Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 september 2022, 00:45   #1
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Haartransplantatie? Advies van de kenners???

Beste leden,

Ik wilde even jullie advies vragen om definitief een knoop door te hakken. Ik heb contact gehad met Veldhoven, Transhair en de "Turkse" klinieken HWI en Esteworld. Na wat research en hier jullie ervaringen lezen ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat, wanneer je het kunt betalen, misschien toch het beste in NL kunt laten doen. Nu is mijn budget niet heel groot dus ik twijfel nog steeds erg over Turkije. Ik heb wel vertrouwen in de dokters daar maar ben een beetje huiverig over de verhalen dat ze "mega sessies" (teveel grafts op 1 dag) doen wat de klinieken hier sterk afraden. Dit omdat ik het idee heb dat ze een iets agressievere/commercielere manier van aanpak hebben dan de Nederlandse klinieken.
Veldhoven rekent 7600 euro voor 3500 grafts (wat buiten mijn budget ligt) en Transhair ongeveer 5000 voor 2600 grafts + 1 PRP behandeling.
HWI rekende 6000 euro ongeveer met "verplichte" CTS behandeling. Deze valt dus af. Esteworld rond de 2600 dus dit zou wel veruit de goedkoopste optie zijn.

Welke van de Nederlandse klinieken staat het beste aangeschreven?

Welke van de Turkse klinieken staat het best aangeschreven? Ik heb het idee dat HWI en Esteworld wel het bekendste zijn?

Er wordt trouwens weleens geadverteerd door Turkse klinieken dat je beter een prive kliniek kunt hebben dan een ziekenhuis. Is dit zo of maakt dit niets uit?

Bedankt alvast!!!!!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2022, 10:13   #2
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht

Er wordt trouwens weleens geadverteerd door Turkse klinieken dat je beter een prive kliniek kunt hebben dan een ziekenhuis. Is dit zo of maakt dit niets uit?
Een haarkliniek is per definitie een privékliniek lijkt me zo. Als je het als kliniek van dit soort slogans moet hebben, maak je jezelf al twijfelachtig, volgens mijn bescheiden mening.
Verder zou ik als advies geven dat goedkoop vaak duurkoop is. Ook het aantal grafts is minder belangrijk, het gaat erom dat ze een natuurlijk ogend resultaat weten te creëren.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2022, 11:09   #3
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Duidelijk, bedankt!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.