Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 28 mei 2004, 14:45   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Aan webmaster

N.a.v. http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3354

Misschien moet je eens een poll houden om te checken wat mensen vinden van het strenge regime hier, qua sexueel getinte plaatjes. Ik heb het idee dat veel mensen het te streng vinden. "Voor users, door users" toch? Die discussie afgelopen keer (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2144) vind ik niet representatief. Misschien kun je mensen een gedwongen poll laten doen? Zodat ze pas verder kunnen browsen als ze gestemd hebben?

Verder vind ik het een beetje lullig dat je dreigt met mijn lidmaatschap te blokkeren. Je weet toch dat dat niet helpt? Ik neem dan gewoon een ander IP adres en een nieuwe gebruikersnaam. Weet je nog 3 jaar geleden? Toen had ik een thread gestart, met uitleg hoe je dat moet doen, zodat mensen toch nog op haaruitval.net hun kritiek konden uiten. Als het goed is, staat die thread ergens verborgen opgeslagen in je archief, omdat 'JayTheAvenger' er 'misbruik' van maakte.

Anyway,
de groeten!
Robert18 is offline  
Oud 28 mei 2004, 20:04   #2
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
FOK! forum

Niet elk forum is geschikt voor sexueel getinte plaatjes. De keuze hiervan ligt bij de eigenaar, die in dit geval hier niet voor gekozen heeft.

Om toch over seksualiteit, babes en sexueel getinte plaatjes te kunnen praten, is dit wel een aardig forum: http://forum.fok.nl/index/forumindex

Leef je uit zou ik zeggen
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline  
Oud 29 mei 2004, 10:21   #3
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ja maar ik dacht dat hier het motto een beetje was van: "Voor users, door users". Schijnbaar heb ik dat dan verkeerd opgevat.
Robert18 is offline  
Oud 29 mei 2004, 13:04   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Misschien moet je eens een poll houden om te checken wat mensen vinden van het strenge regime hier, qua sexueel getinte plaatjes. Ik heb het idee dat veel mensen het te streng vinden. "Voor users, door users" toch? Die discussie afgelopen keer (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2144) vind ik niet representatief. Misschien kun je mensen een gedwongen poll laten doen? Zodat ze pas verder kunnen browsen als ze gestemd hebben?
Niet aan beginnen Robert, je wint het toch niet. Slotjes zijn heel snel gezet, merk ik wel weer...
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 30 mei 2004, 01:22   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ja maar ik dacht dat hier het motto een beetje was van: "Voor users, door users". Schijnbaar heb ik dat dan verkeerd opgevat.
Ik denk juist dat de webmaster heel goed luistert naar wat de users willen. Je kunt er toch niet omheen dat de reacties op de thread http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2144 negatief waren? De webmaster heeft geluisterd naar de users en daarnaar gehandeld. Da's democratisch, wat willen we nog meer? Je kunt dan nog wel een verplichte poll in gaan stellen maar ik zie niet in waarom daar wat anders uit zou komen. Verplicht stemmen is sowieso altijd slecht en geeft een verkeerd beeld. Kijk maar naar België, daarom is Vlaams Blok daar zo groot.

Wel vind ik het vreemd dat de discussie in dit forum op slot werd gezet: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3354. Neigt naar censuur: ik vind wel dat iedereen zijn onvrede mag uiten over de gang van zaken, of je het er nou mee eens bent of niet. (Als dat dan wel wat genuanceerder gebeurt dan bijv. Robert18 hier deed.)

Kun je uitleggen waarom je http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3354 op slot hebt gegooid Webmaster? Alvast bedankt.
Tiuri is offline  
Oud 30 mei 2004, 03:39   #6
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
De thread is simpelweg gesloten omdat meeste meningen duidelijk zijn en een duidelijk antwoord/beleid gegeven is door de eigenaar.
(Het sluiten van threads waar gewezen wordt op een beleid, is iets wat regelmatig gebeurt op grote forums waar regels nodig zijn.)
ugh is offline  
Oud 30 mei 2004, 15:42   #7
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Het sluiten van threads waar gewezen wordt op een beleid, is iets wat regelmatig gebeurt op grote forums waar regels nodig zijn.
Tja, en die ontbreken hier ook een beetje. Er zullen nog genoeg 'nieuwe members' komen die 'sexueel getinte' plaatjes gaan plaatsen in het 'Van alles en nog wat...'-topic.

