Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 juli 2013, 23:20   #16
silverheart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 27
By the way sorry ik heb besloten om mijn foto eraf te halen was bang dat mensen me zomaar zouden kunnen herkennen vandaar. Maar mijn voorhoofd gemeten van wenbrauwen naar opperhoofd dus niet naar de haargrens maar de hoogste punt van mijn hoofd bovenop is circa 11-12 cm (dus van wenkbrauwen naar bovenste punt van hoofd) De haargrens ligt vaak cm's lager vandaar. Maar ik ben van mening dat je alles moet meten met de gedachte dat je haargrens helemaal glad wordt geschoren als je voor kaal zou kiezen.
silverheart is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2013, 00:24   #17
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverheart Bekijk bericht
Hoi Morehair en MSR,

Bedankt voor jullie reacties en adviezen. Ik kan me heel goed vinden in hetgeen wat jullie denken. Het doet me goed om te horen dat er meerdere mensen twijfelen om de keuze te maken, namelijk er iets aan doen of accepteren. Ik zeg jullie eerlijk als er klinieken bestaan waarvan ik 100% goede resultaten kan verkrijgen dan is het me heel veel geld waard

Hoi,

wat mij betreft twijfel ik helemaal niet over 1 of andere keuze, want ik heb al 2 ht's achter de rug. 1 in 2000 en de ander in 2007. En ik ben tevreden.

Geloof me, er is niet 1 kliniek te vinden met 100 % resultaat. Elke kliniek heeft missers. Maar normaal gesproken gaat t allemaal gewoon zoals t moet.

De goede ht klinieken in Nederland, Belgie of waar dan ook in de wereld hanteren allemaal dezelfde technieken.

Ht's blijven hulp/camouflagemiddelen. Wil je echt een volle bos, ga dan voor een haarstukje of begin er helemaal niet aan.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2013, 15:20   #18
i love hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2005
Berichten: 31
hi silverheart misschien is Micro Hair Pigmentation wel een goede optie.
i love hair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2013, 20:07   #19
silverheart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 27
@ i love hair: sorry ik denk niet dat dat een oplossing is (is een soort tattoo effect en alleen voor mensen met een donkere huidskleur en kort haar waardoor het beter zou staan dan iemand met blond haar zoals ik)
silverheart is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2013, 21:50   #20
realbor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 10
Ik denk dat iedereen die zijn hoofd heeft kaalgeschoren wel getwijfeld heeft. Ikzelf heb 2 jaar getwijfeld voordat ik de stap gewaagd heb. Nu vind ik het soms stoer staan, soms schrik ik van mijn kaalheid. Maar ik heb veel complimenten gehad, vooral van vrouwen. Wat je je namelijk niet beseft, is dat mensen je haar nu ook waarschijnlijk al niet mooi vinden (met alle respect).

Ik zou het zeker kaalscheren als ik jou was. Als het niet bevalt, kun je altijd nog een ht doen (voordeel, mensen zijn al gewend aan je korte kapsel, Fue valt dan minder op).
realbor is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2013, 22:26   #21
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Mijn man heeft best mooi haar, geen kaalheid o.i.d., maar hij scheert het al jaren. Bevalt hem uitstekend en het staat nog leuk ook. Af en toe laat hij het weer groeien, maar dat is maar voor even. Al snel moet de tondeuse er weer overheen. Zet de stap! Ik zeg: doen !
Succes en groetjes van Astrid

Laatst gewijzigd door Astrid26; 9 november 2013 om 22:41
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2013, 12:46   #22
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Goed bedoelde adviezen van sommige mensen, maar er zijn mensen waarbij kaal zijn gewoon niet staat..

De mensen met een hoog voorhoofd (zoals ik) zullen elkaar wel beter begrijpen wat betreft (vvel extra) moeite hebben met hun haar afscheren!

Kan ik uit jou vehaal opmaken dat jij norwood schaal 2 a 3 hebt, en ook dunner wordend vooral.

Al is een HT wel erg veel geld (sparen, sparen) maar er zijn tegenwoordig gelukkig wel erg mooie resultaten..

Misschien dat als je haarlijn verlaagd word (naar oorspronkelijke hoogte lees laagte) en je het korter houd dan lijk je echt niet kaal EN de vorm van je gezicht komt beter uit..

Kijk eens in bij de foto s van Beest hier ook op het web om een beeld te krijgen wat ik bedoel (en dit is nog niet eens een eind resultaat, staat pas op 5 maanden ofzo)!

Veel sterkte!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2013, 12:49   #23
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Pffffffff zie net dat deze kerel Silverhart ergens in Juli voor het laatst hier iets heeft gepost..
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2013, 14:57   #24
Muppet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Locatie: Edegem
Berichten: 53
't is eigenlijk wreed simpel. Sta je met kaal of sta je er niet mee.
Heb je een donkere huidskeur of eerder bleek? Hoe is je schedel gevormd? Heb je een egale huid of vlekken?... Allemaal factoren die meespelen in de keuze om te scheren of niet.

Ik ken genoeg mensen die er behoorlijk goed mee staan maar dan klopt het plaatje.
Muppet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.