Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juli 2016, 23:57   #1
gekkehuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2015
Berichten: 44
Geslacht:
AGA hoe zit dit nu eigenlijk?

Ik snap er niet zoveel van. Ik heb AGA maar toch ook weer niet?
Opa's oma's niet kaal (zijn al dood) allemaal hadden nog dikke bos haar. Ouders ook niet kaal...
Ik kalend op inhammen, voor dun en minder haar. Jongere broer erg kalend op kruin (ik schrok er onlangs van hoe erg) maar helemaal nergens voorin last, geen inhammen, niks.. Hij is 4 jaar jonger. Mijn oudere broer is 37 en heeft totaal geen haar verlies, en heeft een hele dikke bos haar.
Fotos terug kijkend naar opa's oma en daar weer opa's oma's van etc. Allemaal dikke bossen haar absoluut niet kalend..Zijn haar is zo dik dat als hij het 1 cm lang heeft dat je zelfs nergens de hoofdhuid ziet..

Hoe kan het dan dat het mij en mijn jongere broertje treft maar toch ook verschil. Op zijn leeftijd had ik nog helemaal negens last van. En ik heb het nu eigenlijk nog helemaal niet op de kruin en hij is gewoon bijna kaal op zijn kruin...Dit lijkt dus op AGA maar toch ook weer helemaal niet, want waarom heeft niemand het verder in de familie? ook niet bij neven nichten, ooms tantes.. Niets van dat alles..
__________________
v.a. 18 feb 2016
Vitamine A
Vitamine B 6
Vitamine B8 (Biotine ook wel vitamine H genoemd)
Vitamine B11 (Foliumzuur)
Vitamine B12
Vitamine C
Vitamine E
Zink

Laatst gewijzigd door gekkehuis; 23 juli 2016 om 00:04
gekkehuis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 20:35   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Misschien heeft jou geboortelijn (jij en je broer) net de verkeerde lot getrokken.
Het kan generaties overslaan; als 90% van jou familie niet kaal is, dan is er altijd nog de 10%. Zelfs al is de kans nog zo klein, de kans is er. Het is vervelend, maar je kunt dit desnoods aan je huisarts vragen. Als je er echt last van ondervind kan deze jou en/ of je broer finasteride voorschrijven.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.