Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 januari 2005, 20:32   #1
Lelijk Eendje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Aalter (België)
Berichten: 12
Question capsules uit het kruidvat

Hoi!
het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets gezegd heb, ik had er eigenlijk niet zoveel zin in... Het is een tijdje beter geweest (deze zomer) maar nu is t weer helemaal niet goed
ik heb hier nu efjes zitten lezen en las over die capsules: omega 3 en 6 (visolie...) Helpen die nog steeds voor die mensen die die geprobeerd hebben/proberen?? Ik zou er morgen eventueel omgaan, maar ik vroeg me eigenlijk ook af of dat grote pillen zijn, want ik kan eigenlijk niet zo goed pillen door mijn keel krijgen
mijn moeder wil dat ik in therapie ga of zo, maar ik kan er echt niet over praten en dan is dat alleen maar geldverspilling denk ik...
Lelijk Eendje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2005, 21:54   #2
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hoi,

als je de omega 3/6 neemt,zal je geen probleem hebben om ze door te slikken. dat zijn kleine ronde capsules,eigenlijk voor kinderen...vandaar dat ze klein zijn. de omega 3 zou ik niet nemen in jouw geval want dat zijn wel grote pillen. ik zelf slik ze pas een goeie week,dus kan nog niet zeggen of het helpt. succes!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 14:52   #3
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
hallo!

Ik heb de omega 3-6 ook gekocht en sinds gisteren nemen mijn zoontje en ik ze beiden in.Je slikt ze heel makkelijk,zoals Marly al zegt. Ik neem er wel minder omdat ik ze anders te duur vind,dus ik hoop dat we er evengoed rustiger van worden.

succes ermee! liefs,Zonnestraal
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 16:02   #4
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hee, Lelijk Eendje, ik ben dus niet de enige die geen pillen door haar strot krijgt! Wat een opluchting. Ik ben blij dat je dit ter sprake bracht. Nu weet ik dus ook ineens dat ik die kindercapsules misschien ook maar moet proberen.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 16:07   #5
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik denk niet dat het helpt maar wie ben ik?
Ik neem ze nu al 5 dagen ofzo achtereen
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 16:11   #6
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
mss helpt het niet meteen, maar je hebt toch het idee dat je IETS doet, en baat het niet dan schaadt het niet.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 16:34   #7
leen5
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 31
hallo, mijn dochter neemt al geruime tijd omega 3 en het duurde even vooraleer het resultaat merkbaar was. Ik moet wel toegeven dat ze ondertussen weer een serieuze terugval heeft gehad , maar zoals ik lees, hebben velen er hier weer last van. Ze blijft wel die omega3 nog doornemen want gevoelsmatig is ze er zeker niet op achteruit gegaan, ondanks de linten en sjaaltjes die noodgedwongen weer zijn bovengehaald. xxx, Leen
leen5 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 18:11   #8
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hallo, ik slik de capsules nu een ruime week,en ben nu 2 dagen plukVRIJ....!! bij mij helpen ze dus wel, de drang word minder en controleerbaarder. hou dus even vol,dit soort pilletjes hebben gewoon een inwerktijd nodig. succes!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 19:08   #9
leen5
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 31
Smile

amai Marly, dan heb jij wel zeer snel effect !.......of zijn het ook de kriebeltjes die hun werk doen?
leen5 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 19:20   #10
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
haha leen,zeker wel hoor! ik loop zo met mn koppie in de wolkjes,dat ik soms vergeet te plukken hihi. t zal zeker meehelpen,maar dat de capsules ook werken...daar twijfel ik niet aan! nou moet ik erbij zeggen,dat ik altijd snel en gevoelig op medicijnen reageer hoor.
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 21:15   #11
chels
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 5
kruidvat omega

hoi marly welke neem jij dan de omega 3 of de omega 3 en 6 ??
En nou volhouden he !!
Ik hoop dat het bij mij ook eens helpt !
succes

groetjes
chels is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 21:23   #12
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hi Allemaal,

hmmmm, Kriudvat mag me wel korting gaan geven. Volgens mij ben ik de aanstichtster van het visoliecapsules slikken.( geinig eigenlijk zonder die ADHD van mij was ik er nooit achter gekomen;is het toch weer ergens goed voor )

