Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2010, 14:40   #1
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Hairplus Medical Care en Justhair

Voor de haarwerk afdeling
Voor zowel de cosmetische als maathaarwerken is een afzonderlijke website gemaakt onder de naam van www.justhair.nl
Uiteraard zitten we nog op de zelfde locatie en wat zeer belangrijk is voor u als klant en relatie is om te weten dat we door zijn gegaan met dezelfde mensen onder dezelfde voorwaarden.
Website www.justhair.nl en Openavond 17 maart as.
Met trots verwijzen wij u dan ook naar deze website, die compleet met professioneel gemaakte foto's er informatief is. Ook is het mogelijk om via een speciale button aan te melden voor de openavond op 17 maart 2010.Onze modellen zullen op deze dag aanwezig zijn en een nieuw haarwerk krijgen, een mooier moment om met eigen ogen te zien hoe dit gaat en aanvoelt is er niet, voor meer info over deze opendag klik hier.
Haartransplantatie
De kliniek voor haartransplantatie is opgesplitst. Voor de uitvoering van de haartransplantatie kunt u terecht bij onze arts Harald Eberson. Hij is zelfstandig met zijn team doorgegaan met het uitvoeren van de haartransplantaties op het gebied van FUT en FUE.
Over haartransplantatie is veel te vertellen. Was er eerst de laser methode wat het helemaal zou maken, nu weten we beter, en is deze methode allang achterhaald.
De laatste tijd wordt er veel ruchtbaarheid gemaakt over Haarstamceltransplantatie. Ook deze methode is niet wetenschappelijk bewezen, zie het persbericht uit het laatste ISHRS congres in Amsterdam.

De consulten worden uitgevoerd door uw vertrouwde consulent Jan Waals. Omdat hij nu onafhankelijk is kan hij u nog beter adviseren over de keuze, waar de betreffende haartransplantatie methode het best uitgevoerd kan worden. Uiteraard kunt u bij hem ook de haartransplantatie laten boeken. Bij de kliniek van Hairplus Medical Care maar ook bij een andere kliniek. Voor meer info over deze consulten klik hier.
Haaruitvalpreventie
Naast het uitvoeren van een Haartransplantatie is Preventie ook een must. Immers de erfelijke haaruitval kan wel verder gaan. Doet u hier niets aan dan is een vervolg behandeling vaak noodzakelijk. Voor alle informatie zie onze speciale pagina hiervoor op de website bij preventie.
Mijn stelling is echter, als het gaat om erfelijke haaruitval, hoeft niemand kaal te worden.
Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van Haartransplantatie, Haarwerken, Haaruitval preventie bezoek dan onze nieuwsberichtenlijst. Zo blijft u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Webwinkel
Tenslotte wordt spoedig de webwinkel www.hairplusshop.nl aangepast naar www.hairlabs.nl dit om de service en aankoop mogelijkheden uit te breiden, u ontvangt hier spoedig een afzonderlijk bericht van.
Zijn er naar aanleiding van dit bericht nog vragen? Mail of bel (010-463011) ons gerust.





Kostelijk, ik moest vooral erg lachen dat er wordt geschreven dat de eigenaar nu onafhankelijk is...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2010, 16:26   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
HP wordt dus JH...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 17:49   #3
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
??????????????

Scherp opgemerkt van je Ambo.

Heb ik t goed als ik zeg dat toen ie nog niet onafhankeljik was niet goed adviseerde?

Dat zou wel heel erg vreemd zijn. M.a.w. lijkt mij dat het een slappe l-l is en niet achter zijn adviezen stond toen ie nog niet onafhankelijk was.

Waarom geef je ze dan denk ik dan.

Kostelijk om te lachen en tegelijkertijd belachelijk

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 18:24   #4
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
HairPlus is dus JustHair geworden.

Ambo had ooit ervaring met die club (maar komt er niet meer terug, als ik me niet vergis).

Ondanks dat ze ook FUE behandelingen aanbieden focussen ze mijns inzien nog steeds op FUT-transplantaties, zeker als ik de volgende - wat gekleurde infornatie - zo zie:

http://www.justhair.nl/index.php?opt...tie&Itemid=360

Volgens JustHair:

1. Ze stellen dat van de FUE-techniek nog geen landurige resultaten bekend zouden zijn, de methode zou pas enkele jaren worden toegepast.

De werkelijkheid is echter anders: FUE's worden door vele andere klinieken toch al meer dan 5 jaar gedaan en met veel succes [bijv. Prohair, Aestetic Clinics, Hair Science Institute, etc.].


2. Ze stellen dat de meest moderne klinieken de FUT-methode nu toepassen.

De werkelijkheid is echter anders: dat de FUE-techniek - al jaren - de modernere techniek is [FUT werd al 20 jaar geleden ook al gedaan].


3. Ze stellen ook dat je met de FUE-techniek niet meer dan 700/800 grafts per dag zou kunnen halen.

De werkelijkheid is echter anders: FUE's van 1.500 grafts of méér op 1 dag zijn goed mogelijk. [Neem bijv. Joling: 1.530 grafts op 1 dag].


4. Ze stellen dat de FUT-techniek een nauwelijks zichtbaar streepje als litteken zou achterlaten.

De werkelijkheid is echter anders: een nogal zichtbaar litteken bij de velen (sorry Ambo).


