Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 augustus 2020, 13:58   #16
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Ook nog wat foto's van mijn ontvangstgebied. Beetje wisselend nu. Er is e.e.a. uitgevallen (niet veel), er groeit wat maar ik vermoed grotendeels mijn "originals" en er is nu (week 5 is al geweest) een groot deel niet uitgevallen en dat staat daar maar te staan volgens mij. Ik moet geduld hebben weet ik maar soms is dat wel erg lastig..

Hoe ziet dit er uit naar jullie mening?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voorkant week 5.1.jpg‎ (64,6 KB, 297x gelezen)
Bestandstype: jpg voorkant week 52.jpg‎ (58,0 KB, 228x gelezen)
Bestandstype: jpg voorkant week 5.3.jpg‎ (56,1 KB, 234x gelezen)
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2020, 10:06   #17
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ha Martijn,

Kun je ook een foto plaatsen van voor de behandeling? Volgens mij zit die er nog niet bij. Al is t er 1, dan hebben we even een beeld daar van.

Verder ziet het er goed uit hoor, het is zeker lang wachten, lastig he? Wat gebruik je allemaal in je regime?

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2020, 13:16   #18
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Hi Klaas,
Tuurlijk. Ik heb een foto toegevoegd van de morgen van de behandeling.
Zoals je ziet was mijn eigen haar vooraan wel iets meer dan nu lijkt t dus misschien toch wat shock loss.
Ik gebruik dutasteride en gewoon vitamine B complex voor t haar. Verder niks. Minox irriteert heel erg dus daarmee ben ik gestopt.
Groet!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg E8CB0778-8400-4DFD-B18C-E0E103610C08.jpeg‎ (138,7 KB, 334x gelezen)
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2020, 10:21   #19
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ah ja precies, Mooi ben benieuwd naar t resultaat straks! Merk jij al iets van die dutasteride? Ik gebruik t pas 1 1/2 maand, maar merk toch wat meer gejaagdheid, juist vergroot libido, meer transpireren en wat meer puistjes dan eerst. Lijkt toch dat mijn testosteron wat is gestegen, maargoed, betekend niet dat t niet werkt, alleen gebeurd er vanalles.. Wellicht dat dit tijdelijk is. Ik denk dat ik finasteride ga proberen over een poosje. Maar ik kijk even deze maand nog aan.

Ik hoop vooral;
Dat de getransplanteerde haren gaan groeien, of uitvallen
Ik hoop dat de dichtheid straks voldoende is.
En hoop stiekem ook op wat hergroei door de dutasteride.

Bij alle 3 de punten.. moet ik geduld hebben haha. Vind t maar een lang proces...
Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2020, 15:09   #20
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Ah ja precies, Mooi ben benieuwd naar t resultaat straks! Merk jij al iets van die dutasteride? Ik gebruik t pas 1 1/2 maand, maar merk toch wat meer gejaagdheid, juist vergroot libido, meer transpireren en wat meer puistjes dan eerst. Lijkt toch dat mijn testosteron wat is gestegen, maargoed, betekend niet dat t niet werkt, alleen gebeurd er vanalles.. Wellicht dat dit tijdelijk is. Ik denk dat ik finasteride ga proberen over een poosje. Maar ik kijk even deze maand nog aan.

Ik hoop vooral;
Dat de getransplanteerde haren gaan groeien, of uitvallen
Ik hoop dat de dichtheid straks voldoende is.
En hoop stiekem ook op wat hergroei door de dutasteride.

Bij alle 3 de punten.. moet ik geduld hebben haha. Vind t maar een lang proces...
Groetjes Klaas
Ik gebruik de dutasteride ook ongeveer 1,5 maand nu. Hiervoor jaren lang fina gebruikt zonder bijwerkingen. Na de overstap op Duta merk ik nog niet zoveel eigenlijk... Wel wat bijwerkingen volgens mij; hartklopping af en toe en puistjes vooral in het gebied zelf en op m'n voorhoofd. Dat libido herken ik ook; denk dat t idd door de dutasteride komt (of door de warme zomer...

Geduld hebben moeten we inderdaad maar t komt goed!

Groeten,
Martijn
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2020, 23:24   #21
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Ah ja precies, Mooi ben benieuwd naar t resultaat straks! Merk jij al iets van die dutasteride? Ik gebruik t pas 1 1/2 maand, maar merk toch wat meer gejaagdheid, juist vergroot libido, meer transpireren en wat meer puistjes dan eerst. Lijkt toch dat mijn testosteron wat is gestegen, maargoed, betekend niet dat t niet werkt, alleen gebeurd er vanalles.. Wellicht dat dit tijdelijk is. Ik denk dat ik finasteride ga proberen over een poosje. Maar ik kijk even deze maand nog aan.