Dus bij deze: "Waar ligt de grens, webmaster?" Zijn dames met kleding ook verboden of wat?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 30 mei 2004, 21:28   #8
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Laurensj:

Verplicht stemmen is goed vind ik. Zoals ik al zei, die discussie in die aparte thread vind ik NIET representatief, veel van de reguliere posters ben ik niet in die thread tegengekomen. Duidelijk is gewoon dat een verplichte poll een véél duidelijker beeld zou geven.

Verder snap ik jouw redenering achter het voorbeeld met het vlaams blok en verplicht stemmen TOTAAL niet. Verplicht stemmen betekent gewoon dat je moet stemmen, dat betekent niet dat je verplicht Vlaams Blok moet stemmen, waar haal je die link vandaan??? Verder is het Vlaams Blok een uitstekend goede partij, het wordt tijd dat zo'n partij ook in Nederland komt om eens orde op zaken te stellen in dit door links verziekt land, maar goed, dat is een andere discussie.

Anyway, de regels op HaarWeb zijn vaag en eigenlijk nergens goed vastgelegd en de democratie lijkt soms ver te zoeken.

Laatst gewijzigd door Robert18; 30 mei 2004 om 21:37
Robert18 is offline  
Oud 30 mei 2004, 23:18   #9
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Dat de regels misschien niet duidelijk zijn, is een ander verhaal. Regels zullen dan ook o.a. gegeven worden indien nodig.

Zoals ik al eerder duidelijk heb gemaakt, het uiteindelijke besluit wordt genomen door de eigenaar.
ugh is offline  
Oud 31 mei 2004, 12:55   #10
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Heheh, misschien is de webmaster wel moslim en mogen alleen 99% gesluierde vrouwen gepost worden.
Robert18 is offline  
Oud 31 mei 2004, 13:29   #11
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
FOK! forum

Degenen die problemen hebben met het besluit, kunnen (zoals al eerder is gezegd) hun hart ophalen in http://forum.fok.nl/index/forumindex.
ugh is offline  
Oud 31 mei 2004, 14:58   #12
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
En www.hairsite.com en www.hairlosshelp.com en vele anderen.

Ugh, als jij voor dit soort dingen naar het fok-forum verwijst, dan vind ik dat ALLE andere off-topic posts hier op HaarWeb ook maar afgesloten moeten worden en moeten die users ook doorverwezen worden naar de fok-fora.

Anyway, vreemd dat de webmaster niet reageert op het idee van een poll.
Robert18 is offline  
Oud 31 mei 2004, 15:17   #13
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Laurensj:

Verplicht stemmen is goed vind ik. Zoals ik al zei, die discussie in die aparte thread vind ik NIET representatief, veel van de reguliere posters ben ik niet in die thread tegengekomen. Duidelijk is gewoon dat een verplichte poll een véél duidelijker beeld zou geven.

Verder snap ik jouw redenering achter het voorbeeld met het vlaams blok en verplicht stemmen TOTAAL niet. Verplicht stemmen betekent gewoon dat je moet stemmen, dat betekent niet dat je verplicht Vlaams Blok moet stemmen, waar haal je die link vandaan??? Verder is het Vlaams Blok een uitstekend goede partij, het wordt tijd dat zo'n partij ook in Nederland komt om eens orde op zaken te stellen in dit door links verziekt land, maar goed, dat is een andere discussie.

Anyway, de regels op HaarWeb zijn vaag en eigenlijk nergens goed vastgelegd en de democratie lijkt soms ver te zoeken.
Je snapt de link niet zeg je, ik zal het je uitleggen. In België is er stemplicht. Mensen die geen verstand hebben van/geen interesse hebben in politiek MOETEN daardoor wel stemmen. Zij stemmen dan niet op de partij waarvan zij het meest achter de inhoud staan, maar op de partij die altijd de grootste bek heeft. Dat is in het geval van Vlaanderen het Vlaams Blok.

Ik vind dan dat de uitslag niet representatief is, omdat mensen niet stemmen op waar ze achter staan maar meer op oppervlakkigheden.

