Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Mededelingen > Mededelingen

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 21 januari 2009, 22:22   #1
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
HaarWeb's Poster van het Jaar 2008

Met ons allen helpen we duizenden bezoekers iedere dag met informatie, tips, adviezen, gezelligheid en steun/troost. Velen hebben zo een oplossing voor hun haarprobleem gevonden, of hebben geleerd er beter mee om te gaan. Als webmaster en moderators waarderen we deze inzet enorm.

Om deze dank zichtbaarder te maken zijn we vorig jaar gestart met 'posters van het jaar' om mensen die in het bijzonder zijn opgevallen onze waardering te tonen. Hanna en Kevin hebben een jaar lang het predicaat 'poster van het jaar 2007' met verve gedragen. Hanna, Kevin, nogmaals dank voor jullie voortdurende inzet!

Maar HaarWeb is er voor ons allemaal en dit jaar willen we de leden daarom vragen om zelf kandidaten voor te dragen. Er geldt maar 1 beperking: je mag jezelf niet voordragen. Maar dus ook bijvoorbeeld de posters van het jaar 2007 mogen weer worden genomineerd.

De verkiezing gaat in twee ronden: eerst een nominatie met kleine motivatie in deze thread. De sluitingsdatum voor nominaties is 31 januari.

Op basis van deze discussie en de motivaties worden vervolgens maximaal 10 genomineerden voorgedragen in een nieuwe discussie met stemmogelijkheid. De sluitingsdatum van de stemdiscussie wordt 15 februari.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2009, 23:02   #2
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Poster van het jaar 2008

1. Kevin
2. Wesley1982

Kan me geen andere poster van het jaar voorstellen. Kevin is bijna altijd het 1e met nieuws en zijn topical is natuurlijk ook erg interessant. Wesley's posts en geëxperimenteer zijn ook leuk om te lezen, daarom wilde ik hem toch vermelden. Moet zeggen dat het me opvalt dat er veel gerespecteerde posters gestopt zijn met het actief posten op haarweb sinds afgelopen zomer.(Tiuri, DHTkiller, Jaapie, Vince001 etc) Dat is wel jammer, maar er zullen vast weer andere mensen opstaan.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 04:06   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Morientes,
Jaapie post nog best vaak hoor.

Tiuri en Cloud verdienen nog enkele hele grote pluimen!

Hierbij mijn lijstje:
1. AnthonieH - zonder meer, behoeft geen uitleg, met stip bovenaan!
2. Marte - voor haar enorme inzet in alle topics van het hirsutisme-forum
3. Wesley1982 - vrijwillig Haarweb's proefkonijn, zeer hulpvaardig
4. Els Bergers - zeer deskundig, al jarenlang altijd direct bereid informatie te geven
5. Salvamia - geeft al jarenlang uitvoerige informatie over haarwerken
6. Stifter - hulpvaardige talentvolle nieuwkomer

Laatst gewijzigd door Hanna; 23 januari 2009 om 15:54
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 11:12   #4
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Geen idee eigenlijk wie het dit jaar verdient . Ik heb meer het idee dat 'van alles en nog wat' het populairste forum is tegenwoordig.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 11:27   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
agatha. recht toe recht aan, scherpe humor
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 17:15   #6
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Ik ben niet vies van wat vriendjespolitiek. Ik stem op Limbo!

By the way, je hoeft nergens op te hopen, ik ga niet uit de kleren op een poster

Serieus:

1. Ik zou Antonie H overwegen omdat hij een goede moderator is die zich het ene moment helemaal kan inleven in een discussie maar zijn professionaliteit behoud.

2. Toch Limbo. We zitten hier allemaal in de penarie maar kunnen ons ei allemaal kwijt op 'van alles en nog wat' want behalve Haar gaat de rest van het leven ook door. Limbo is er altijd en is evenwichtig (helaas heeft ie een beroerd gevoel voor humor)

Ik wil hiermee niemand voor het hoofd stoten wan ik weet dat er veel behulpzame en lieve mensen op het forum zitten maar daar ben ik niet zo van op de hoogte. Sorry.

Laatst gewijzigd door agatha; 22 januari 2009 om 17:18
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 17:32   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
helaas heeft ie een beroerd gevoel voor humor
Dank je.

Maar, ehhh, nee, ik wil geen poster van het jaar zijn. Ik doe het voor de lol en niet om een of andere nominatie te verkrijgen. Goed bedoeld, maar mijn advies: geen posters van het jaar meer!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 17:49   #8
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
1. AnthonieH. Omdat hij in de haarimplantatierubriek een rots in de branding is. Goede adviezen en ook bereid om zich te verdiepen in een ander zijn mening.

2. Kevin. Zonder twijfel. Ik kom niet eens zo vaak in de medicijnen/haargroeimiddel-rubriek, maar vaak genoeg om te zien dat hij een aanwinst voor ons forum is. Initiatiefrijk en een schat aan informatie.

