Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 februari 2008, 01:41   #271
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Juist. En als jij niet denkt dat d Vries en SBS hier een enorme slag mee hebben geslagen, dan vind ik dat heel erg naief!
Nogal wiedes heeft SBS6 daar een klapper mee gemaakt; geen hond zal dat ooit ontkennen. Je doet nu wel heel erg vervelend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dan ken jij de wet niet.
Denk nou 's even na hoe vaak wij al verborgencamerafilmpjes gezien hebben op t.v. en PRdV vertelde ook zijn filmpjes al vaak te hebben gebruikt in de rechtszaal. Als dat tegen de wet was geweest, had de rechter dat niet toegestaan.

Ik word flauw van deze herhalingen. Je mag je wel eens afvragen waarom verder niemand met deze discussie meedoet.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 01:42   #272
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Je haalt enkele dingen door elkaar: hij zal inderdaad nog doorgaan, omdat hij nog veel meer gegevens heeft die hij nog niet prijsgegeven heeft en omdat er honderden tips binnengerold zijn na de reportage, waaronder enkele zeer interessante. Wordt dus vervolgd, maar hij mag niet zomaar alles op Aruba, dat moet hij aan justitie overlaten, heeft hij ook verklaard.
Ja, wederom loze termen van een spektakeljournalist! De enige die hier maar wat brult is de Vries, maar justitie heeft er ondertussen helemaal niets aan.
Citaat:
Ik lees geen Telegraaf of vervelende roddelblaadjes of shownieuws-flutprogramma's. Ik ben fan van programma's met zeer lage kijkcijfers zoals Nova, Zembla, Terzake(Canvas) en BBC-documentaires, waar dus helaas zelden of nooit iemand over mee kan praten.
Zo kom je wel over. Zoals linmbo eerder al aangaf zijn de wat serieuze bladen zeer kritisch over de reportage van de Vries.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 01:44   #273
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht



Ik word flauw van deze herhalingen. Je mag je wel eens afvragen waarom verder niemand met deze discussie meedoet.

Kijk eens in de spiegel. Diegenen die te hooi en te gras meedoen aan deze discussie, staan aan mijn kant in deze.


Agatha daargelaten.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 01:45   #274
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
.... maar justitie heeft er ondertussen helemaal niets aan.
Justitie is naar aanleiding van deze reportage nu juist een nieuw onderzoek gestart, want de zaak was geseponeerd, remember?!!!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 01:46   #275
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Kijk eens in de spiegel. Diegenen die te hooi en te gras meedoen aan deze discussie, staan aan mijn kant in deze.
Agatha daargelaten.
Meededen bedoel je.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 01:47   #276
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Meededen bedoel je.
Ja, iedereen heeft het al opgegeven om je te overtuigen van je ongelijk.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 02:09   #277
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Als de anti-PRdV-types nou 's naar BBC-documentaires hadden gekeken, hadden ze geweten hoe vaak ze al verdachten met verborgen camera's hebben gefilmd en dat uitgezonden hebben. Daarbij was de privacy van de verdachte ook steeds minder waard dan het algemeen belang. BBC-documentaires worden hoog gewaardeerd en dan is er niemand die spreekt over eigen gewin e.d. terwijl de BBC de documentaires voor veel geld doorverkoopt aan andere landen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 02:12   #278
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Als de anti-PRdV-types nou 's naar BBC-documentaires hadden gekeken, hadden ze geweten hoe vaak ze al verdachten met verborgen camera's hebben gefilmd en dat uitgezonden hebben. Daarbij was de privacy van de verdachte ook steeds minder waard dan het algemeen belang. BBC-documentaires worden hoog gewaardeerd en dan is er niemand die spreekt over eigen gewin e.d. terwijl de BBC de documentaires voor veel geld doorverkoopt aan andere landen.
Daar gaat het helemaal niet om. Er is na onderzoek gebleken dat de verklaring van Joran op cruciale punten gelogen is. Indien hij een verhaal had gehad wat klopte, dan had ik, en met mij waarschijnlijk velen hier, achter hem gestaan.

