Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 april 2020, 14:18   #1
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
HT Veldhoven kliniek? + voorstellen

Hi all! Ben inmiddels al een tijdje aan het meelezen hier en op zoek naar ervaringen etc sinds een aantal maanden ben ik aan het twijfelen geslagen of ik een haartransplantatie wil.

Even wat info, ben 30 jaar en mijn haar begint vanaf de voorkant toch echt dunner te worden (ook flinke inhammen). Als ik wat testjes doe op websites zou ik ong 3000 grafts nodig hebben.


Aan het begin dacht ik altijd “ik scheer het wel af prima!” Maar sinds twee jaar is er bij mij seborisch exceem vastgesteld. Ik heb zo nu en dan rode plekken op mn gezicht maar met name op mn hoofdhuid hier zitten grote rode plekken die soms ook schilferen. Indien ik deze behandel gaan ze na 2-3 weken weg, daarna komt het weer langzaam terug. Het is helaas chronisch en de ene keer is het erger dan de andere keer. Indien ik mijn haar af zou scheren ga ik mij wel onzeker voelen hierover.. deze plekken zijn door mijn haar vrijwel onzichtbaar en dat wil ik graag zo houden!


Na wat onderzoek is mijn “voorkeur” gevallen op Veldhoven kliniek. Ik wil na de Corona crisis in ieder geval bij die praktijk langs, uiteraard nog bij een ander (geen idee welke nog). Klopt het overigens dat bij Veldhoven een transplantaat een graft is? Hun prijzen liggen wel wat hoger als dat het geval is.


Nog een andere vraag, heeft iemand hier ervaring met enige vorm van vergoeding via een zorgverzekering of belastingdienst voordeel? Wellicht kan ik icm dermatoloog het eea aanvragen?


Hoor graag jullie ervaringen.
789ls is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.