Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 september 2020, 16:37   #46
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Ziet er echt goed uit man! Ik had een soortgelijke situatie en ik zit nu op 7 maanden, gaat het na 7 maanden ook nog dichter worden?
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2020, 12:01   #47
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ha Gerrit en anderen,

Mooi resultaat zeg!! Als ik wel kritisch mag zijn, klopt het dat er tussen maand 6 en het eindresultaat niet héél veel is gebeurd? Vanaf maand 6 zag het er al nice uit, bij het eindresultaat op maand 12 zie je namelijk nier super veel verschil met maand 6.

Dit vooral ter interesse.. ik zit zelf op 3.5maand na HT bij beauclinic, dus ben een beetje benieuwd tot welke maand de progressie zal gaan. Ik weet van de grafiek van prohair, maargoed heb zelf toch het idee dat vooral maand 3 tm 6 echt booming is (wat ook niet gek is gezien de verschillende haarfases en de lengte daarvan).
Thanks alvast voor de respons, geniet van t resultaat!
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2020, 17:11   #48
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Ha Gerrit en anderen,

Mooi resultaat zeg!! Als ik wel kritisch mag zijn, klopt het dat er tussen maand 6 en het eindresultaat niet héél veel is gebeurd? Vanaf maand 6 zag het er al nice uit, bij het eindresultaat op maand 12 zie je namelijk nier super veel verschil met maand 6.

Dit vooral ter interesse.. ik zit zelf op 3.5maand na HT bij beauclinic, dus ben een beetje benieuwd tot welke maand de progressie zal gaan. Ik weet van de grafiek van prohair, maargoed heb zelf toch het idee dat vooral maand 3 tm 6 echt booming is (wat ook niet gek is gezien de verschillende haarfases en de lengte daarvan).
Thanks alvast voor de respons, geniet van t resultaat!
Hoi Haarklaas,

Excuus voor mijn late reactie!

Klopt, het haar is wel dikker geworden maar verder lijkt het er niet echt op dat er heel veel is gebeurd.

Ik ben wel van mening dat op foto's, kaalheid sneller opvalt. In de spiegel vind ik de dichtheid veel beter dan op de foto's, ik kan je helaas niet vertellen waarom, maar dit lijkt en voelt gewoon zo.

Ik vind het nu al moeilijk om terug te denken aan hoe mijn vooruitgang ging, gelukkig heb ik de foto's! Ik geloof dat het bij mij pas echt begon bij maand 6 of 7, daarvoor had ik echt veel twijfels of het wel goed zou komen. Maar dit is uiteindelijk goed gekomen! Ik ben tevreden maar ik weet vrijwel zeker dat aan één kant de dichtheid beter had gekunnen.
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2020, 17:14   #49
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Ziet er goed uit man! Ik las dat je het klote vond om jezelf terug te zien op foto’s door je inhammen, ik heb hetzelfde. Is dat gevoel nu helemaal weg als je jezelf terugziet, nu je niet meer naar je inhammen hoeft te kijken?
Hoi KidMinchia,

Als ik terugkijk naar oude foto's reageren mijn vrienden, vriendin en ik allemaal hetzelfde. We vinden het allemaal bizar dat het zo erg was. Wat ik al die tijd had, hebben mijn vrienden nu ook. Ze zeiden dat het helemaal niet nodig was etc. maar nu ze het verschil zien, vinden ze het allemaal een vooruitgang!

Ik voel me goed, beter dan voorheen en daar heb ik het voor gedaan. Niet voor anderen en ik denk dat de meeste die mening delen.
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2020, 17:18   #50
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomUng Bekijk bericht
Ziet er echt goed uit man! Ik had een soortgelijke situatie en ik zit nu op 7 maanden, gaat het na 7 maanden ook nog dichter worden?
Goed zoeken naar kleine haartjes, ik geloof van wel als ik terug denk aan hoe het bij mij was. Ik zag altijd nog mini haartjes opkomen waardoor ik concludeerde dat er nog steeds nieuwe haartjes bij kwamen.

Hoe dan ook, de gedachte dat er nog steeds haartjes bijkomen moet je gewoon vasthouden! Na een jaar weet je het pas en jezelf in die tussentijd gek maken heeft geen zin! Lekker positief de tijd uitzitten.

Ik zie geen vooruitgang op je profiel staan dus vraag ik het even zo: hoe gaat het bij jou?
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2020, 17:25   #51
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Goed zoeken naar kleine haartjes, ik geloof van wel als ik terug denk aan hoe het bij mij was. Ik zag altijd nog mini haartjes opkomen waardoor ik concludeerde dat er nog steeds nieuwe haartjes bij kwamen.

Hoe dan ook, de gedachte dat er nog steeds haartjes bijkomen moet je gewoon vasthouden! Na een jaar weet je het pas en jezelf in die tussentijd gek maken heeft geen zin! Lekker positief de tijd uitzitten.

Ik zie geen vooruitgang op je profiel staan dus vraag ik het even zo: hoe gaat het bij jou?
Ik zie geen kleine haartjes, maar heb toch het idee dat het sinds mijn vorige comment voller is gaan worden. Zit ruim op 8,5 maanden nu, maak mij alleen nog licht zorgen over de dichtheid van mijn linkerinham, maar dat is perfectionisme. Als ik mij daar na een jaar nog aan stoor, ga ik wellicht terug.