Ik vind dat JustHair in ieder geval "sterk gedateerde voorlichting" geeft (terwijl ze zichzelf zojuist opnieuw hebben opgericht) en mensen - door deze wijze van werken - nog steeds onterecht richting een FUT sturen.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 7 maart 2010 om 21:07
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 18:35   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Ben het met je eens roloff, behoudens ten aanzien van het punt van de zichtbaarheid. Geen hond ziet het bij mij!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 18:46   #6
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ben het met je eens roloff, behoudens ten aanzien van het punt van de zichtbaarheid. Geen hond ziet het bij mij!
Hey Limbo,

Fijn dat het bij jou - in dat opzicht (het litteken) - dus goed gegaan is.

Maar lees ook wel vaak over FUT-transplantaties waarbij levenslang een flinke jaap aan de achterzijde te zien blijft [á la Joling].

Houdoe
Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 19:48   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Hey Limbo,

Fijn dat het bij jou - in dat opzicht (het litteken) - dus goed gegaan is.

Maar lees ook wel vaak over FUT-transplantaties waarbij levenslang een flinke jaap aan de achterzijde te zien blijft [á la Joling].

Houdoe
Gr Roloff
He roloff, bij zeer kort haar zul je het litteken zien. Maar bij langer haar niets aan de hand!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 20:03   #8
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Die gasten van HairPlus/JustHair kunnen beter een kraslot kopen.
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 11:03   #9
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
He roloff, bij zeer kort haar zul je het litteken zien. Maar bij langer haar niets aan de hand!
als je nu nog kale wordt en je hebt alleen nog een krans achter kun je het niet kort knippen ivm litteken . niet echt geweldig lijkt mij gisteren jonge gast gezien ook litteken van oor tot oor had zijn haar ook kortgeschoren viel heel erg op . kan het niet mooi vinden eerlijk gezegd . voor mij nooit een fut . dan maar kaal !!!
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 14:52   #10
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
als je nu nog kale wordt en je hebt alleen nog een krans achter kun je het niet kort knippen ivm litteken . niet echt geweldig lijkt mij
Dat is zo natuurlijk. Maar ik weet niet of al die kleine FUE-littekentjes wel zo mooi zijn. Ik ga er maar vanuit dat niemand die jaap ooit te zien krijgt. Behalve mss als ik in een verzorgingstehuis zit. Dan maakt alles toch niets meer uit!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 17:06   #11
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dat is zo natuurlijk. Maar ik weet niet of al die kleine FUE-littekentjes wel zo mooi zijn. Ik ga er maar vanuit dat niemand die jaap ooit te zien krijgt. Behalve mss als ik in een verzorgingstehuis zit. Dan maakt alles toch niets meer uit!
daar heb jij ook weer gelijk in . misschien kom je daar nog wel een leuk vrouwtje tegen
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 17:41   #12
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
daar heb jij ook weer gelijk in . misschien kom je daar nog wel een leuk vrouwtje tegen
Tegen die tijd hoeft dat niet meer!

Overigens: AC wordt ABC! Niets is meer wat het was...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 18:13   #13
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dat is zo natuurlijk. Maar ik weet niet of al die kleine FUE-littekentjes wel zo mooi zijn .....
FUE-techniek maakt geen (zichtbare) littekentjes.

Ik heb na mijn 3 HT's geen littekens (en de HST-techniek lijkt sterk op een FUE).

Met kleine holle naaldjes (0.5 - 0.7 mm) worden de haargroepjes stuk voor stuk uit het donorgebied ontnomen en daarna in het ontvangstgebied geplaatst.

Dus geen vergelijking met een FUT.

Een FUT is echt een operatie, een FUE is daarentegen een (cosmetische) behandeling.

Ben bijvoorbeeld ook nog nooit terug op controle geweest (kan mijn tijd beter besteden, zeg het dus iedere keer af en het is ook niet nodig).

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 18:18   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.267
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Ik heb na mijn 3 HT's geen littekens (en de HST-techniek lijkt sterk op een FUE).
Ik denk zelf dat het een gewone FUE is.
Maar over HST en FUT/FUE daar zijn al andere topics over. Laten we deze even voor Hairplus/Justhair gebruiken.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 18:52   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
FUE-techniek maakt geen (zichtbare) littekentjes.

Ik heb na mijn 3 HT's geen littekens (en de HST-techniek lijkt sterk op een FUE).

Met kleine holle naaldjes (0.5 - 0.7 mm) worden de haargroepjes stuk voor stuk uit het donorgebied ontnomen en daarna in het ontvangstgebied geplaatst.

Dus geen vergelijking met een FUT.

Een FUT is echt een operatie, een FUE is daarentegen een (cosmetische) behandeling.

Ben bijvoorbeeld ook nog nooit terug op controle geweest (kan mijn tijd beter besteden, zeg het dus iedere keer af en het is ook niet nodig).

Gr Roloff
Henk heeft gelijk, snel dan nog even: je krijgt toch een heleboel mini-littekentjes, een soort putjes? Nou ja, never mind.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[laser] HairMax LaserComb Cloud Overige behandelingen 945 29 mei 2015 20:47
Misleidende postings door AJvdBerg (HairPlus) Tiuri Chirurgische behandelingen 19 15 september 2007 08:08
Ervaring The Care Indusrty/Instituut de Salon? hemense Hirsutisme - Behandelingen 1 1 september 2007 00:39
Haartransplantatie met Care Mediator - uitstekende ervaring Vankaalnaarhaar Chirurgische behandelingen 6 9 februari 2006 21:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.