Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2002, 09:53   #1
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
shampoo

Hey,

heeft iemand nog een tip voor een goeie shampoo, gebruik nu zelf rooscure shampoo, maar ik heb het idee m'n haaruitval daardoor alleen maar slechter wordt.

Dus zijn er nog goede alternatieven voor rooscure?
RICK is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2002, 12:48   #2
rax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2002
Berichten: 24
Ik gebruik de energy shampoo van Wella. Dit is een shampoo met viamine B en Menthol en werkt ondersteundend tegen haaruitval. Ik ging deze shampoo een paar jaar geleden gebruiken omndat ik door een of andere anti-roosshampoo veel last kreeg van haaruitval. Deze shampoo raadde m'n kapper toen aan en beviel goed.
rax is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2002, 16:16   #3
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
Ok bedankt, ik zal is kijken wat het is.

Heeft iemand trouwens die nieuwe shampoo van L'oreal al geprobeerd ? Het is volgens mij een haarverdikker.
RICK is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2002, 18:03   #4
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Cool

Ik heb vandaag een monster gekregen van die nieuwe l'oreal shampoo,het is inderdaad een haarverdikker.
Ik gebruik Aqua Pre-styling shampoo bevalt zeer goed.Je kunt je haar veel beter stylen en het zit gewoon goed.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2002, 12:25   #5
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
Heeft iemand nog wat ervaringen met andere shampoos?

Ik gebruik nu shampoo van elvive "haaruitval preventie", maar ik heb toch het idee dat ik beter rooscure had kunnen blijven gebruiken.

Heeft iemand misschien al ervaring met die nieuwe shampoo van Elvive (haarverdikker)

grtn
RICK is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2002, 17:53   #6
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Ik gebruik een Kerastase shampoo van LOREAL (bain prevention), ik vind dit een hele goede shampoo. Maakt het haar minder vet en geeft meer volume.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2002, 12:02   #7
Vince1977
Registered User
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 14
Ik probeer altijd twee verschillende shampoos af te wisselen per week. Vaste prik is biershampoo van Guhl. Geen wondermiddeltje, maar ’t zorgt er iig voor dat m’n haar dikker oogt.
Daarnaast gebruik ik 3x per week Nizoral 1% shampoo en dat werkt echt super. M’n haar zit erg goed nadat ik het gewassen heb (bovendien heb ik verschillende malen gelezen dat ’t op lange termijn een positieve werking heeft op je haaruitval). Er is alleen een probleempje: het is ontzettend duur als je ’t online koopt en ik heb nog geen adres kunnen vinden waar je ’t voor een normale prijs kunt krijgen.

Die haarverdikker van L’ oreal vind ik trouwens niet veel soeps. Het maakte mijn haar alleen maar erg pluizig.
Vince1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2002, 12:24   #8
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Vince,

Je kunt ook Rooscure gebruiken.Dat is hetzelfde als 1% Nizoral.
Verkrijgbaar bij drogist.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2002, 17:37   #9
Vince1977
Registered User
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 14
Hoi Russel,

Bedankt voor je tip. Ik vroeg me inderdaad af of ’t het zelfde was. Maar toch… Rooscure heb ik van de zomer een tijdje gebruikt en ik kreeg er flinke jeuk van op m’n hoofd. Bij Nizoral heb ik daar nu geen last van. Maar misschien was 't een kwestie van wennen.
Het verschil in kosten maken 't iig wel waard om 't te checken.
Vince1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2002, 22:12   #10
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Vince,

op de fles staat 10mg ketoconazol per g.

Er zit ook een conditioner in de shampoo.Ik gebruik het ook 3 keer in de week en was het dan na met gewone shampoo.Je haar ziet erna er inderdaad goed uit.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2002, 07:50   #11
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Vince1977
Ik probeer altijd twee verschillende shampoos af te wisselen per week. Vaste prik is biershampoo van Guhl. Geen wondermiddeltje, maar ’t zorgt er iig voor dat m’n haar dikker oogt.
Daarnaast gebruik ik 3x per week Nizoral 1% shampoo en dat werkt echt super. M’n haar zit erg goed nadat ik het gewassen heb (bovendien heb ik verschillende malen gelezen dat ’t op lange termijn een positieve werking heeft op je haaruitval). Er is alleen een probleempje: het is ontzettend duur als je ’t online koopt en ik heb nog geen adres kunnen vinden waar je ’t voor een normale prijs kunt krijgen.

Die haarverdikker van L’ oreal vind ik trouwens niet veel soeps. Het maakte mijn haar alleen maar erg pluizig.
http://www.inhousepharmacy.com/hair-...l-shampoo.html ...

Geen verzendkosten ... 100 ml voor 18 dollar/euro! Rooscure is bijna 9 euro voor 60 ml ... ... Rond kerst en nieuwjaar kan de levering langer duren dan gewoon, maar over het algemeen heb ik binnen twee à drie weken me spulletjes binnen. Ik bestel er me Propecia.
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2002, 07:54   #12
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Trouwens ... heeft iemand wel eens de Energie-shampoo met aminexil van Vichy gebruikt. Ik denk dat het wel een goede shampoo. En is bovendien best goedkoop: 200 ml voor 8,45!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2002, 07:56   #13
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
DERCOS ENERGIE SHAMPOO MET AMINEXIL

Innovatie van Dercos tegen haaruitval. De gepatenteerde anti-haaruitval molecule, Aminexil® werkt in op de structuur van de haarwortels. De doeltreffendheid tegen haaruitval werd klinisch bewezen.

Zoals ik al eerder zei: "Alle beetjes helpen" ...
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2002, 11:27   #14
Vince1977
Registered User
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 14
Uitgeblust,

Die Nizoral prijs is inderdaad prima te doen. Thanks! (je wilt niet weten wat ik ervoor betaald heb)

Ik heb geen ervaring met Dercos shampoo, maar ik heb het vorige week dinsdag besteld (en nog niet ontvangen). Stond al een tijdje op m'n verlanglijstje.

Citaat:
Innovatie van Dercos tegen haaruitval. De gepatenteerde anti-haaruitval molecule, Aminexil® werkt in op de structuur van de haarwortels. De doeltreffendheid tegen haaruitval werd klinisch bewezen.
Denk zelf dat die shampoo wel eens zou kunne werken, maar die "klinische bewijzen" van L'Oreal (Vichy = L'Oreal) geloof ik zo onderhand niet meer. Die lui zetten dat op alles wat ze op de markt brengen. Vandaar dat ik het zelf liever eventjes uitprobeer voordat ik te enthousiast word.
Vince1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2002, 13:35   #15
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
dercos

Oke jongens hou ons op de hoogte m.b.t. die nieuwe dercos shampoo.

grtn
RICK is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.