gevecht tegen haarbehoud als je toch voor een MHT hebt gekozen?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2014, 18:55   #17
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Wesley, bedankt voor je verslag aangaande je ''MHP'' behandelingen bij ''PHC''.
Vraagje hoe lang is je haar gemiddeld met die ''MHP erin''. En heb je mss. foto's? Hoe is het herstel van je haar nu? Nadat je ''aas'' had gebruikt.
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2014, 13:48   #18
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
hey , ja behoud is het belangrijkste nog van de hele zaak , zowel om je huidig bestaand haar te behouden , tot geen verdere achteruitgang na een ht (dat zou ook jammer zijn ) tot het beste effect met die pigmentatie ( als het niet enkel de dotjes zijn, maar zichtbaar en voelbaar haar zeker als je geen shaven look wil...

dat je meds gebruikt om zoveel mogelijk te behouden is een logische zaak , bespaard je nog hts , wat haar rond pigmenteren is zowiezo beste nog , tenzij je geen meer hebt , bedoel ik op iets van kapsel te kunnen stylen , niet iedereen wil een shaven look...

je moet altijd deze richting respecteren : meds en stoppen of hergroei -> daarna ht -> en densiteit van alles verhogen met virtueel haar ertussen ( op je huid dus pigmentatie )
enige uitzondering zijn de mensen dat nw7 zijn , of helemaal kaal , ja daar kan je met hts zelden super resultaat bekomen , kan je evengoed alles scheren en shaven look laten pigmenteren , niemand zal er iets van doorhebben , mischien enkel dat als ze eraan voelen dat ze geen schurende haartjes/stoppels voelen


mijn herstel is best goed gegaan hoor na aas , zelfs donor zijkanten zijn terug mooi dencer gekomen over verloop van jaar.... op 1 vlekjes na onderaan in donor , daar zie je wel dat ze iets teveel uit gehaald hebben , maar gezien ik daar haar iets langer groei is er niks aan te zien , of voor de gemiddelde mens toch niks

mijn haar is bovenop 8 cm of iets langer , donor ook , en zijkanten korter geschoren , beetje mohawk style zonder alles in gel , enkel mijn kuif zet ik in een puntje
die pigmentatie staat heel mooi , ik heb nog een herhaalbehandeling dat ik moet plannen binnen maand, omdat ze voor de zekerheid de touch up wilde opsplitsen op 2 keer 1u inplaats van 2u aan een stuk... het zal dan ook terug helemaal tot in de puntjes perfect zijn, ilse kennende
pics moet ik terug eens maken bro
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 27 augustus 2014 om 13:54
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2014, 13:55   #19
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Wat voor een kapsel heb je nu dan? Vergelijkbaar met de foto?

Opgescoren aan de zijkant en langer bovenop en achter (soort brede hanekam van langere haren) ?

Als ik het goed begrijp heb jij dus MHP gedaan, maar heb je je haar NIET kort. Het is met name bedoeld om de huid wat donkerder te maken; een beetje wat couvre ook moet doen?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2014, 17:36   #20
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
in mijn geval is die pigmentering maar een extra boost in densiteit , of beter de looks van meer voller en dikker haar zonder fibers nodig te hebben...

bekijk het als een safe cover-up waarin je niet meer bang hoeft te zijn van water ( regen , zwemmen , je kent die water angsten wel als je fibers of andere zaken gebruikt )
voor sport en andere zaken waarin je haar ook wel klappen krijgt, zweet enz , daarvoor is het ook een pluspunt , al raden ze zweet af , maar afbraak pigment word niet zoveel beinvloed erdoor , althans volgens mijn eigen ervaringen toch niet....

mijn haar is inderdaad zijkant korter geschoren en naar middenzone hoofd toe is het wel langer , denk 9mm zijkanten en bovenop tot 6 - 8 cm +- (zoals al mijn fotos , gebruik steeds zelfde look , gezien deze mij het beste staat )

haarbehoud vind ik zeer belangrijk gezien de meeste zaken maar lapmiddels zijn , haar rond pigmenten vind ik het aller natuurlijkste , zowel voor de looks als voor het gevoel ( moet maar eens meisje door je haren strelen ofzo)
je zou zo moeten denken : 1 -> behoud of herwinnen van haar
2 -> bijvullen met ht en of pigment

belangrijkste zaak is dat je jouw haar stabiel houd en de rest bijvult met ht of pigment , mischien kan men bij de meeste het haar goed genoeg houden dat geen pigment of ht nodig zijn erna , kan niet genoeg doordrukken hoe belangrijk regime of meds zijn, erna komen pas de ht's of pigmenteringen...

herstel na aas is redelijk goed... verschil is dag en nacht op gebied van shedding, die spullen doen meer goed dan slecht... enkel igf en hgh doen net het omgekeerde , daarvan kan je haar net verbeteren wel niet erg goedkoop
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.