Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2002, 20:18   #1
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
Kalend groentje heeft advies nodig

ik gebruik nu al 2 jaar aminexil en ik heb hier matige tot geen goede ervaring mee. Het is altijd lastig om te bepalen of een middel gewerkt heeft omdat je niet weet hoe erg het geweest zou zijn zonder dat middel.

In iedergeval komt het erop neer dat ik me elk jaar scheel betaal aan aminexil en dat het effect zeeeer matig is. Ook lees ik hier op de site dat aminexil niet echt een goed middel is.

Wat zou ik nu moeten doen? Welke medicijnen kan ik nu het beste nemen om aminexil te vervangen??
Het liefst zonder dr recept.


Een onderwerp als dit zal vast al 2000000 keer eerder geplaatst zijn, alleen lukt het me niet om efficient de info de vinden die ik zoek.

Bijvoorbaat dank
maldonado is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2002, 22:54   #2
Artur
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2002
Berichten: 51
Hoi,
ik zou zeggen, stop met aminexil (nepmiddel), bestel online (bijv. op www.dru-online.com) en dus zonder doktersrecept het middel finasteride. Slik 1 mg/dag (of een kwart 5mg pilletje als je die koopt), eventueel de eerste weken wat meer (bijv. 2,5 mg of 5 mg). Als je het online koopt, is het volgens mij uiteindelijk ook nog goedkoper dan die aminexil-troep op maandbasis.
Aan het eind van het jaar wordt een nog veel betere 'versie' van finasteride verwacht, genaamd dutasteride. Tegen die tijd kan je dus overstappen op dutasteride. Het effect dat je tot die tijd met finasteride hebt bereikt blijft dan behouden en duta kan dan zijn -hopelijk magnefieke- werk verrichten. Zie elders op het forum voor nadere info over finasteride en dutasteride.

groeten
Artur is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2002, 21:24   #3
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
Heeft buta dezelfde, meer- of minder bijwerkingen dan finas????

Ik zit toch tegen de bijwerkingen van finas aan te hikken. Zelf heb ik nog niet echt heel erge last van kaalheid, alleen een beetje inhammetjes, mischien dat ik het anders met aminexil uitzing to buta geintroduceerd wordt.
maldonado is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.