Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2013, 10:59   #16
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht

die hasci schetst en resultaten van celebs zijn matig tot slecht.
Exactly. And that's the reason why I always recommend you to visit a Turkish hair transplant clinic.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 11:10   #17
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Exactly. And that's the reason why I always recommend you to visit a Turkish hair transplant clinic.
Hasci is de enige kliniek die momenteel transplantatie zonder (zichtbare) littekenvorming aanbiedt en vanuit die optiek zou ik de volgende keer weer naar HASCI gaan. Alleen moeten ze eens kappen met die flauwekul omtrent dat hergroei sprookje.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 13:03   #18
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Flauwekul is nogal mild uitgedrukt. Hasci ontleent zijn bestaansrecht aan die flauwekul. Flauwekul betekent in dit geval leugens. Leugens waarmee geadverteerd wordt. Ik las een advertorial van Dean Saunders waarin hij vertelt dat zijn donorhaar prima aangroeit en binnenkort rijp is om opnieuw gedeeld te worden. Zo kreeg hij steeds meer haar. De reclamecode commissie moet dit bedrijf maar eens grondig aanpakken.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 13:16   #19
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Gebaseerd op de resultaten die hier geplaatst worden door echte patienten zou ik van mening zijn dat HASCI totaal onderaan de ladder staat wat betreft RESULTATEN. TOP zijn ze in het verspreiden van leugens zo lijkt het.
Wie tegenwoordig nog in die flauwekul van hergroei gelooft is eigen schuld.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 14:49   #20
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht

De reclamecode commissie moet dit bedrijf maar eens grondig aanpakken.
You mean a 3rd time?

You should immediately call those 10 "doctors" and/or "surgeons" who "organized" -and finally lost- the first two lawsuits.

Let me know about the outcome. Thanks in advance!
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 14:52   #21
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht

Wie tegenwoordig nog in die flauwekul van hergroei gelooft is eigen schuld.
And instead of, you recommend - what exactly?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 18:53   #22
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
You mean a 3rd time?

You should immediately call those 10 "doctors" and/or "surgeons" who "organized" -and finally lost- the first two lawsuits.

Let me know about the outcome. Thanks in advance!
HASCI balanceert op het randje met hun advertering. Ik zat net nog even hun video te bekijken. De belangrijkste statement is "With this technique, over 80% of the follicular units will be preserved". Ja dat klopt. Alleen zeggen ze er niet bij dat dit grotendeels FU's zijn die GEEN haar in t recipient opleveren of met minder haar teruggroeien. Als we dat meenemen dan is 't ineens geen 80% meer, maar blijken we in die 0-38% range uit te komen zoals ik eerder aantoonde.

Verder kan elke FUE als "hair stem cell transplant" worden aangemerkt, want in elke FUE of FUT transplanteer je, net als HASCI, stamcellen.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 18:57   #23
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Nog even over : "With this technique, over 80% of the follicular units will be preserved". Da's hetzelfde als met mijn techniek. Ik heb een techniek ontwikkelen waarbij ik nog veel minder tissue wegneem dan HASCI. Ik neem eigenlijk helemaal geen tissue weg. Ik doe niks. ""With this technique, 100% of the follicular units will be preserved". Da's echt PRECIES hetzelfde als wat HASCI zegt. Theoretisch klopt het maar het riekt nogal naar oplichting als je er niet bijzegt dat er geen haar ontstaat in recipient.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 00:23   #24
Erik7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2013
Berichten: 10
Geslacht:
Vandaag gezien bij Business Class gezien. Mooi verkoopverhaal waarbij ik na het lezen van deze topic twijfel of het wel echt zo mooi is.

In de uitzending was een door brandwonden verminkte jongen te zien die een nieuwe haardos kreeg. Ondanks de hoge haarlijn was het resultaat bij de jongen mijns inziens redelijk.

Gerard Joling, de koning van de haartransplantaties, was in de uitzending en ook voetballer Wesley Sneijder werd genoemd als klant.
Erik7 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 01:12   #25
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Die haarstamcel transplantatie levert na zoveel jaren nog steeds onvoldoende bewijs en resultaten op. Continue moeten ze reclame maken om in de picture te blijven!

Hairrobinhood are you just bashing the other clinics?
Hasci has neither surgeons or dermatologist working in their clinic.


We wachten nog steeds hier op eerlijke transparante resultaten maar zie ze haast nooit op forums. Das toch vreemd na al die jaren dat ze bestaan.
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 04:32   #26
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vslop Bekijk bericht
We wachten nog steeds hier op eerlijke transparante resultaten maar zie ze haast nooit op forums. Das toch vreemd na al die jaren dat ze bestaan.
Jep. En wat nog veel meer in hun nadeel spreekt is dat er geen enkele celebrity is die na al die jaren weer een volle haardos heeft gekregen. Allemaal stoppen ze na 1, 2 of 3 behandelingen bij HASCI. Dat zegt mij genoeg. Plus inderdaad het feit dat HASCI totaal geen moeite doet om hun techniek te bewijzen en dat nu dus uit analyse van een onafhankelijke patient blijkt dat in zijn case de hergroei of helemaal niet aanwezig, of in ieder geval een heel stuk lager was dan hasci pretendeert. Al met al lijkt dit steeds meer en meer op een broodje aap verhaal.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2013, 01:18   #27
Viruz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Jep. En wat nog veel meer in hun nadeel spreekt is dat er geen enkele celebrity is die na al die jaren weer een volle haardos heeft gekregen. Allemaal stoppen ze na 1, 2 of 3 behandelingen bij HASCI. Dat zegt mij genoeg. Plus inderdaad het feit dat HASCI totaal geen moeite doet om hun techniek te bewijzen en dat nu dus uit analyse van een onafhankelijke patient blijkt dat in zijn case de hergroei of helemaal niet aanwezig, of in ieder geval een heel stuk lager was dan hasci pretendeert. Al met al lijkt dit steeds meer en meer op een broodje aap verhaal.
er is wel iemand die 4x HT heeft ondergaan bij de HASCI met redelijk tot goed resultaat. Dat is de (mede) eigenaar van HASCI zelf. Kijk maar eens terug naar de derde aflevering van new beauty looks op de youtube kanaal van HASCI. In deze aflevering krijgt hij zijn 4e HT.

http://www.youtube.com/watch?v=6yqaf...-AT-99KXWo6LPG

Hopelijk wordt er niet meer zo negatief op HASCI gereageerd.
__________________
Regimen:
- 2013-09: Minoxidil 5% 2x 1,5ml per dag
- 2013-10: Perfect Saw Palmetto HE 2x 1 capsule per dag
- 2013-10: Regenpure DR dagelijks
- 2013-10: Haarvitaal pillen (bevat o.a. MSM, Biotine, Zink) 3x capsule per dag

Overige:
-2013-09: HST 1605 grafts in zone 4

Laatst gewijzigd door Viruz; 17 december 2013 om 01:24
Viruz is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.