Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 januari 2018, 20:27   #1
Miracle57
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Question Voorbode?

Hallo,

Ik ben een vrouw van 60 jaar en sinds enkele maanden is bij mij Alopecia Areata geconstateerd bij de wenkbrauwen. Zoals iedereen heb ik enkele vragen hierover en ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen.

Momenteel heb ik regelmatig jeuk aan mijn wenkbrauwen en ik vraag me dus af of dit allemaal te maken heeft met deze ziekte. Van de dermatoloog heb ik Elidel crème gekregen om te kijken of dit de haargroei weer bevorderd. Ik gebruik het nu bijna 2 maanden en helaas is er geen verbetering.
Ook heb ik het idee dat mijn wimpers dunner beginnen te worden .... of zit het tussen mijn oren? Ik heb ook het gevoel van "zand" in mijn ogen als ik mijn ogen wijd open. Is dit ook een voorbode van? Dit laatste beangstigt mij enorm en ik pieker er de hele dag over!

Wie kan en wil mijn vragen beantwoorden? Alvast bedankt!
Miracle57 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2018, 20:23   #2
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
HOI ! Ik heb geen ervaring met AGA bij de wenkbrauwen. Maar lees het stukje over “zand in de ogen”, en wil je vertellen dat dat een heel andere reden kan hebben. Veel mensen, vooral vrouwen, krijgen op latere leeftijd van droge ogen. Het slijmvlies droogt dan wat uit . Dat kan de reden van het zandgevoel zijn. even aan huisarts vragen, misschien helpen kunsttranen wel (soort oogdruppels).
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.