3. Een koppel. Limbo en Agatha.Misschien minder belangrijk wat betreft haargerelateerde issues, maar ze hebben me op Haarweb er het afgelopen jaar doorheen getrokken. Met hun humor in de "van alles en nog wat-rubriek".
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 18:12   #9
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten, daarom ook heb ik agatha voorgedragen, wil ik ook nog nomineren:
* Henk: geweldige humor, heel beleefd, soms te beleefd. Heeft niet zoveel gepost afgelopen jaar maar dat is ook verklaarbaar
* AnthonieH: hierboven al voldoende geroemd, dadelijk gaat hij nog naast zijn schoenen lopen
* de Webmaster: zonder hem was dit allemaal niet mogelijk geweest
* Morehair: stronteigenwijs, onderkoelde humor, verstand van zaken
* NW2: runner up: pas kort in business, soms wel vervelend (he Norwood) maar we komen er altijd weer uit
* henk1107 uit Spanje: weet veel af van beleggen en weet ons regelmatig gek te maken als hij het weer in Spanje vermeldt
* transplantaatje, graft en bverotti: zonder hun inbreng weinig discussie
* Spiderman, afgehaakt in 2008. Mss dat een nominatie hem weer terugbrengt
* en, last but certainly not least, hairobservator, maar die heeft in 2008 nauwelijks gepost dus die komt pas volgend jaar aan de beurt.

Ben ik nu nog iemand vergeten, draag hem of haar dan even zelf voor!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 19:14   #10
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Gut, heb altijd gedacht dat Kevin een meissie was. Sorry.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 19:31   #11
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Mogen er ook forumleden die commerciële belangen hebben, genomineerd worden, ondanks hun inzet? Nee toch?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 20:31   #12
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Mogen er ook forumleden die commerciële belangen hebben, genomineerd worden, ondanks hun inzet? Nee toch?
Er was maar 1 beperking, dus wat mij betreft mogen ze genomineerd worden. Overigens moeten we het uiteindelijk tot 10 nominaties zien te beperken omdat de forumsoftware er meer (in de enquetevorm) niet toestaat. Dat wordt het minst democratische deel van het verkiezingsproces.

Mijn nominaties zijn:
1 -Wesley1982 als relatieve nieuweling die bijzonder leergierig is, die het geleerde graag deelt en die zich zonder moeite voor de meest rare zaken als proefkonijn opwerpt.
2- Norwood2 ook relatief nieuw, met een duidelijke mening, een goede manier om zijn punten naar voren te brengen en nooit te min om op vragen van lotgenoten te reageren.
3- Hanna, een zeer ervaren lid met veel kennis van medicatie en haarwerken. Vaak eerste die reageert op nieuwelingen en die vragen die soms al 1000 keer zijn gesteld nog steeds uitgebreid wil beantwoorden.
4- Limbo om zijn gezellige gekeuvel, zijn openheid, zijn productiviteit (niemand op HaarWeb heeft zoveel berichten op zijn naam) en om zijn matigende invloed op het transplantatieforum.
5- Kevin om zijn bereidheid om die te graven op zoek naar de kleinste brokjes kennis die lotgenoten zouden kunnen helpen om net dat beetje meer resultaat te halen en die die kennis in een hanteerbare vorm brengt ... vloeibaar, de HaarWeb topical.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 21:42   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Er was maar 1 beperking, dus wat mij betreft mogen ze genomineerd worden. Overigens moeten we het uiteindelijk tot 10 nominaties zien te beperken omdat de forumsoftware er meer (in de enquetevorm) niet toestaat. Dat wordt het minst democratische deel van het verkiezingsproces.
Ik had het goed gelezen dus. Don't mess with a lawyer!

Na de nominaties dus eerst een halve finale: uit de zeg 30 (!) genomineerden moeten er 10 gekozen worden. En dan de finale. Dan is het weer bijna 2010!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 22:04   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Na de nominaties dus eerst een halve finale: uit de zeg 30 (!) genomineerden moeten er 10 gekozen worden. En dan de finale. Dan is het weer bijna 2010!
He zeg, wie is hier nou de bureaucraat? Ik had een sneller en tikje minder democratisch pad in gedachten, namelijk om zelf een voorselectie te maken gebaseerd op het aantal malen dat iemand genomineerd is en op de gegeven onderbouwing van de keuze. Ik zal die voorselectie op de sluitingsdatum bekend maken. Er moet wel een flinke storm van verontwaardiging losbarsten wil ik die dan nog aanpassen.

Als het enigszins kan zou ik toch ook wat posters van verschillend pluimage willen hebben, dus mensen uit de AA hoek, mensen met hirsutisme of TTM, leden met AGA en/of leden die in de oplossingen-fora (medicatie/transplantatie) actief zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 22:10   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
He zeg, wie is hier nou de bureaucraat? Ik had een sneller en tikje minder democratisch pad in gedachten, namelijk om zelf een voorselectie te maken gebaseerd op het aantal malen dat iemand genomineerd is en op de gegeven onderbouwing van de keuze. Ik zal die voorselectie op de sluitingsdatum bekend maken. Er moet wel een flinke storm van verontwaardiging losbarsten wil ik die dan nog aanpassen.

Als het enigszins kan zou ik toch ook wat posters van verschillend pluimage willen hebben, dus mensen uit de AA hoek, mensen met hirsutisme of TTM, leden met AGA en/of leden die in de oplossingen-fora (medicatie/transplantatie) actief zijn.
Die bureaucraat ben ik...
Veel wijsheid toegewenst!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 17:12
10 jaar geleden jornkielman Chirurgische behandelingen 5 20 maart 2002 23:25
Mijn eerste jaar met een permanent Haarwerk Gerard Haarwerken 3 12 december 2001 22:28
Hoelang doen jullie (vooral Chris) met een Haarwerk. Salvamia Haarwerken 6 15 oktober 2001 21:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.