Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 december 2017, 01:56   #31
moham
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2017
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skullcrack Bekijk bericht
Volgens mij was de korting 30% ten opzichte van de nieuwe prijslijst als je je nog voor 1 januari laat behandelen. Ik heb door onderhandelen deze korting ook gekregen als ik me op 3 januari liet behandelen.

Wil je profitieren van de korting zou ik snel Hwi contacten en kijken wat er mogelijk is.
Deze korting van 30% werd mij helaas niet geboden, ook niet na doorvragen. Thanks voor je info.
moham is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2017, 12:25   #32
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moham Bekijk bericht
Hi,

Hoe was trouwens jouw ervaring op schiphol? mocht je een pet op of iets dergelijks om je HT te bedekken?

Ik heb trouwens binnenkort een consult bij HWI, daar houden ze wel vast aan de nieuwe prijslijst, maar uiteindelijk toch begrepen dat er een mogelijkheid was tot een korting van 10-15%.

Ik vind het trouwens echt super goed van jullie dat je je eigen ervaringen zo deelt met iedereen, dit heeft mij toch gemotiveerd om ook de stap te nemen.
Zelf ben ik ook van plan om na mijn HT een topic te openen en daar uitvoering het proces te beschrijven.
Hi Mohan ,

Ook ik keek daar heel erg tegenop, hoe mensen op Schiphol en me omgeving zouden gaan reageren.
Moet je zeggen dat viel 1000 procent mee, zal je proces van schaamte (die er achteraf absoluut niet was) uitleggen

Na je HT in Istanbul kijk niemand raar naar je want ze zijn gewend dat er hele vliegtuiglladingen haarzoekers die kant opkomen.

Als je op Schiphol aankomt kom je aan met een vlucht uit Istanbul niemand die raar opkijkt en je komt aan bij vertrek 4 9 van de 10 keer loopt gate uit en pakt gelijk trap naar boven en stapt gelijk in auto die je komt ophalen.

De eerste week blijf je gewoon thuis en bijkomen
Als je na een week deur uitgaat zag bij mij niemand dat ik een HT had gehad maar ik heb ook een getinte huid waardoor ik bijna geen roodheid had nu

Nu een maand verder beginnen mijn haren uit te vallen en eerlijk gezegd al ziet niemand het en denken ze dat ik kalend ben vertel ik het uit mezelf en iedereen geeft als reactie wat gaaf en goed dat je het gedaan hebt en we zagen het nooit bij jou en deze reacties zal jij ook krijgen

Dus maak je niet druk over wat anderen zeggen of denken iedereen die hier negatief over is na je HT is je energie en aandacht niet waard
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2018, 12:57   #33
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Nieuwe 3 maanden update in fotoalbum
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2018, 16:00   #34
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NAV Bekijk bericht
Nieuwe 3 maanden update in fotoalbum
wat een lang haar heb jij al zeg na 3 maanden!
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2018, 19:58   #35
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
wat een lang haar heb jij al zeg na 3 maanden!
Klopt, maar na mijn HT heb ik er ook niks meer aan gedaan ook niet meer naar de kapper geweest
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2018, 20:47   #36
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Donor bovenin heeft wel een flink klets opgedaan mah naar 3 maanden kan da nog goed komen. Wachten op de haren.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.