Eenzelfde effect voorzie ik als je hier een verplichte poll gaat houden over het door jou gewenste onderwerp. Sommigen interesseert dit geen zak en die willen door naar het forum. Zij stemmen dan effe snel zonder te kijken en daar heb je jouw "betrouwbare uitslag".

Dat jij het Vlaams Blok een uitstekend goede partij vindt is natuurlijk prima, als je je maar in hun partijprogramma hebt verdiept (www.vlaams-blok.be) of een beetje het nieuws hebt gevolgd. Het Vlaams Blok is zeker geen slechte partij. Ik vind sommige ideeën ook niet slecht (bijv. een zelfstandig Vlaanderen, een gekozen president), maar andere ideeën zijn ook weer zo ontstellend dom dat ik nooit op ze zou stemmen. Het mooie van een democratie is dat anderen dat wel zouden doen (zoals jij), maar dan moet je mensen niet gaan verplichten te stemmen als ze er helemaal geen zin in/behoefte aan hebben.

Met je laatste alinea ben ik het verder eens.
Tiuri is offline  
Oud 31 mei 2004, 15:27   #14
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Bepaalde off-topic posts zijn toegestaan in "Van alles en nog wat...". Dit wordt (zoals al is verteld) indien nodig ter plekke aangegeven.

Zoals al is verteld wordt het uiteindelijke besluit genomen door de eigenaar en dus niet direct door een poll.
ugh is offline  
Oud 31 mei 2004, 15:49   #15
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Laurensj, jij gaat er (net als heel veel linkse politici) van uit dat het electoraat achterlijk is. Zoals ik al eerder zei: Verplicht stemmen, is NIET verplicht Vlaams Blok stemmen!!! (By the way: Hebben ze in Belgie geen BLANCO-STEM!?)

Wat jij zegt over de link met het verplicht stemmen en het stemmen op het Vlaams Blok is 100% subjectief, en laat zien dat jij vindt dat al die stemmers achterlijk zijn. Waarom vindt je dat?

Ik vind het nergens op slaan dat jij zegt dat mensen zonder politiek verstand op het Vlaams Blok stemmen, omdat ze een grote bek hebben. Pure onzin. Hoe je erbij komt snap ik niet. Als iemand met een hele grote bek zegt: 'Alle belastingen moeten verdubbeld worden!!!' Ga jij dan op die persoon stemmen, omdat ie zo'n grote bek heeft? Nee! Je stemt er alleen op als je het ook eens bent. NOGMAALS: Verplicht stemmen is NIET Verplicht Vlaams Blok stemmen. (Mensen met 0,0 politiek verstand zie ik juist eerder op een linkse partij stemmen, btw) Die denken dan, 'achossie wat een lief partijtje, daar ga ik op stemmen'. Maar oké....

Mensen die zich niet in de politiek interesseren doen dit vaak omdat ze geen vertrouwen hebben in de huidige politiek, ze verwachten dat hun stem toch geen verandering zal maken. Als ze dan verplicht zijn, zullen ze dan tóch hun mening moeten laten zien over de politiek, dus op de partij stemmen waar ze het meest achter staan. Dat dit dan het Vlaams Blok is, zegt veel over de Belgische politiek. Namelijk dat die klote is, en dat mensen hopen op verbetering via het Vlaams Blok. Zonder stemplicht hadden deze mensen toch geen hoop op verbetering gehad, en gewoon NIET gestemd.

Dus: Verplicht stemmen geeft een duidelijker beeld van de mening van het volk.

Citaat:
Eenzelfde effect voorzie ik als je hier een verplichte poll gaat houden over het door jou gewenste onderwerp. Sommigen interesseert dit geen zak en die willen door naar het forum. Zij stemmen dan effe snel zonder te kijken en daar heb je jouw "betrouwbare uitslag".
Als je in die poll gewoon als antwoorden hebt JA / NEE / GEEN MENING, zal misschien 1% zomaar wat klikken. Als het hun niks kan schelen kiezen ze voor geen mening. Waarom ga je er automatisch van uit dat niemand het wat kan schelen, en toch zomaar wat zal klikken? Weer zo'n minachting van het electoraat.
Robert18 is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft de webmaster ook haarproblemen?? Retteketet Van alles en nog wat... 4 8 april 2004 19:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.