Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 31 mei 2004, 17:34   #16
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Laurensj, jij gaat er (net als heel veel linkse politici) van uit dat het electoraat achterlijk is.
Welnee. Heb ik dat gezegd? Waar haal je dat vandaan? Geen woorden in mijn mond leggen svp.
Ik zeg alleen dat sommige mensen die geen interesse hebben in politiek (wat ik me goed kan voorstellen) van mij ook niet hoeven te stemmen. Jij bent een intelligente vent en daarom onderschat je volgens mij hoeveel mensen echt totaal NUL KOMMA NUL verstand van politiek hebben. Er is gewoon een grote groep mensen die alleen maar goeie tijden kijken op een dag en nog geen seconde journaal, laat staan dat ze een krant hebben. Niks mis mee, maar die mensen kunnen volgens mij beter niet stemmen. De parallel met een verplichte poll hier op HaarWeb lijkt me duidelijk.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
(By the way: Hebben ze in Belgie geen BLANCO-STEM!?)
(Nee.)
Tiuri is offline  
Oud 31 mei 2004, 17:36   #17
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Het zou toch wel een beetje een overdreven zaak worden als iedereen die zijn zin niet kan krijgen op dit forum, dit zou proberen af te dwingen d.m.v.
een verplichte stemming. Daarbij, iedereen heeft zijn mening al kunnen geven op die thread, en dat leek me toch wel duidelijk genoeg.
Henk is offline  
Oud 31 mei 2004, 19:21   #18
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Regels zijn regels en deze zijn er om nageleefd te worden. En de regels worden opgesteld door de uiteindelijke beheerder/eigenaar van de site. En als men zich niet kan vinden in de regels dan is dat jammer. Maar dan zal men toch anders een plek moeten zoeken om aan hun trekken te komen.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline  
Oud 31 mei 2004, 22:18   #19
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Regels zijn regels en deze zijn er om nageleefd te worden. En de regels worden opgesteld door de uiteindelijke beheerder/eigenaar van de site. En als men zich niet kan vinden in de regels dan is dat jammer. Maar dan zal men toch anders een plek moeten zoeken om aan hun trekken te komen.
Okee dat snap ik wel en ik ben het daar ook wel mee eens, maar eigenlijk klopt de titel van deze site, "voor en DOOR lotgenoten", niet helemaal. Of hoe moeten we dit nou opvatten dan?
Tiuri is offline  
Oud 31 mei 2004, 22:36   #20
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
"Voor en Door Lotgenoten" heeft betrekking op hetgeen waar HaarWeb voor bedoeld is, namelijk het discuseren over haarproblemen. "Voor" lijkt me duidelijk. "Door" omdat degenen die HaarWeb beheren ook onder deze "lotgenoten" vallen en er geen commerciele belangen bij hebben.

Het subforum heeft de titel "Van alles en nog wat...", maar er zijn (zoals bij veel grote forums) altijd wel bepaalde uitzonderingen welke door het beheer bepaald worden.
ugh is offline  
Oud 1 juni 2004, 10:16   #21
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
"Voor en door lotgenoten - onder bepaalde voorwaarden"

Zou beter passen.
Robert18 is offline  
Oud 1 juni 2004, 17:00   #22
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
"Voor en Door Lotgenoten" heeft betrekking op hetgeen waar HaarWeb voor bedoeld is, namelijk het discuseren over haarproblemen. "Voor" lijkt me duidelijk. "Door" omdat degenen die HaarWeb beheren ook onder deze "lotgenoten" vallen en er geen commerciele belangen bij hebben.

Het subforum heeft de titel "Van alles en nog wat...", maar er zijn (zoals bij veel grote forums) altijd wel bepaalde uitzonderingen welke door het beheer bepaald worden.
OK dan snap ik het.
Tiuri is offline  
Oud 1 juni 2004, 20:56   #23
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Aan Robert18

Een reactie van mijn kant:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ja maar ik dacht dat hier het motto een beetje was van: "Voor users, door users". Schijnbaar heb ik dat dan verkeerd opgevat.
- Inderdaad is dat ons motto en inderdaad vat je dat motto nog steeds verkeerd op. De duidelijke uitleg van Ugh is het laatste wat wij hierover kwijt willen richting jou.

- Zoals je duidelijk is gemaakt door mijzelf en onze Moderators zijn onze regels er niet voor niets. Dat wij hierin strenger optreden de laatste tijd heb je voornamelijk aan je eigen gedrag (en aan alle klachten die wij als gevolg hiervan ontvangen hebben) te danken. Als je het beleid op HaarWeb blijft frusteren zal er na 2 waarschuwingen een ban volgen.

- Met je aanmelding als lid ga je akkoord met de volgende regels:

-------------------------------------------------------------------------------
Forum Rules

Registration to this forum is free! We do insist that you abide by the rules and policies detailed below. If you agree to the terms, please check the 'I agree' checkbox and press the 'Register' button below. If you would like to cancel the registration, click here to return to the forums index.

Although the administrators and moderators of Haarweb Forum will attempt to keep all objectionable messages off this forum, it is impossible for us to review all messages. All messages express the views of the author, and neither the owners of Haarweb Forum, nor Jelsoft Enterprises Ltd. (developers of vBulletin) will be held responsible for the content of any message.

By agreeing to these rules, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-orientated, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.

The owners of Haarweb Forum reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.
-------------------------------------------------------------------------------

Wij zullen deze regels herhalen op onze Mededelingen-rubriek om het belang hiervan te benadrukken.

Ik wil jou in het bijzonder -nogmaals- met klem verzoeken je aan deze regels te houden en te stoppen met het frustreren van onze discussie's.

Discussie gesloten.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft de webmaster ook haarproblemen?? Retteketet Van alles en nog wat... 4 8 april 2004 19:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.