Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2020, 20:40   #1
Shy007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Advies minoxidil

Goedemiddag, ik ben shy 35 jaar.

Ik heb denk ik een probleempje waar ik niet 1,2,3 uitkom, misschien dat jullie me advies kunnen geven.

Alvast excuses als ik in het verkeerde rubriek post.

Het gaat om het volgende:

Mijn haar wordt dunner, mijn kruin is zo goed al weg, en na advies van een vriend gebruik ik 5% minoxidil van kirkland.

Ben nu een maandje onderweg, en ik heb last van shedding, ik hoop dat dit normaal is anders heb ik een probleem

2 jaar geleden kwam ik erachter dat ik een soort schimmel op mijn hoofd had.
Ik naar de huisarts, en die schreef me ketoconazol shampoo in combinatie met beta methadon lotion.

Na een paar weekjes was mijn schimmel weg, ik hoopte dat mijn haar dikker zou worden.
Is niet zo , maar goed.

Een paar maanden later begon dit geintje weer, weer jeuk, en als ik in de spiegel keek ging het schimmel zelfs naar mijn haargrens.

Ik weer terug, en het was mijn schuld want ik mocht blijkbaar geen wax gebruiken.

Dus weer een lotion meegekregen en ditmaal een andere shampoo want die ketoconazol was niet verkrijgbaar.

Ik kreeg een shampoo mee genaamd selsun.

Goed, ik kreeg dus advies van een oude vriend om minoxidil te bestellen en te proberen.
Voor mij is dit het laatste strohalm want ik weet het nu niet meer.

Oh ja, ik had mijn huisarts verteld dat ik aan minoxidil zat, en ik heb een hele serieuze preek gehad, voelde me even 15

Al een paar dagen merk ik dat mij jeuk op mijn kruin weer begint te komen, en ik maak me nu zorgen, kan ik die selsun gebruiken of die lotion zonder dat de minoxidil zijn werk doet, of mag er niets op en alleen minoxidil?

Er moet toch iets zijn dat ik kan gebruiken tegen de jeuk?

Ik wacht op jullie reactie mensen, ben radeloos, ik wil het niet teniet doen door mijn handelingen.

Bedankt mensen.
Gr Shy
Shy007 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.