Ik herken je verhaal heel erg als je foto`s van voor de HT ziet dat je toch best wel schrikt hoe erg het was, mijn vrienden en familie zien nu ook in dat dit stukke beter is. Al met al ben ik heel blij dat ik het gedaan heb
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2021, 19:48   #52
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Goedemorgen allemaal,

Het is nu bijna een jaar geleden en ben erg tevreden over het resultaat. Waar ik eerst geen haar had, heb ik nu weer haar!

Ik ben een tijdje niet meer actief geweest, wel vaak aan gedacht om een update te plaatsen maar daar bleef het ook bij.

Ik krijg aardig wat privé berichten betreft mijn voortgang. Ik ga niet alle berichten beantwoorden maar als alternatief krijgen jullie een update!

Binnenkort volgt er ook een nacontrole bij BeauClinic, wanneer dit exact zal zijn hoor ik nog.

Zoals het je wellicht opvalt, is mijn linker inham minder bedeeld. Verder ben ik erg tevreden en totaal geen spijt.
Welke dichtheid is dit?
Ik wil niet onaardig doen maar je inhammen ogen toch nog steeds kalend?..
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2021, 20:15   #53
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave12345 Bekijk bericht
Welke dichtheid is dit?
Ik wil niet onaardig doen maar je inhammen ogen toch nog steeds kalend?..
Mijn linker inham vond ik nog steeds erg kaal. In december heb ik een herstel behandeling gehad en zit nu dus weer in hetzelfde proces. Na een jaar het eindresultaat. Ik weet even niet meer met welke dichtheid ze werken. Om de natuurlijke dichtheid te krijgen, is een 2e behandeling nodig maar dat vind ik niet nodig
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2021, 00:37   #54
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Mijn linker inham vond ik nog steeds erg kaal. In december heb ik een herstel behandeling gehad en zit nu dus weer in hetzelfde proces. Na een jaar het eindresultaat. Ik weet even niet meer met welke dichtheid ze werken. Om de natuurlijke dichtheid te krijgen, is een 2e behandeling nodig maar dat vind ik niet nodig
Ik vind het een mooi resultaat hoor. Ik heb een vergelijkbare situatie als jou en ik zou erg tevreden zijn als ik uiteindelijk dit resultaat zou hebben.

Mijn inhammen zijn overigens wel wat dieper en voorop is mijn haardichtheid lager. Ik ga 1800 tot 2000 grafts krijgen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2021, 09:45   #55
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Mijn linker inham vond ik nog steeds erg kaal. In december heb ik een herstel behandeling gehad en zit nu dus weer in hetzelfde proces. Na een jaar het eindresultaat. Ik weet even niet meer met welke dichtheid ze werken. Om de natuurlijke dichtheid te krijgen, is een 2e behandeling nodig maar dat vind ik niet nodig
Je bent nu geweest voor een herstel behandeling? Met alle respect was dat ook wel nodig, want het resultaat was niet daar. Met alle respect. De mensen weten weten hier hoe ik over beau denk, ze hebben mijn eerste HT namelijk verpest. Moest je betalen voor de herstel behandeling ?

Gr
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2021, 19:35   #56
Zun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2007
Berichten: 17
@geennmicky Mag ik vragen wat zoiets nu kost?
Zun is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2022, 08:35   #57
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Je bent nu geweest voor een herstel behandeling? Met alle respect was dat ook wel nodig, want het resultaat was niet daar. Met alle respect. De mensen weten weten hier hoe ik over beau denk, ze hebben mijn eerste HT namelijk verpest. Moest je betalen voor de herstel behandeling ?

Gr
Hoi geenmicky,

Herstelbehandeling heeft me niets gekost.
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2022, 08:37   #58
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zun Bekijk bericht
@geennmicky Mag ik vragen wat zoiets nu kost?
Herstel behandeling heeft me niets gekost. De eerste behandeling van 1400 grafts heeft me rond de 4000 euro gekost. Volgens mij zijn de prijzen tegenwoordig weer aardig gezakt dus je weet het pas zeker na de eerste afspraak. Sowieso altijd goed om meerdere klinieken te bezoeken en je gevoel te volgen. Op basis van geld moet je een kliniek niet kiezen. Om te voorkomen dat goedkoop, duurkoop wordt.

Laatst gewijzigd door Gerritm; 29 maart 2022 om 08:40
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2022, 08:43   #59
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Ik vind het een mooi resultaat hoor. Ik heb een vergelijkbare situatie als jou en ik zou erg tevreden zijn als ik uiteindelijk dit resultaat zou hebben.

Mijn inhammen zijn overigens wel wat dieper en voorop is mijn haardichtheid lager. Ik ga 1800 tot 2000 grafts krijgen.
Ik ben er ook tevreden mee. De dichtheid mocht wel wat dichter maar als ik kijk naar waar ik vandaan kom, ben ik zeker tevreden. Er zat helemaal niets en nu ziet niemand mijn inhammen. Je ziet het bijvoorbeeld wel na het douchen en als ik het een bepaalde kant op kam. Wat je dan ziet is het verschil tussen het getransplanteerde gebied en het onbehandelde gebied maar het stoort me niet.

Ik word wel kritischer en zou het wellicht nog eens doen zodra mijn kruin bijvoorbeeld minder wordt, dan neem ik de inhammen weer mee om zo de dichtheid te verhogen.
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.