Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2014, 12:07   #91
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Dr Hakan Doganay
Hoi Levi!

Ik heb jou eerdere topic over Prohair nog eens doorzitten lezen en ik herinner me dit topic.. Ik heb zelf ook meerdere keren gereageerd!

Ik snap dat je meer had verwacht van 4000 grafts (en eerder 2800 grafts), waar wijt jij zelf aan dat dit tegenvalt?

Duidelijk dat de dichtheid bij niet in het volle licht, bijvoorbeeld de foto s bij de schutting in de tuin, er mooier uitzien dan dat dit er bij vol (zon) licht uitziet!

Ik vind eigenlijk dat dr Hakan Doganay jou tegemoet moet komen, en jou een verdere verdichting HT verdichting moet aanbieden..

Maarja je donor na 6800 grafts, hoeveel zou je nog kunnen missen?

En om eerlijk te zijn zou ik zelf, geen vertrouwen meer hebben in dr Hakan Doganay!

Misschien kunnen volume producten je haar nog wat voller doen lijken, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Bedankt trouwens voor je aanmoediging wat betreft mijn HT!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2014, 13:29   #92
levi12
HaarWeb lid
 
levi12's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 142
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Dr Hakan Doganay
Hoi Levi!

Ik heb jou eerdere topic over Prohair nog eens doorzitten lezen en ik herinner me dit topic.. Ik heb zelf ook meerdere keren gereageerd!

Ik snap dat je meer had verwacht van 4000 grafts (en eerder 2800 grafts), waar wijt jij zelf aan dat dit tegenvalt?

Duidelijk dat de dichtheid bij niet in het volle licht, bijvoorbeeld de foto s bij de schutting in de tuin, er mooier uitzien dan dat dit er bij vol (zon) licht uitziet!

Ik vind eigenlijk dat dr Hakan Doganay jou tegemoet moet komen, en jou een verdere verdichting HT verdichting moet aanbieden..

Maarja je donor na 6800 grafts, hoeveel zou je nog kunnen missen?

En om eerlijk te zijn zou ik zelf, geen vertrouwen meer hebben in dr Hakan Doganay!

Misschien kunnen volume producten je haar nog wat voller doen lijken, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Bedankt trouwens voor je aanmoediging wat betreft mijn HT!

Groet Markr32
Dr Doganay heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en heeft gemaakt al een terugbetaling en ook aangeboden een gratis behandeling die ik weigerde . Een grote deel van mijn geld zijn gerecupereerd , maar zonde voor de verloren grafts. Ik denk niet dat veel klinieken oplossen deze gevallen op zo’n eerlijke manier. Dit moet ik nog vermelden op de juiste topic.
__________________
Intern:
Keratene alphactive retard 2 capsules per dag DHT verlager - gestopt wegens inefficiëntie
homemade topical 's avonds (saw palmetto extract, green tea extract, brandnetel extract,castor oil,...)
regenepure DR shampoo
Extern:
december '09 2800 grafts FUE Prohair
juni 2013 3425 grafts Fue + 600 BHT Dr. Hakan Doganay
juli 2014 Fue repair Dr Felix Popescu

Laatst gewijzigd door levi12; 7 juni 2014 om 13:39
levi12 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2014, 18:37   #93
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Tuurlijk had je meteen voor een voller resultaat gekozen, en geen geld retour..

Maar dit is in deze situatie het enige "juiste" wat deze arts kon voorstellen!

Begrijp wel dat je deze persoon niet nogmaals aan je laatste grafts (die voor HT in aanmerking komen) laat komen!

In ieder geval tof dat je reageerde, goed weekend!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
2de maal bij prohair een verslag Falcone Chirurgische behandelingen 2 1 februari 2009 14:25
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.