Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juni 2019, 17:46   #76
Esthecin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2019
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikke1973 Bekijk bericht
Beste allen,

Ik zou hier nog terugkomen voor mijn final resultaat met esthecin.
2 pakken gebruikt afgelopen half jaar en voor mijn weten, zoals ik het heb uitgezocht, zou het bij mij moeten werken maar helaas geen enkel verschil. Het lijkt er zelfs op dat het nog minder is geworden maar dat hoeft niet aan esthecin te liggen. Mijn haar valt uit, dat is een feit en esthecin is voor mij een niets anders dan alle andere voorgaande zogenaamde middelen die je haaruitval tegengaan bla bla bla...

Jammer had goede hoop in het begin, maar goed...weer in de val gelopen door een marktshype maar ik ben er klaar mee op naar istanbul!
Beste Ikke, we vinden het spijtig dat je Esthecin beschrijft als ‘markthype’ en vervelend dat je niet het gewenste resultaat ziet na het gebruik van ons haarserum. Echter, je hebt in een privé bericht aangegeven reeds 10 jaar last te hebben van haarverlies.

Wanneer je dit invult in het Personal Hair Care Plan op onze website, zou je van ons een negatief aankoopadvies hebben ontvangen. Gemiddeld genomen verdwijnen haarzakjes namelijk nadat ze 2 ŕ 3 jaar niet meer actief zijn. Om Esthecin succesvol in te zetten is het cruciaal dat er nog haarzakjes in de hoofdhuid aanwezig zijn. Indien er geen haarzakjes meer aanwezig zijn, behoort enkel een haartransplantatie nog tot de mogelijkheden om een volle haardos te krijgen.

We zijn overtuigd van ons product en de omschreven werking, mits men een positief advies uit het PHCP krijgt en het Esthecin haarserum volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt. Hierover ontvangen we o.a. via Trusted Shops, Facebook en onze helpdesk mooie feedback van vele tevreden gebruikers en ook professionals die met Esthecin in de salon of praktijk werken. Onze missie is niet voor niets: ‘mensen gelukkig maken’.

@Diksy, Esthecin is een gezondheidsproduct en dient aan meer voorwaarden te voldoen dan enkel de warenwet. Een journalist, zoals je jezelf beschrijft, zou dit moeten weten ;-) Vriendelijk dank overigens voor alle domeinnamen omtrent haarverlies die je ons commercieel hebt aangeboden. We zullen van dit aanbod geen gebruik maken.

Laatst gewijzigd door Esthecin; 12 juni 2019 om 18:43
Esthecin is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2019, 19:07   #77
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Esthecin

Beste Esthecin,

[/QUOTE] Esthecin aan: @Diksy, Esthecin is een gezondheidsproduct en dient aan meer voorwaarden te voldoen dan enkel de warenwet. Een journalist, zoals je jezelf beschrijft, zou dit moeten weten ;-) Vriendelijk dank overigens voor alle domeinnamen omtrent haarverlies die je ons commercieel hebt aangeboden. We zullen van dit aanbod geen gebruik maken.[/QUOTE]

Beste Esthecin, In het verleden hebben wij al meer gecorrespondeerd over de werking van Esthecin. Tot nu toe heb ik geen onafhankelijke studie daarvan gezien. Graag verneem ik aan welke eisen Esthecin volgens de warenwet moet voldoen. Als daar ook eisen van onafhankelijk bewezen resultaten bij zijn zie ik die graag tegemoet. Ik zal dan natuurlijk mijn kritiek intrekken.

M.b.t. de domeinnamen kan ik je meedelen dat ik die naar alle personen heb gestuurd van mijn mailinglijst. Het kan best zijn dat jullie je daarvoor hebben aangemeld. Dat wil niet zeggen dat ik ze zomaar aan iedereen verkoop.

Ref: Over mijn "SJOEMEL ALERTS" op de sociale media waaraan je refereert het volgende. Ik zal nooit van dergelijke producten schrijven dat ze niet werken want dan moet ik dat kunnen bewijzen. Een Sjoemel Alert van mij is alleen een waarschuwing. Ik doe dit bij heel veel andere niet bewezen producten ook.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2019, 13:35   #78
aam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Esthecin