Zijn verhaal is op niets gebaseerd!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 02:18   #279
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Daar gaat het helemaal niet om.
Wat krijgen we nou? Gaat 't jou daar nu ineens niet om, terwijl je in vorige postings voortdurend heb zitten zaniken over het eigen gewin van PRdV...

En welke respectabele kranten zijn er dan in NL? Zodra je een moord van dichtbij hebt meegemaakt, leer je pas welke kranten de grootste leugens publiceren.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 02:21   #280
valencia.
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 111
spiderman houdt wel van dergelijke discussies

zat elders ook te zeiken dat ik ongelijk had

niemand kan ontkennen dat het achteraf geen verdomd interessante uitzending was met alle "bekentenissen". En dan de reactie van de moeder...
het was deels de waarheid, behalve het verhaal van die Daury. Ik denk dat die ene leugen zn redding was.

Ik denk dat ze joran nooit kunnen pakken. Nu wordt er dan weer gesproken over een persoonlijkheidsstoornis, blijkbaar hebben ze zo overal een excuus voor. Op zo'n manier is het natuurlijk niet leuk meer.
valencia. is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 02:28   #281
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Wat Daury betreft, zegt PRdV nu dat de verkeerde Daury op het strand van Aruba is geïnterviewd, want dat was Daury Rodriguez en niet Daury -peep- Daarover kunnen we nog nadere info verwachten.

Dat dat joch gestoord is, wisten we eigenlijk allemaal al, toch? Nu is het wel bewezen en kan hij opgesloten worden in een psychiatrische inrichting.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 04:02   #282
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Wat krijgen we nou? Gaat 't jou daar nu ineens niet om, terwijl je in vorige postings voortdurend heb zitten zaniken over het eigen gewin van PRdV...

En welke respectabele kranten zijn er dan in NL? Zodra je een moord van dichtbij hebt meegemaakt, leer je pas welke kranten de grootste leugens publiceren.
Je snapt mijn punt niet. Indien De Vries een gegrond verhaal had laten zien, dan had had hij zichzelf mogen promoten als de man die het mysterie heeft opgelost, dan wel voor de doorbraak gezorgd zou hebben. Nu is het een hetze om niets, waaruit de Vries een flinke slag wil slaan.

Verder ga ik op de nutteloze posts van valencia niet meer in. Erg handig een ignore list.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 18 februari 2008 om 04:08
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 04:27   #283
valencia.
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 111
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Je snapt mijn punt niet. Indien De Vries een gegrond verhaal had laten zien, dan had had hij zichzelf mogen promoten als de man die het mysterie heeft opgelost, dan wel voor de doorbraak gezorgd zou hebben. Nu is het een hetze om niets, waaruit de Vries een flinke slag wil slaan.

Verder ga ik op de nutteloze posts van valencia niet meer in. Erg handig een ignore list.
al mijn posts in andere topics zijn niet bepaald nutteloos.........
het is maar dat je het weet wiseguy
valencia. is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 10:37   #284
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Kijk eens in de spiegel. Diegenen die te hooi en te gras meedoen aan deze discussie, staan aan mijn kant in deze.


Agatha daargelaten.
Ik zie dat mijn naam ijdel wordt gebruikt.

Beste Spiderman,

Bush zei ooit "if you'r not with me, you are against me. Heel domme opmerking. Men kan een mening hebben over een kwestie. Dat is de mening van die persoon. En als in deze kwestie meningen geturft moeten worden doe ik niet mee. Deze discussie is over zoveel aspecten van deze zaak gegaan dat op ieder punt iemand wel van iemand verschilt of het met die persoon eens is. Ik sta aan niemands kant. Doe maar net alsof ik Zwitserland ben
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2008, 11:52   #285
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Ik sta toch echt aan de kant van Spiderman hoor! Zoals ik al zei: het wordt een herhaling van zetten. Kan deze thread niet op slot totdat er ontwikkelingen zijn??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.