Ik had ook al na een dag of 8 of 9 effect. de drang werd toen minder door uiteindelijk zo goed als helemaal te verdwijnen. ik houd de dagen niet bij, maar volgens mij is dit inmiddels toch wel weer bijna 2 en 1/2 maand.
Mijn plekken zijn weer aan het herstellen ( ze zijn aan het dichtgroeien)

ik merk wel dat ik de laatste week wat alerter moet zijn( de drang blijft toch licht sluimerend aanwezig). Ik moet er alleen wel bij vermelden dat ik heel erg moe ben ( ik denk dat ik oververmoeid ben of aan het raken) Maar ik ben er van overtuigd dat als ik dit zonder capsules gehad dat ik dan enorme kale plekken gehad zal hebben en dat is nu dus niet het geval( integendeel). het geeft niet meer dezelfde kick. ( ik heb het over de afgelopen week 12 haren. voor mij is dit niets vergeleken met vroeger)

De mensen die het nu ook gebruiken, maar nog geen merkbaar effect ik zal als ik jullie was even doorzetten. Visolie is zo wie zo goed voor een heleboel andere dingen in je lichaam.

Maar hoe ik het ook beschrijf de enorme onrust is uit mijn handen verdwenen. de drang kwam bij mij uit mijn handen.

Ik wens jullie succes.

liefs Lies
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 21:24   #13
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Chels

Hi Chels,

Ik ben Marly dan wel niet ,maar ik gebruik die van omega 3 en 6 van het kruidvat.

Ik hoop dat het bij jou ook helpt.

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 21:41   #14
Quirien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2005
Berichten: 12
Question

Beste Iedereen,
Ik ben nieuw op deze site en ik vroeg me af wat omega 3 en 6 zijn. Zijn het een soort medicijnen ofzo? Misschien klinkt dit een beetje als een rare vraag maar ik zou echt niet weten wat het is.
Groetjes Quirien
Quirien is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 21:47   #15
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
voor de moderatoren of moderators

Hallo moderatoressen( weet ik veel wat het meervoud is )

Er zijn nu verschillende onderwerpen en berichten geplaatst over de bijna beruchte visolie capsules.

Ik heb hier al een tijdje geleden al eens een thread over gemaakt en een heleboel heb ik daar al in beschreven en ik vroeg me af of het een idee is om al deze berichten te verplaatsen naar dat onderwerp of dat hier naartoe? en dat in de toekomst met andere berichten en onderwerpen die hier bertrekking op hebben ook.
De informatie raakt op deze manier wel erg versnipperd en dat vind ik persoonlijk niet echt handig. Buiten het feit dat ik mezelf blijf herhalen terwijl de info ook al elders staat. ik vind dat niet erg, maar de info is nu wel versnipperd en ik heb het idee dat dit wel eens niet de laatste keer is dat hier een onderwerp aan wordt gewijd.

Het is maar een idee, maar ik denk dat het verstandig zal kunnen zijn.

Ik denk namelijk als het aanslaat bij meerdere personen en ook voor langere tijd( misschien met wat levenstijlaanpassingen; regelmatiger en gezonder leven;ik weet het niet( ik ben en blijf een leek) kan het misschien wel de moeite waard zijn om het aan te kaarten bij Nijmegen en dan is het wel weer handig dat je redelijk overzichtelijk de stand van zaken kan bekijken.

In elk geval bedankt

Liefs Lies


Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar kan ik losse lege capsules kopen om zelf te vullen? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 december 2015 08:43
MSM capsules te koop kevin Koopjeshoek 8 25 november 2004 11:21
Hairevit (Kruidvat) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 juni 2004 13:05
Deze Week Korting Kruidvat Voedingssupplementen User-X Medicijnen/haargroeimiddelen 0 25 januari 2004 12:39
shawl cap Kruidvat Nellie TTM - Algemeen 2 16 mei 2003 20:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.