Hallo mensen,

Ik heb ongeveer al een jaar last van haaruitval en dat voor mijn leeftijd best dat wel paniekerig, ik ben trouwens 21 jaar. Na veel reviews lezen en zoeken naar middelen tegen haaruitval kwam ik Esthecin tegen, op dit moment ben ik al 2 weken aan het gebruiken. Ofcourse nog geen resultaat maar ik zal een update doen na 3 maanden! Maar wat ik wel opmerkt van Esthecin is dat er allemaal kleine donshaartjes zijn gegroeid op me kin, langs mijn kaaklijnen en wangen. Ik heb namelijk geen baardgroei (asian guy) en tijdens die twee weken heb ik dus een beetje op mijn gezicht gesmeerd en dat had wel resultaat. Maar ik ben zelf benieuwd hoe mijn hoofdhuid is na 3 maanden gebruikt.
Tot dan!
aam is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2019, 13:20   #79
Drone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Limburg South, oh yeah!
Berichten: 46
Ik wil ook nog wel even reageren- ik heb Esthecin ongeveer 9 maanden gebruikt met 0 resultaat. Geen nieuwe haargroei en het haarverlies werd niet minder.

Mijn haar was ongeveer 1,5 jaar daarvoor plotseling bovenop voor het grootste gedeelte uitgevallen door, als ik mijn arts mag geloven, lage bloeddruk en te weinig adrenaline.

Aan een te lange inactiveit van de haarzakjes kan het gebrek aan werking dus niet liggen.

Esthecin beweert dat er in hun middel een dht-remmer zit, deze doet echter niet zijn werk, na Esthecin ben ik nl. weer overgestapt op een hogere dosis duta en zoals ik eerder heb beweerd- binnen 2 maanden duidelijk dikker haar. Ik weet ook wel dat duta niet veilig is (ondanks dat ik nooit bijwerkingen heb gemerkt) en ben op zoek naar een alternatief, maar just stating my case.

Verder zijn er meer verhalen van mensen die na 6 maanden nog geen resultaat zien dus ik zou bij hormoon gerelateerd haarverlies (bij mannen) van dit middel afblijven- scheelt teleurstelling en geld.
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2019, 13:34   #80
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Esthecin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drone Bekijk bericht
ik wil ook nog wel even reageren- ik heb esthecin ongeveer 9 maanden gebruikt met 0 resultaat. Geen nieuwe haargroei en het haarverlies werd niet minder.

Mijn haar was ongeveer 1,5 jaar daarvoor plotseling bovenop voor het grootste gedeelte uitgevallen door, als ik mijn arts mag geloven, lage bloeddruk en te weinig adrenaline.

Aan een te lange inactiveit van de haarzakjes kan het gebrek aan werking dus niet liggen.

Esthecin beweert dat er in hun middel een dht-remmer zit, deze doet echter niet zijn werk, na esthecin ben ik nl. Weer overgestapt op een hogere dosis duta en zoals ik eerder heb beweerd- binnen 2 maanden duidelijk dikker haar. Ik weet ook wel dat duta niet veilig is (ondanks dat ik nooit bijwerkingen heb gemerkt) en ben op zoek naar een alternatief, maar just stating my case.

verder zijn er meer verhalen van mensen die na 6 maanden nog geen resultaat zien dus ik zou bij hormoon gerelateerd haarverlies (bij mannen) van dit middel afblijven- scheelt teleurstelling en geld.
sjoemel alert
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2022, 16:46   #81
jurrian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Overzicht van Esthecin ervaringen in deze thread tot nu toe

Tijd om een paar jaar later sinds begin van dit thread de balans op te maken. Er zijn sinds november 2019 geen ervaringen meer gemeld.
Hier een opsomming van alle ervaringen in deze thread, hoe lang ze Esthecin hebben gebruikt, met de post nummer erachter:

Werkt
Yoni: 4 maanden, donshaartjes na 3 maanden, inham meer haren. #31 #43
EvW: 5 maanden, voller gezonder na 4 maanden. #54 #56
girlsxx: 4,5 maanden, valt beter pluist niet dikker na 2 maanden. #62

Werkt niet
Ditoidem: 3-6 maanden, geen verschil. #46 #55 #67
Ikke1973: 6 maanden, geen resultaat of minder geworden. #48 #64 #68 #70
Neski: 3 maanden. #49
Mineraal84: 3-6 maanden, geen verschil. #66
Isan: 6 maanden, geen nieuw haren uitval hetzelfde. #72
Drone: 9 maanden, geen nieuwe haren verlies niet minder. #74

Onduidelijk
OmeHenkie #16
Leshiy #30
Aam #78
TessaSP95 #53
jurrian is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esthecin, haargroeimiddel, haarstichting, misleidend

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.