Ik hoop vooral;
Dat de getransplanteerde haren gaan groeien, of uitvallen
Ik hoop dat de dichtheid straks voldoende is.
En hoop stiekem ook op wat hergroei door de dutasteride.

Bij alle 3 de punten.. moet ik geduld hebben haha. Vind t maar een lang proces...
Groetjes Klaas

Hi Klaas,
in de strijd om een volle bos haar vroeg ik me nog af of jij van Beauclinic ook dustastiride hebt gekregen met dosering 1 tablet per 2 dagen. Ik lees elders namelijk 1 tablet per dag.
Just checking...

groeten,
Martijn
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2020, 12:07   #22
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Hey Martijn!

Late reactie, maar idd ik gebruikte duta om de dag 0.5mg. Ben overgestapt op fina op dit eerst even te proberen, vind dit prettiger omdat t een korte halfwaardetijd heeft. Als er klachten zijn of ik wil kappen dan is t veel sneller weg.

Ben vooral benieuwd naar een update! We zijn alweer een maand verder, hoe is t ?
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2020, 21:41   #23
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
voortgang

Hi Klaas,

hier alles prima. Geduld geduld geduld... Er gebeurt wel wat maar nog niet veel. Het is nu week 10 maar ik heb goeie hoop. Achterkant is weer helemaal dicht. Voorkant mag wat beter gaan groeien.

Hoe ziet dit eruit voor jullie?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg achterhoofd week 10.1.jpg‎ (146,1 KB, 142x gelezen)
Bestandstype: jpg achterhoofd week 10.2.jpg‎ (109,0 KB, 128x gelezen)
Bestandstype: jpg voorhoofd week 10.1.jpg‎ (120,6 KB, 173x gelezen)
Bestandstype: jpg voorhoofd week 10.2.jpg‎ (92,3 KB, 134x gelezen)
Bestandstype: jpg voorhoofd week 10.3.jpg‎ (143,3 KB, 187x gelezen)
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2020, 21:49   #24
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Week 10 pas? Het begint vooral vanaf 3-5 maanden flink te groeien en ook dan begint het pas...
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 15:56   #25
Martijn 81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Dag allemaal,

even een korte (foto) update. Het is inmiddels 3,5 maanden geleden dat ik de HT had bij Beauclinic.

Hierbij twee foto's van de huidige situatie. Het groeit wel maar ik ben nog niet heel enthousiast... Ik zie nog wel wat stekeltjes die nog niets doen. Verder nog erg doorzichtig en vlassig maar dat zal er wel bij horen.

Het zou nu toch moeten gaan groeien zo onderhand? Toch? Of is dit echt pas na 4 maanden.? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet,
Marijn
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voorkant 3.5 maanden.jpg‎ (91,0 KB, 226x gelezen)
Bestandstype: jpg voorkant 3.5 maanden 2.jpg‎ (86,1 KB, 216x gelezen)
Martijn 81 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 20:49   #26
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Nog even geduld, het gaat er zeker aan komen.
4/5 maanden, je bent er bijna
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 22:39   #27
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Hoe is het nu met je haar? Ik ben hier namelijk om echt een hele slechte recensie over beauclinic te schrijven, alleen snap ik niet helemaal hoe ik een topic kan openen.

Ik ben voor mijn eerste ht bij beau clinic geweest, aangeraden 2000 grafts, wat een jaar later uiteindelijk op 500 grafts leek. Dat niet alleen, heel scheef gezet en totaal geen interesse in na controle... Na een paar mailtjes over dat het schots en scheef was, moest ik eerst maar een jaar wachten tot de nacontrole.

Ik ben net terug uit istanbul voor mijn tweede haar transplantatie door Esteworld, en dan merk je pas wat een verschil. Ten eerste zijn de kosten een stuk goedkoper, en ten tweede word je veel beter behandeld en krijg je alle service die nodig is. Buiten dat ziet het er veel beter uit! Rechte haarlijn en het donor gebied is veel rustiger dan bij beau, waar je met een goodybag naar huis word gestuurd en pas 7 dagen later een belletje krijgt hoe het gaat.

Verder ziet het er bij jouw wel goed uit! en komt uiteindelijk zeker goed.

Zou iemand mij de weg kunnen wijzen hoe ik een topic kan openen?
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 22:44   #28
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht

Zou iemand mij de weg kunnen wijzen hoe ik een topic kan openen?
De rubriek "chirurgische behandelingen" openen en dan zie je daar linksboven de volgende button: nieuwe discussie. Die aanklikken, de rest wijst zich vanzelf. Succes.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif newthread.gif‎ (3,1 KB, 4x gelezen)
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2500 grafts, beauclinic, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.